SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Korekta w planie treningowym

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 800

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 134
Witam. Mam prawie 18 lat na siłownię chodzę 1,5 roku. A więc tak mój plan obecnie wygląda tak.
PON-Klata Biceps Brzuch
ŚR-Plecy Triceps Brzuch
PIĄ-Barki Biceps Brzuch

Chodzi mi o to by włączyć do tego planu trening nóg, lecz chciałbym trenować biceps 2 razy w tygodniu, Nie wiem w jaki dzień włączyć te nogi. Mógłby mi ktoś poradzić odnośnie tego planu wraz z nogami?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 447 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10205
Witaj.
Daj coś więcej o sobie. Wypełnij ankietę.
Poza tym, pomimo tego, że chodzisz na siłownie 1,5 roku to domyślam się - patrząc na twój plan -, że był to czas w większości dość nieefektywny.
Zajrzyj do tematu podwieszonego "Pierwszy rok treningów" i myślę, że możesz zacząć od etapu 5 ( choć nie wiemy praktycznie o Tobie nic ) - trening push/pull.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 44414 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 353964
Witaj,
tak jak kolega wspomniał nic o tobie nie wiadomo (brak ankiety).
Do tego to co zamieściłeś to żaden plan, a tylko i wyłącznie rozkład partii.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 134
A więc załączam ankiete:
Płeć : Mężczyna

Wiek : 18

Waga : 69

Wzrost : 174

Cel treningowy :Masa

Staż treningowy na siłowni : 1,5 roku

Uprawiane inne sporty : Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Ławeczki, atlas z wyciągiem górnym, sztangielki,hantle

Dieta : Brak dokładnej diety, staram się jeść zdrowo

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : Brak

Ostatnio przerabiany plan: PUSH/PULL

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Dawno nie robiłem nóg ale najwięcej zrobiłem 10 powtórzeń po 80kg, Martwy ciąg 100kg, wyciskanie 85kg


Zmieniony przez - lomcio99 w dniu 2017-03-23 16:22:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 169 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6929
Jak brak diety, a cel to masa to marnie to widzę, ja rok temu zaczynałem i przez 4 miesiące ćwiczyłem, chciałem wbić masę i dupa, a teraz przez miesiąc z dietą zrobiłem więcej niż przez te 4 bez diety.


Zmieniony przez - mastif3214 w dniu 2017-03-23 17:03:05

Bo liczy się siła i wiedza.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 134
Staram się jak najwięcej białka, serki wiejskie jajecznica, widzę tendencje do tycia na tydzień średnio wynosi to 100-200gram, zawsze coś. Ogólnie to z dietą też różnie bo do szkoły chodzę wstaje przed 6 nwm jak by to ułożyć. Odnośnie tego planu to jakieś porady?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 44414 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 353964
O bidulek. Ja albo wstaję do pracy o 4:30 i pracuję do 18. Albo idę na 18 i kończę o 6 rano. I trzymam dietę. Także uwierz, że szkoła to komfort.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 957 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73409
Dokladnie. Jak szukasz wymowek to nie wiem po co sie brac w ogole za to. Jak ktos ci pisze, ze dieta to podstawa to nie pisze ci tak dlatego, zeby cie zniechecic tylko uswiadomic ci ze tak jest na prawde. Ludzie oczekuja odpowiedzi typu "kup sobie ta kreatyne, po niej cie wyj**ie" - nie wyj**ie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 134
Macie rację panowie. Dieta to podstawa i muszę porządnie ten temat ogarnąć. A odnośnie tego planu doradzicie coś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 169 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6929
Tyle, że nie podałeś żadnego planu, więc nie ma w czym doradzać. Rozpisz plan, ale na nogi też - to jest fundament, podstawa.


Zmieniony przez - mastif3214 w dniu 2017-03-23 23:23:49

Bo liczy się siła i wiedza.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 134
A więc tak:
Poniedziałek
-Wyciskanie na ławce poziomej 4x10
-Wyciskanie na ławce dodatniej 4x10
-Butterfly 4x10
-Rozpiętki 4x10
-Uginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka 4x10
-Uginanie przedramion z hantlami chwytem młotkowym 4x10
-Uginanie przedramion ze sztangą łamaną na modlitewniku 4x10
-Uginanie przedramion z hantlami w oparciu o udo siedząc 4x10
-Skłony tułowia siedząc 4x10
-Skośne spięcia brzucha 4x10
-Unoszenie nóg 4x10

Środa
-Ściąganie drązką wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem 4x10
-Ściąganie trójkąta wyciągu górnego 4x10
-Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 4x10
-Szrugsy 4x10
-Wiosłowanie hantlą 4x10
-Wyciskanie francuskie wąskim chwytem 4x10
-Wyciskanie na ławce poziomej wąskim chwytem 4x10
-Wyciskanie francuskie hantla zza głowy 4x10
-Prostowanie przedramion z linkami wyciągu górnego 4x10
-Skłony tułowia siedząc 4x10
-Skośne spięcia brzucha 4x10
-Unoszenie nóg 4x10

Piątek
-Wyciskanie sztangi zza głowy siedząc 4x10
-Podciąganie sztangi łamanej wzdłuż ciała 4x10
-Unoszenie sztangi łamanej w przód 4x10
-Unoszenie hantli na boki stojąc 4x10
-Uginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka 4x10
-Uginanie przedramion z hantlami chwytem młotkowym 4x10
-Uginanie przedramion ze sztangą łamaną na modlitewniku 4x10
-Uginanie przedramion z hantlami w oparciu o udo siedząc 4x10
-Skłony tułowia siedząc 4x10
-Skośne spięcia brzucha 4x10
-Unoszenie nóg 4x10

To jest mój obecny plan, do którego chciałbym dołożyć trening nóg jednocześnie nie rezygnując z treningu bicepsu 2 razy w tygodniu.
Myślę że trening nóg wyglądałyby następująca:
-Suwnica 4x10
-Przysiady 4x10
-Prostowanie nóg 4x10
-Wspięcia na palcach 4x10





Zmieniony przez - lomcio99 w dniu 2017-03-24 16:40:18
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Stagnacja bicka

Następny temat

Chodzenie na siłownie

NutLove