SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Konkretna redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1014

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 302


Jak widać potrzebuję konkretnej redukcji bo wygląda to fatalnie co polecacie w przypadku gdy mam do dyspozycji w pełni wyposażona siłownię a obecna pogoda nie pozwala na aktywność na świeżym powietrzu (ewentualnie mam jeszcze do dyspozycji skakankę w domu)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 82

Wzrost: 180

Obwód klatki: ponad 100

Obwód ramienia: ciężko powiedzieć brak metra krawieckiego

Obwód talii: ok 85-90

Obwód uda: 60

Obwód łydki: b/d

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 16%

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: niedawno boks, siłownia, czasem rower

Odżywianie: jem wszystko

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: rower, skakanka, bieżnia

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: żadne

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: brak

Ankieta wypełniona pobieżnie w razie pytań mogę na bieżąco uzupełniać informacje.

Zmieniony przez - kopruch w dniu 2010-09-04 11:07:52
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1038
http://www.sfd.pl/odchudzanie/ wszysto o odchudzaniu.
poszukaj troche w tym dziale uloz sobie diete i aeroby i bedzie git ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25123
Znowu taka konkretna redukcja Ci nie jest potrzebna. Zrzucisz 3 do 5 kilo FATu i będzie elegancko.

Masz pro siłke do dyspozycji więc:

3x w tyg trening siłowy (ustalisz go w dziale trening dla poczatkujacych)
3x w tyg aeroby (bieznia lub ogolnie bieganie w terenie, orbitrek, rowerek normalny i stacjonarny, basen...)

Na start bedzie ok, z czasem dodałbym HIIT albo nawet podminił 1-2 aeroby HIITem.

Tyle z treningu.

Teraz sprawa ważniejsza - dieta.
Przeczytaj podsawy ukladania diety, 10 wskazowek zywieniowych, wez jakies tabele zywnosciowe i uloz menu, wkleisz tutaj i zobaczymy.

Celuj w 2300 - 2500 kcal, 2g B + 1 g T + reszta węgle (na początku dalem 2,5g B - za duzo dla mnie bylo).

Chyba, ze chcesz jakies inne diety LC, CKD...nie chce mi sie o nich poczytac jeszcze więc gówno sie znam

Suple: zbędne

Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2010-09-04 14:26:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 302
O i w końcu konkretna odpowiedź. Tą dietę postaram się ułożyć do oceny na dniach bo ostatnio trochę poza domem przebywam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja-siłowy i wódka jako cheat meal

Następny temat

Haxorz bierze się za siebie :)

WPC zestaw