SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kreatyna + cell pump 450 gram na 6 tyg

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1137

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 576
Witam. Rozpoczynam szesciotygodniowy cykl siłowy i mam do dyspozycji jedynie 450 gram cell pumpa i 300 gram kreatyny, czy takie dawkowanie byloby ok ?
Dzien treningowy
10 gram Cell pump rano na czczo
5 gram kreatyny po treningu

Dzień bez treningu
5 gram kreatyny na czczo
10 gram cell pump w porze około treningowej

przez te 6 tyg wychodziłoby 420 gram cella i 210 gram kreatyny. Moze macie jakies inne oszczędne kombinacje? Proszę o wypowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1550 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20747
moim zdaniem lepiej bedzie tak
DT
rano 5 g mono
przed trenem cell pump
DNT
rano 5 g mono
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 22471 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 101363
dokladnie tak samo jak ananas

w dnt styka 5 gram kjreatyny tylko

powodzenia i pamietaj o diecie

Śmiało - cała kasa leci na pomoc dla schroniska dla zwierząt.
https://booking.com/s/67_6/f03173bf 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 576
Ok dzięki będę brał tak jak mówicie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 53 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
ale towaru masz na tyle aby brac po jednej porcji cp w każdy dzień i jednej[5g.] mono.
i choc poprzednia wersja nie jest zla to jednak bardziej optymalna a co za tym idzie mająca znamię wiekszego prawdopodobieństwa lepszego jednak cyklu niż na "wersji oszczędnej'
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 22471 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 101363
masz racje Apok


5g mono w DNT to wariant "oszczedny"


jesli autor chce to moze brac rowniez porcje Cp w DNT

Śmiało - cała kasa leci na pomoc dla schroniska dla zwierząt.
https://booking.com/s/67_6/f03173bf 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 910 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20668
Pojawił sie taki stereotyp że 5g w DNT ja osobiscie jestem teraz na cyklu cp+mono i biore tez cp w nietreningowe i spokojnie na 6 tyg ci starczy ładny cyklik już w 8 dniu czuje obecność krety w sobie.

Na sucho to nawet trawa nie urośnie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CM3 + AAKG MEGA HARDCORE + ??

Następny temat

Ktorego Xpanda wybrac?? Nowego czy starego a moze KO??

Fruzelina