SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kolczyk w języku...

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 397136

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 68 Napisanych postów 4311 Wiek 32 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 16683
ja nie widze przeciwskazan, ale nie jestem farmaceuta.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 0
No ja tez nie jestem farmaceuta ani lekarzem:)ale jak cie boli jezyk to wez wtedy te tabletki:Pa bez potrzeby to nie ma po co:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13
moj problem mam z glowy a byl nim za duzy kolczyk trzeba pilnowac bardzo tego bo przez to zrobila mi sie rana pod jezykiem ale juz jest wszystko oki bo mam juz mniejszy kolczyk a niedlugo bedzie jeszcze mniejszy:):)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 3633 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15525
tak mozna ale tylko te zawierajace ibuprofen czyli np ibuprom. Ja bralam ibuprom max przez pierwsze pare dni zebym mogla jesc i mowic. Nie bierz tylko aspiryny bo jej nie wolno. Zreszta nie dostalas takiej karteczki w studiu z 'instrukcja' co robic a czego nie?

i m p o s s i b l e
i s
n o t h i n g

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 235
Nie, bo nie robiłam wstudio.. Ja tylko z ciekawosci pytałam o leki bo moja mama konsultowała sie ze specjalista i powiedzial ze powinno sie unikać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 324 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10064
za wymiane kolczyka -20 zl ,czy jest w to wliczona cena kolczyka? za przekłucie zapłaciłem 80zl
jak myslicie?

Nie trzeba być większym żeby wygrać ,wygrywali mali.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista