SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Konsultacja w sprawie treningu - pomoc potrzebna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2983

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

28

Waga

95

Wzrost

194

Cel treningowy

ogólna poprawa budowy, większe mięśnie

Staż treningowy na siłowni

8 miesięcy

Uprawiane inne sporty

brak obecnie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

stosuję w miarę możliwości

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

obecnie brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

wyciskanie na ławeczce 95kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
Witam wszystkich.
Mój staż treningowy to ok 8 miesięcy. Od niecałych 5 miesięcy ostro wziąłem się za siebie, ale coś czuję że robię źle bo wyniki siłowe stoją w miejscu. Mam również problem z ginekomastią.
Nadmienię że stosując niżej wymienioną formę treningu udało mi się zrzucić 13kg od maja. Trening który stosuję prezentuje się następująco:
DZIEŃ 1
Klata:
wyciskanie płaskie 14/12/10/8 powtórzeń
wyciskanie skos w górę 14/12/10/8 powtórzeń
wyciskanie skos w dół 14/12/10/8 powtórzeń
rozpiętki skos w górę 16/14/12/10 powtórzeń
rozpiętki na maszynie w siadzie 16/14/12/10 powtórzeń
Biceps
stojąc unoszenie gryfu łamanego 12/10/8/6 powtórzeń
unoszenie ramion na wyciągu ze sznurami 12/10/8/6
modlitewnik gryf łamany 12/10/8/6 powtórzeń
unoszenie hantli w siadzie z chwyt "młotkowy" 12/10/8/6

DZIEŃ 3
barki
unoszenie gryfu prostego zza karku 14/12/10/8
unoszenie gryfu prostego od klaty 14/12/10/8
unoszenie ramion na boki z hantlami 14/12/10/8
podciąganie gryfu łamanego do klatki 14/12/10/8
triceps
pompki na poręczach 4 x max
prostowanie ramion na wyciągu(sznury) 12/10/8/6
prostowanie ramion na wyciągu na głową 12/10/8/6
wyciskanie francuskie 12/10/8/6

DZIEŃ 5
plecy
podciąganie na drążku nachwytem 4x max
przyciąganie drążka wyciągu do klatki sz.uchwyt 14/12/10/8
przyciąganie drążka wyciągu na karku sz.uchwyt 14/12/10/8
podciąganie końca sztangi w opadzie 14/12/10/8
przedramię
uginanie nadgarstków nachwytem 14/12/10/8
uginanie nadgarstków podchwytem 14/12/10/8
zwijanie sznurka z odciążeniem 4 x max

DZIEŃ 2/4/5 - aeroby (steper 45/60min na zmianę z rowerkiem)

DZIEŃ 6 - wolne

Dieta staram się trzymać, ale obecnie jestem na misji (trep i jem to co kuchnia oferuje jednak z umiarem i rozwagą.

Mam do dyspozycji dużo sprzętu na amerykańskiej siłowni więc jestem otwarty na propozycję zmian.

Suplementacja obecnie nic nie stosuję ale ok tyg temu skończyłem zestaw Animal: PUMP; STAK; PM.
Dołączam swoje fotki, abyście mieli wizję tego co bym chciał mówiąc naprawić swoją budowę.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam








Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 32316
Gdzie nogi? Gdzie ćwiczenia typu martwy ciąg?
20 serii na klatkę, 16 na biceps i triceps.... chyba trochę za dużo nie uważasz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
Z jednej strony wiem, że to dużo z drugiej bardzo mi zależy aby w końcu wyglądać jak facet, pozbyć się tej obwisłej klaty i broń boże znowu przytyć. Dlatego zwracam się tu na forum do osób bardziej doświadczonych aby jakoś mi doradzili.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 9 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
Znajdzie się ktoś z takim doświadczeniem by pomóc mi skorygować ten plan?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 98 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2558
ja sie mało znam, ale moglbys rozważyć FBW przez conajmniej 2-3 misiace, zeby rozwinac sie ogolnie.

Zmieniony przez - sasquatch1 w dniu 2012-08-06 07:07:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1033
Zmneijsz ilosc serii , no chyba że chcesz się cofnąć z objętościami ;D Jeszcze zależy czy chcesz troche zredukować jeszcze czy już normalny trening masowy . Jeśli redukcja to zmień na fbw jest wtedy lepszy impuls dla organizmu bo pobudzasz cale cialo . Jeśli chcesz zwiększac mase to obetnij po 1 cwiczeniu z kazdej parti . Z klatki rozpiętki siedząc , biceps sznurki , barki - wywal wyciskanie zza głowy , z tricepsa prostowanie nad glowa , z plecow przyciagnia drazka do karku . A na przedramie spokojnie wystraczy 8 serii. Przeładowany plan pomoże Ci bardziej popalić mieśnie niżeli je zbudować. Wiec nie przesadzaj z iloscia serii . Najpierw sprawdz czy Twoj organizm da rade z 16 seriami na duże partie i będzie się dobrze regenerował. Jednak podstawą jest dieta ale to do działu odżywianie musisz zajrzeć .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
torin99 poza klatą to przydało by się rozwinąć bardziej ale cycki trzeba zgubić bo strasznie mnie to dołuje i zawstydza. Spróbuję posłuchać twojej rady a akurat dziś przypadają barki i triceps :) Wielki dzięki za wypowiedz.

Może ktoś inny miał by jeszcze jakieś sugestie? Jeżeli patrzycie na moje fotki to dalej redukować czy raczej już przejść na masówkę?
Wczoraj się ważyłem i waga dalej mi spada teraz wynosi 94kg, ale jeszcze zapas słoninki jest
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
Korzystając z wypowiedzi użytkownika Rothen ( http://www.sfd.pl/FBW_Geneza,_Zasady,_Podsumowanie.-t398536.html ) mam zamiar wypróbować zaproponowany przez niego plan FBW ( z małymi zmianami) ,jak poradzili mi koledzy wyżej. Prosił bym o ocenę, poprawki i jakieś sugestie w razie korekt.
A i w sprawie brzuszków i innych ćwiczeń na ta partię mięśni. Jakie ilości powtórzeń stosować bo raczej bym chciał spalić tłuszcz w tym miejscu i czy duża ilość powtórzeń w FTB na brzuch jest dobra?
W chwili obecnej jak robię brzuszki to staram się w serii nie schodzić poniżej 50.


Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do Oceny

Następny temat

Trenin na siłe i wytrzymałosc

nutloveb