SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Krata na lato 2019 Iza

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1582

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 46 Wiek 12 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 418
Propozycja nie do odrzucenia! I jak tu nie brać jak Masti namawia i kusi nagrodami...!??? :)
Tak na poważnie..dlaczego nie...lato się zbliża a forma musi być. Motywacja zawsze potrzebna i ważna!
Jestem amatorką trenującą od pewnego czasu dla siebie.
To daje energię i siłę. A tego nam potrzeba.
Więc wybaczcie wszyscy, bo jestem właściwie poczatkująca ale chcąca.
A w tym tkwi istota.
Rywalizacja rywalizacją, ale jesteśmy jedną Rodziną :) i trzeba siebie wspierać.
Ja to chcę potraktować jako dobrą zabawę...:) ...szczególnie że pompki na poręczy są dla kobiet..dla mnie..magią
...i szacun dla wszystkich, którzy tak świetnie sobie w tym radzą!
No ja w każdym razie będę próbowała..

Zgodnie z założeniami konkursu i jego regulaminem, podaję moje początkowe wymiary i wagę, udokumentowaną zdjęciami.
Mierzenie fałdomierzem w przyszłym tygodniu, czekam na niego.

1) obwód pasa na wysokosci pępka 72 cm
2) obwód pasa na wysokości pępka na wciagnięciu brzucha 68 cm
3) Waga 66,5 kg

Filmiki z postępów w wykonywaniu ćwiczeń w najbliższym czasie.

Zmieniony przez - masti w dniu 2019-04-06 20:39:20
4
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 768 Napisanych postów 4059 Wiek 44 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 111833
no i BRAWO
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert