SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Koszykarz

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 639

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 8 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2332
Witam, gram w kosza. Teraz zaczynam trening na wyskok ze sztangą.
1 Dzien sila:
solidna rozgrzewka, rozciaganie dynamicznie, lekkie podskoki, wymachy itp
Przysiad 5x50 (z podskokiem jak dasz rade)
Rumunski martwy ciag (RDL) 3x8
brzuch silowo (unoszenie nog na drazku, sklony z ciezarkiem na klatce itp wybrac jedno cwiczenie i zrobic 3 ciezkie serie)

2 Dzien dynamika:
solidna rozgrzewka, rozciaganie dynamicznie, lekki podskoki itp
zarzut ze zwisu (hang clean), 5s x 3 powtorzenia
push press 4x8
wykroki w tyl (reverse lunges) lub przysiad bulgarski 3x6
brzuch silowo jw
Dwa razy w tygodniu. W czwartek, piątek i poniedziałek ( czasem dni się zmieniają) gram w kosza.
Ważę 72 kg ( poszedłem do szkoły i spadło 3 kilo ) mam 182 cm wzrostu. I chciałem się zapytać czy jedzenie dużej ilości białka + trening zwiększy moją masę mięśniową?

`I believe a can fly

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Marcin4_ I.H.S. TEAM
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 3745 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13799
Samo białko jest tylko cegłą, która buduje tkankę mięśniową jeśli jesteś osobą szczupłą i nie masz predyspozycji do odkładanie się tkanki tłuszczowej bez węglowodanów nie wiele zdziałasz to one w tym wypadku stworzą cement, który w połączeniu da Ci masę mięśniową.
To tak metaforycznie mam nadzieje ze czytelnie
Pozdrawiam

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 8 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2332
Więc co polecacie jeść?

`I believe a can fly

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 694
Wakacje to dobry okres na skoczność gdy w roku szkolnym grasz gdzieś w klubie. Teraz masz treningi i do tego skoczność to coś dostanie po dupie-zwykle kolana. Ale to tak poza tematem. W twoim wieku, wzroście i wadze to tak jak wyżej masz napisane, dużo węgli i raczej bez obawy o zalanie tłuszczem - bo pewnie spalisz większość na treningu a białko swoją drogą(dział odżywianie tyczy się każdego).
A tak jeszcze poza tematem to pamiętaj, że Twoja skoczność jest wypadkową siły i szybkości. Po pierwsze w tym wieku lepiej kształtować szybkość a na siłę zawsze przyjdzie czas. A po drugie sądząc po ilości treningów nie grasz w mocnym klubie/kadrze więc może lepiej poczekaj ze skocznością jeszcze dwa lata aż szkielet się bardziej ustabilizuje.

Zmieniony przez - Ivo14 w dniu 2011-09-27 19:51:29

"Vide cui fidas"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 8 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2332
dzięki za pomoc ;)

`I believe a can fly

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase

Następny temat

Prawidłowy skład diety w moim przypadku

BF