Szacuny
0
Napisanych postów
3
Na forum
1 rok
Przeczytanych tematów
9
Witam wszystkich zacznę może od tego ,że kompletnie nie mam doświadczenia w pisaniu tego typu postów ,ani też nie posiadam wiedzy na temat tego urazu przeszperalem Internet i jest masa różnych artykułów,każdy mowi o czym innym ,wiec może źle szukam.Jestem kompletnym amatorem Internetu . Przedstawię sytuacje ,otóż ok. 4 tyg temu pojawił się ból przy robieniu bicepsu , który trochę ziignorowalem i dalej trenowałem,chodziłem do pracy itd .caly czas narażając rękę na wysiłek, przy pracy czy treningu już ciężko mi zlokalizować dokładnie moment w którym ból urósł do tego stopnia ,że mnie wykluczyło z treningu i codziennych obowiązków. Od 3 tyg trenuje bez ciężaru brzuch i nogi staram się maksymalnie odizolowac rękę i dalej ból jest przed snem również mi dokucza :/ Niemoge napiąć biceps ,ani też zginąć ból promieniuje na biceps i przedramie, podejrzewam,że to naciągnięte bądź też naderwane ścięgno czekam na badanie usg,które ma nastąpić dopiero w styczniu (chamują mnie okoliczności) Nie mam pojęcia jak z tym sobie poradzić,ból nie ustępuje . Ręka niby moja ,ale jest jakaś inna nie wiem jak to określić. Nie ma żadnego zniekształcenia mięśni jest tylko jakby nienaturalnie naprezone ścięgno. Załączam zdjęcia i z góry dziękuję serdecznie za pomoc i wskazówki. Naprawdę od serca będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Daniel .
Szacuny
12539
Napisanych postów
20389
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
602381