SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Krata na LATO 2021 wg rutkow

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8872

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5639 Napisanych postów 46658 Wiek 41 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 373110
ojan
Viki
rutkow
A na parze to jak ? Musi byc parownik czy jakos z garnkiem i woda ogarne ?
Zawsze robiłam w urządzeniu do gotowania na parze, w garnku z wodą to tylko bułki na parze
Pyszne te bułki - jadałem na stołówce szkolnej 60 lat temu - z sosem malinowym

rutkow - czyli dopiero masz dostać te 10 kg dorsza?


Mam juz , czekaja na zrobienie haha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5639 Napisanych postów 46658 Wiek 41 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 373110
A bulki inaczej buchty moja babcia robila zawsze i z jagodami sie jadło mega pyszne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5639 Napisanych postów 46658 Wiek 41 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 373110
U mnie sroda , czwartek , piatek wolna od treningu przez dyzur do wieczora w pracy .

Dzis na zakończenie grill firmowy ( firma cateringowa wpada i wszystko organizuje) wiec duzo miecha wpadnie, moze jakiegos drinka tez wypije

Jutro melduje sie juz ba treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5639 Napisanych postów 46658 Wiek 41 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 373110
Z rana ładnie plecy wjechaly , strasznie duszno dzis , nie da sie funkcjonować .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5639 Napisanych postów 46658 Wiek 41 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 373110
Jak na to z jakiego pułapu startowałem 2,5miesiaca temu to jakas plażówkę udalo sie wykręcić , nie jest to co bym oczekiwał ale powoli i bedzie lepiej

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

KRATA NA LATO wg ojan

Wheya