SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Konieczna redukcja, pomocy :(

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2104

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10766 Napisanych postów 46895 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Po pierwsze, Cześć, bo jestem nowy.
Moje wymiary:
Wiek: 19
Wzrost: 184cm
Pas: 94cm
Biodra: 105cm
Klatka (luz): 94cm
Klatka (na wdechu): 98cm
Udo:57cm
Ramię (luz): 28cm
Ramię: 34cm

Moja aktywność:
No cóż, moja aktywność jest słaba, do szkoły, ze szkoły - chodzę - nie korzystam z mpk. Poza tym siedzący tryb życia.

Wcześniej jadłem co popadło - widać po wymiarach :(
Nie jestem zwolennikiem mięsa, mogę jeść jedynie drób, ryby, po prostu inne mięso mi nie smakuje.
Poszukałem trochę, i znalazłem że prawidłowa diety powinna zawierać dla mnie ok. 160g białka, a wcześniej bywało tak go nie było, albo śladowe ilości.

Od 2 tygodni na kolacje jem tylko serek wiejski + 2 jajka i ewentualnie pomidor/ogórek. Proszę o pomoc, chciałbym stracić trochę na wadze, co za tym idzie, pewnie i obwód bioder i brzucha spadł, na czym mi zależy.

W sumie to lubię biegać, ale jakoś brakuje motywacji.

Proszę o pomoc.

Zmieniony przez - skipper92a w dniu 2011-11-19 17:08:11
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1551 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15054
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 220
No ok, a ile ważysz? Nikt znając życie diety za darmo nie ułoży.
Potrzebujesz zaczerpnąć wiedzy z tematów które znajdziesz w linku wyżej.
Układasz dietę i trening wklejasz do sprawdzenia, ktoś ze specjalistów ocenia i do boju.

Redukcja!
Cel: 110-83kg
Obecnie połowa drogi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10766 Napisanych postów 46895 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
No tak, zapomniałem napisać 83kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 277 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12942
Po prostu zacznij zdrowo jeść i 2-3 razy w tygodniu odrobina aktywności i będzie dobrze. Poza tym nie musisz jakoś bardzo redukować, bardziej przestawić się na zdrowsze życie.

Througt the gates of hell

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10766 Napisanych postów 46895 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
gooru
Po prostu zacznij zdrowo jeść i 2-3 razy w tygodniu odrobina aktywności i będzie dobrze. Poza tym nie musisz jakoś bardzo redukować, bardziej przestawić się na zdrowsze życie.


Jak sobie liczyłem, moje zapotrzebowanie energetyczne to coś około 2400kcal. Tzn że powinienem tyle zażywać, ale czy jak chce stracić przypadkiem nie powinienem zażywać ich mniej?

Myślę o bieganiu 3-4 razy w tygodniu, o ile uda mi się zmobilizować do wstania wcześniej, bo w sumie wieczorem nie zawsze się chce. Dobre rozwiązanie odnośnie ruchu?
Dodatkowo znalazłem http://www.sfd.pl/ROZCIĄGANIE!!!!!-t134922.html rozciąganie też napewno nie zaszkodzi? I do tego A6W czy ABS II byłoby dobre? Z a6w już miałem styczność, ale jakoś gdy już mi dobrze szło wypadły wakacje i po 26 dniu (chyba) przerwałem.





Zmieniony przez - skipper92a w dniu 2011-11-20 15:17:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1551 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15054
o ile uda mi się zmobilizować do wstania wcześniej, bo w sumie wieczorem nie zawsze się chce. Dobre rozwiązanie odnośnie ruchu?

jak ci sie nie zawsze chce to siądź przed telewizorem z nadzieją że tłuszcz sam ci sie spali. Z takim podejściem to gów**o zrobisz.

Rozciaganie obowiązkowo po każdej aktywności fizycznej. Nie uczyli w szkole>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2628 Napisanych postów 50374 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 339740
żadnymi absami i a6w tłuszczu nie spalisz.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10766 Napisanych postów 46895 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
mrCROSS
jak ci sie nie zawsze chce to siądź przed telewizorem z nadzieją że tłuszcz sam ci sie spali. Z takim podejściem to gów**o zrobisz.

Chodzi mi o to, że czasem jestem zmęczony po całym dniu i jakoś nie mam ochoty nawet na jedzenie, tylko od razu padam. :)

mrCROSS
Rozciaganie obowiązkowo po każdej aktywności fizycznej.


Wiem, że obowiązkowo :) W sumie te planik co wyzej dalem jest spoko.

Koniu151
żadnymi absami i a6w tłuszczu nie spalisz.


Nie mam takiego zamiaru. A6w ma na celu wzmocnienie mięśni brzucha i wyrobienie sześciopaka, a bieganie powinno pomóc w pozbyciu się fatu :D

No nic, to ja dla mobilizacji zakładam dziennik, i trzeba zaczynać :)

Przeczytałem 10 zasad zdrowego żywienia i będę w/g nich postępował.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10766 Napisanych postów 46895 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Proszę o ocenę mojej diety:

Posiłek I
- 2 jajka
- pomidor z jogurtem naturalnym/ogórki/papryka
- herbata gorzka bez cukru z cytryną

Posiłek II
- bułka z szynką serem żółtym i pomidorem/ogórkiem/papryką
- woda

Przekąska
- Owoc

Posiłek III
- pierś z kurczaka
- surówka / mix sałat z jogurtem naturalnym lub oliwą z oliwek i przyprawami
- ryż brązowy

Posiłek IV
- makaron pełnoziarnisty ugotowany al'dente
- sos pomidorowy (2 pomidory przetarte z bazylią)
- Warzywa na patelnie - zamiennie z makaronem


Posiłek V
- twaróg półtłusty / serek wiejski z dżemem lub warzywami
- herbata gorzka bez cukru z cytryną

Zmieniony przez - skipper92a w dniu 2011-11-23 19:57:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1551 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15054
dieta do niczego

Posiłek I
brak węgla
herbata to nie składnik posiłku

Posiłek II
gdzie białko?
gdzie węgle?
bułka to złe źródło czegokolwiek
unikaj wędlin i serów żółtych

Przekąska
WTF?

Posiłek III
może być

Posiłek IV
gdzie białko?
jak to warzywa na patelnie albo makaron? ma być makaron i warzywa na patelnie
gdzie tłuszcz?

Posiłek V
po co ten dżemor?
gdzie tłuszcz?

herbata gorzka z założenia jest bez cukru

masz zamiar wypić 2-3 litry wody w II posiłku? tylko tam ją wpisałeś więc wychodzi na to, że tak

poza tym to jeszcze nie jest dieta. Gdzie bilans kaloryczny? Gdzie ilośc B/T/W?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta a kolagen

Następny temat

Redukować czy masować ? Pomocy!

Zestaw 1