SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Konkretnie "mój ciał"

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1884

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 69
Witam Was wszystkie bardzo serdecznie, forum bardzo obfite w rady i informacje. Każdy jednak jest inny, co za tym idzie bardzo bym prosiła o drobne porady dostosowane do mła.

Mam 32 lata, moja przygoda z fitnessem, siłownią rozpoczęła się gdy miałam 15 lat. W tak zwanym między czasie urodziłam dwójkę dzieci. Treningi- wracałam, opuszczałam,wracałam...

Teraz wróciłam do aktywnego wypoczynku:)
Przy wzroście 165cm ważę 47(lato) 48(zima). Jest to moja waga od kilku lat, wcześniejsze lata max było 46kg.

Po porodach w ciągu tygodnia wracałam do wagi początkowej bez większych starań.

Dieta, odżywianie...
-nie spisuje, nie kontroluję. Jem zwykle to, co lubię i kiedy mam ochotę. Często-gęsto miewam napady na słodkości.
Nie jadam mięsa wieprzowego.
Nie jadam fastów.
Nie przyjmuje farmaceutyków.
Nie zapijam się kawą chyba że inką;)

Kocham zaś ryby i owoce morza, sporadycznie drób.
Zajadam się avokado bez opamiętania.
Lubię soki i wodę.

Tkanka tłuszczowa mierzona ok 2 lat wstecz nie przekraczała normy.
Stan mięśni- no chwalić się nie ma czym na ten moment.
Odczuwalne zwiotczenie, bóle stawów i kości. Cellulit w okresie przed miesiączkowym (hormonalny)+zatrzymanie wody, problemy z lipidami(odczuwalne pod skóra na udach (tył) jako grudy. Znikają po masażach, saunie i głodówkach oczyszczających (detox)

Mój cel:
- wzmocnić ciało (mięśnie)
- wyprofilować brzuch i koniecznie nogi
- wyszczuplić talię
- podnieść pośladki (zawsze były moim atrybutem i chlubą)
- rozciąganie
- poprawić ogólną kondycję

nie zależy mina utracie wagi ani jakoś specjalnie na utrzymaniu tej,którą mam. Zależy ładnej budowie,tzw ciele fitness.

I tutaj zaczynają się moje pytania:
* jaka sumplementacja?
Teraz popijam po treningu: Fitness Authority, Whey Protein
i.. łykam: L-karnitynę 1x1 oraz dyma-burn xtreme 2x2

Treningi 4 w tyg.
Zaczynam zawsze bieżnią, potem siłownia.
Dodatkowo: 2 razy w tyg fitnes typu ABT. 1x w tyg zumba.

Ile kalorii dziennie dla mła, coby nie chudnąć,nie tyć a mieć siłę i budować mięśnie?
Co dobrego/nowego na pośladki?
Jakie ćwiczenia najlepsze po ciążach na brzuch i w jakich seriach?

Inne dobre rady?

Pozdrawianki wczesno wiosenne

"Każdy z nas nosi w sobie piękno. Cała sztuka polega na tym, by umieć je odkryć."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Witamy

Na początek prosimy:

1. Zapoznać się z regulaminem działu oraz wypelnić ankietę, której wzór tam się znajduje: http://www.sfd.pl/-t666947.html

2. Wkleić zdjęcia sylwetki

3. Przeczytać lekturę obowiązkową: http://www.sfd.pl/-t585708.html

4. Podać swój przykładowy jadłospis

5. Podać plan treningu siłowego



Mój cel:
- wzmocnić ciało (mięśnie)
- wyprofilować brzuch i koniecznie nogi
- wyszczuplić talię
- podnieść pośladki (zawsze były moim atrybutem i chlubą)
- rozciąganie
- poprawić ogólną kondycję


Zależy ładnej budowie,tzw ciele fitness.

Trzeba zacząć porządnie jeść i wprowadzić ciężki trening siłowy (przysiady, martwe ciagi itd.). Bez tego, cóż... Pozostaniesz chudym kołkiem


* jaka sumplementacja?

Dieta!

dyma-burn xtreme 2x2

A po cholerę to?


Zaczynam zawsze bieżnią, potem siłownia.

Wielki błąd. Taki trening = katabolizm, obniżenie metabolizmu, utrata masy mięśniowej

Ile kalorii dziennie dla mła, coby nie chudnąć,nie tyć a mieć siłę i budować mięśnie?

Odpowiedz proszę na powyższe pytania, to coś ustalimy

Co dobrego/nowego na pośladki?

Ciężkie ćwiczenia siłowe + porządna dieta

Jakie ćwiczenia najlepsze po ciążach na brzuch i w jakich seriach?

Ja brzucha nie ćwiczę wcale, wystarczają mi martwe ciągi i inne ćwiczenia wielostawowe na wolnych ciężarach

Inne dobre rady?

Na razie się wstrzymamy i poczekamy na Twoją ankietę, zdjęcia i resztę


Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-02-17 10:24:42

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 69


Dziękuję za szybką odpowiedź, wysyłam zdjęcie na którym wydaje mi się najwięcej widać ciało.

Wiek : 32
Waga : 47-48
Wzrost : 165
Obwód w biuście : 91
Obwód pod biustem : 70
Obwód talii w najwęższym miejscu : 62
Obwód na wysokości pępka : 68
Obwód bioder : 80
Obwód uda 42
Obwód łydki 33
W którym miejscu najszybciej tyjesz : 1-uda, 2-talia
W którym miejscu najszybciej chudniesz : 1-obwód w biuście, 2-uda
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) fitness (ABT,stretching, zumba) siłownia, cardio łącznie 4 dni/tyg
Co lubisz jeść na śniadanie: hmm avokado, serek grani, rogalik francuski z sokiem pomarańczowym
Co lubisz jeść na obiad : ryby, ryż, krewetki, drób, kasza gryczana, warzywa na parze lub duszone
Co jako przekąskę : hmm avokado, jakiś owoc. Latem wszystko co z krzaka i zieolne, czerwone :)
Co jako deser : ciasto domowe, francuskie, czasami jakiś baton, częściej orzechy lub żurawina
Ograniczenia żywieniowe : nie jadam wieprzowiny
Stan zdrowia : bdb
Preferowane formy aktywności fizycznej: w/w
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : L-karnityna, Fitness Authority- Whey Protein
Stosowane wcześniej diety : hmm jedynie detoks wraz z m-cznym nie jedzeniem, sokach naturalnych (7 dni) na wodzie samej (kolejne 3tyg). Za dietami jakoś nie przepadam, nigdy nie tyłam- więc w szeregu mych zainteresować jedynie detoksy.

"Każdy z nas nosi w sobie piękno. Cała sztuka polega na tym, by umieć je odkryć."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 69
dzień jedzonkowy:
I śniadanko:
avokado, kawka inka
II śniadanko serek grani+rukola+ogórek
obiad:
1/2 paczki ryżu,kilka dużych krewetek, sałatka z oliwką.
lub zupa jarzynowa takzena oliwie, często na nodze kuraka,którą wkrawam
kolacja: różnie, czasami jem, czasami tylko Whey Protein i avokado

w ciągu dnia sporo piję.

Czasami mam potrzebę i zjadam pół gotowanego lub duszonego kuraka.


Plan siłowy:
wróciłam i zaczęłam od nóg, odwodzicieli, przywodzicieli itd.. zawsze kończę brzuchem i rozciąganiem.
mam okropnie słabe ręce...

Pozdrawianki

nie mam pomysłu na klasyczny plan siłowy, stąd mój post i moja prośba

"Każdy z nas nosi w sobie piękno. Cała sztuka polega na tym, by umieć je odkryć."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Chudzielec

Dobra, zaczniemy od diety Wrzuć tutaj ten jadłospis, który podałaś, ale bez warzyw i wklej zrzut ekranu:

http://dzienniki.sfd.pl/

Bo coś mi się zdaje, że to będzie dłuższa przeprawa

Trening uklecę zgodnie z prośbą

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 69
http://dzienniki.sfd.pl/diety/nowa wrzuciłam jeden dzień;)

"Każdy z nas nosi w sobie piękno. Cała sztuka polega na tym, by umieć je odkryć."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Dotarł priv?

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Proszę o pomoc w redukcji

Następny temat

Esther - na dobry początek- podsumowanie str.31

Fruzelina