SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kontuzja plecow. Pomozcie koledze!

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1750

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8317
WItam.
Robilem ostatnio przysiady ze sztanga na karku i mnie troche przegielo do przodu. Nagle poczulem bol w okolicy dolnego odcinka plecow tuz nad zadem.
Dokonczylem jeszcze trening ale jak mnie zaczelo bolec to mialem trudnosciu z siadaniem na kiblu nawet.
Po dwoch dniach przestalo bolec i porobilem nawet MC. Wiem, ze zle zrobilem bo powinienem dac sobie spokoj na jakis czas z cwiczeniami ale nie moglem sie powstrzymac.
Teraz mam problem bo niewiem co dalej robic. Powoli przestaje bolec ale czuje to przy kazdej probie zgiecia sie.
Robie treningi ale zrezygnowalem z przysiadow i MC. Bardzo mi ich brakuje wiec co polecacie jak ulecze kontuzje?
Zmienic zakres powtorzen i nie schodzic do 5 tylko robic 20-15-10? Czy wogole nie robic? Powiem jeszcze tylko, ze jakos wolno mi sie regeneruja prostowniki bo je czuje przed kazdym kolejnym treningiem. Moze robic rzadziej te cwiczenia? Przeplatam co trening.
Kiedys nie robilem tych cwiczen a teraz nie wyobrazam sobie treningu bez nich.
Znacie jakies sposoby na leczenie takich kontuzji?
Zwisam sobie na drazku codziennie i smaruje mascia i amolem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 735 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 18071
Mozesz odpuscic sobie na jakis czas MC i przysiady az przestanie bolec,a jezeli nie boli az tak bardzo to proponuje robic te cwiczenie ale małymi cięzarami tak po 20-25 powtórzen az do momentu wyleczenie kontuzji,mozesz dorzucic tez skłony ze sztangą,bardzo dobre cwiczenie wzmacniajace prostowniki grzbietu i tez rób je z małym cięzarem,

Napisz czy wykonujac MC i przysiady stosujesz do kazdej serii pas czy tylko do tych najcięższych.

Tez mnie bola prostowniki grzbietu ale u mnie to wina długiego siedzenia przed kompem ,a jak wiadomo siedzenie strasznie obciąza kręgosłup i plecy,ale po treningu ból mija :),moze tez za duzo czasu spedzasz w pozycji siedzącej.

Jak bedziesz kiedys kupował maść to polecam z allegro maść końską za***ista i tania :)


Zmieniony przez - MARCINSZ w dniu 2006-09-21 11:13:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8317
Witam.
Tez mam siedzaca prace ale to ewidentnie kontuzja na skutek zlej techniki.
Pasa nigdy nie zakladalem do tej pory.
Teraz kupilem. jak go zapinac? Z jakim sciskiem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 735 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 18071
hej
Ten ból co masz teraz to napewno wina kontuzji,ale pisząc o dlugim przebywaniu w pozycji siedzacej chodziło mi o taki przewlekły ból pleców nie wynikajacy z kontuzji.

O tym jak uzywac pasa masz tutaj : http://www.sfd.pl/temat124143/ 

W skrocie napisze ze wazne jest aby nie zaciskać mocno pasa i pamiętać o nabieraniu powietrza w płuca ktore jest opisane w tym linku, nie zakladaj pasa do kazdej serii ,tylko do tych najcięzszych w ktorych wykonujesz serie do załamania mięsniowego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8317
Dzieki za link.
Juz przeczytalem.
Myslisz,ze to nic powaznego? Nic mi sie tam niepoprzestawialo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 735 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 18071
Lekarzem nie jestem ale mysle ze tylko naciągnąłes mięśnie prostowniki,gdyby to było cos powaznego to pewnie nie umiałbys wstać z lózka :).Zadbaj teraz o własciwą technike wykonywania cwiczeń i wszystko bedzie oki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8317
Tak zrobie.
Dzieki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1271 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 13387
hmm nic powaznego to raczej ni jest ale moze byc przyczyna dalszego ziaziu. ja bym poszedl do sportowego i z nim pogadal. rownie dobrze mogles zamiast miesnia nadciagnac jeden z kregow.
moze jestem wyczulony ale przez kontuzje stracilem prawie 6 miesiecy

doradca w AD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 231 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3084
Jeśli możesz to ćwicz ale uważaj bo jeśli nie dasz im czasu sie zregenerować i zaczniesz znowu ostrzej trenować to tak jak ja nie bedziesz mógł chodzić przez przez kilka dni a biegać przez pół roku hehe. Tylko że u mnie to było naderwanie mieśni przykręgosłupowych na bjj.

Na początku smarowałem Algesalem (bardzo polecam) a potem ortopeda przepisał mi Dicloberl Retard i po 2 tygodnaich przeszło.

No i pamiętaj o dobrej rozgrzewce. Ja mam np tak że jak sie słabo rozgrzeje to po przysiadach mnie taki kurcz w plecach łapie że nie moge robić skrętów tułowiem przez kilka dni.

Pozdrawiam, cft

Zmieniony przez - cft w dniu 2006-09-23 23:16:42

Pisanie prac z ekonomii: http://pisanieprac-ekonomia.pl/

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8317
Przestalem cwiczyc. Zrobie sobie SD.
Juz mnie prawie nie boli.
Dzieki za porady.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Taki maly problem

Następny temat

HST - Nowosc czy powtorka z rozrywki ?

nutloveb