SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kratownica- jaką wybrać???

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3511

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 59 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 694


Witam

Chcę kupić gryf 'KRATOWNICA' i szukając w necie znalazłem r rodzaje gryfów. Na gryfie załączonym na fotce pierwszej ćwiczyłem i było ok, aż tu nagle gryf z drugiej fotki i dwa rodzaje chwytu. Jaki Wy byście kupili, różnica w cenie to 20zł a więc nie majątek
Jest sens kupować ten z drugiej fotki, przyda się ten drugi chwyt??
Pomóżcie bo chce swoją siłownie wzbogacić o taki gryf:)

Pozdro
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 59 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 694


fotka nr 2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 4176 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 43696
Ja niepotrzebuje kratownicy, ale jak bym brał to taką żeby się spasowała z hantelkami (czyli 1) bo sam mam takie hantelki. Zawsze to więcej zacisków się wala po glebie szybciej sie znajdzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 88 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6973
ten drugi gryfik nie ma za blisko siebie slupkow w srodku? Wez tez pod uwage zaciski w 1 masz zakrecane co moze byc pewniejsze i dzieki temu unikniesz zsuwania sie ciezaru..



Zmieniony przez - bubusi w dniu 2010-04-05 20:53:01

Zmieniony przez - bubusi w dniu 2010-04-05 20:53:50

'W życiu ważny jest nie triumf, lecz walka, istotna rzeczą jest nie zwyciężać, lecz
umieć toczyć rycerski bój”

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 59 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 694
gryf na 2 fotce też może mieć zakręcane zaciski, to nie problem. Chodzi mi jedynie o chwyt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 387 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10134
nie no taki zacisk to nie problem ja mam takie na gryfie dużym i nawet jak pionowo postawie to sie nie zsówa ale te w srodku chwyty to wydaje sie ze sa za blisko sprawdz dokladnie zanim kupisz ;p

Niezbędne minimum to dawać z siebie maximum !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 734 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17141
Ja mam taką kratownice jak na 1 fotce dobrze sie nią cwiczy ale zdecydowanie wole chantelkami

Kto nie probuje,nic nie osiaga. Kto dazy do celu, osiaga wszystko...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 59 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 694
Na fotce nr 2 jest gryf firmy MARBO. 3 gryfem jest gryf firmy: Titan fitness. Jak widać rozstaw środkowych uchwytów jest znacznie większy. Oto link do fotki nr3 bo fotka nie chce wejść http://allegro.pl/item977137405_gryf_kratownica_30_i_90_stopni_inna_lp69.html
Może ten będzie najlepszy, Może ktoś z was ma ten gryf
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Różnice w podnoszeniu

Następny temat

Wiek, rośnięcie a intensywność ćwiczeń