SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Komentujcie.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 609

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 42
Witam.

Zacznę od tego, że ten temat można wrzucić zarówno do diet jak i do treningów. Mam 19 lat, 185cm wzrostu, ważę 89 kg, w bicepsie mam ok 35 cm (wybaczcie, że przyrównuje mase ciała do obwodu bicka ale po pierwsze jestem początkującym zawodnikiem bo siłka jest dopiero od miesiaca, a po drugie to mam wrażenie, że jak na taką masę to obwód tego mięsnia powinien byc odrobine większy, być może sie mylę), dodatkowo uważam, że na posladkach i udach jest za duzo tłuszczu i to wpływa na wagę.

Jeżeli chodzi o odżywianie to nie mam jakoś specjalnie ułożonej diety. Staram sie jeść ok. 5 posiłków dziennie, w równych odstępach czasu, które zawierają białko oczywiście (płatki z mlekiem, jajka gotowane, kurak z ryzem lub makaronem, ser twarogowy chudy ale to przed snem etc.)
Tutaj pojawia sie moje pytanie. Nie chce przybierać już na wadze, lecz chciałbym z niej zejść o pare kg lub ewentualnie zamienic ja na miesnie i tutaj pojawia sie pytanie czy jest to mozliwe nie tracac obwodu w bicku/klatce/ramionach? Można jeść jedzenie, które zawiera mniej węgli, jeść mniej produktów o dużej zawartosci wegli, lub zwiekszyć ilość aerobów, lecz co będzie najlepszym rozwiązaniem. I jeszcze pytanie odnosnie aerobów, ćwiczę co 2 dzień na siłce i proszę Was o poradę jakie aeroby wykonywać i ile czasu na nie poświęcać w czasie treningu na siłce aby osiągnąć cel jaki opisałem wyżej czyli pozbyć się samego tłuszczu bez utraty mięśni.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...