SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kolacja po późnym treningu.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 213

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 37 lat Na forum 4 dni Przeczytanych tematów 58
Witam,
Dwa razy w tygodniu kończę trening o 21 ( najpierw godzina fitnessu a potem godzina zumby). W domu jestem o 21:30. Czy powinnam tak późno jeść kolację? Wiem że po treningu powinno się zjeść, ale spać kładę się 22:30, a to bedzie 1h przed snem. Jeżeli tak to co najlepiej? Dodam, że mialam insulinoopornosc, i staram się mimo wszystko dalej pilnować diety pod tym kątem. Z góry dziękuję za wszystkie pomocne rady.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2644 Napisanych postów 50442 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340202
Jeżeli nie masz problemów z zasypianiem po posiłku niedługo przed snem to zjedz normalny posiłek, który wynikałby Ci z diety.
Natomiast jeżeli masz z tym problem możesz wypić np. szejka owocowego z odżywką białkową.
1

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6231 Napisanych postów 74987 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629005
Jeżeli podchodzisz do tematu pod katem powielanego mitu jakim jest to, że przed snem, to nie powinno się jeść, bo wieczorne jedzenie powoduje przyrost tkanki tłuszczowej. To zdecydowanie Twoje myślenie jest błędne. Po wysiłku dobrze jest dostarczyć białka, węglowodanów, a opcjonalnie także tłuszczu i aminokwasów rozgałęzionych w formie wolnej. Warto to zrobić niezależnie od tego, o której godzinie przypada trening. Najważniejsze żeby posiłek był lekkostrawny i niezbyt obfity utrudniający prawidłowe trawienie .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11719 Napisanych postów 11543 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317560
ułóż swoją dietę tak, żeby po treningach zjeść pełnowartościowy posiłek, bo organizm potrzebuje materiału do regeneracji
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 63007 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678648
Zdecydowanie warto jeść po treningu pełnowartościowy posiłek. Bez względu na to,o jakiej godzinie go skończysz i nawet w sytuacji, gdy szybko po jego zjedzeniu idziesz spać. Posiłek pełnowartościowy powinien bazować na dobrej jakość źródłach składników odżywczych. Polecam zaznajomić się z artykułami opisującymi te najważniejsze:

https://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html

https://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html

https://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 37 lat Na forum 4 dni Przeczytanych tematów 58
Dziękuję bardzo za wszystkie cenne uwagi. Trochę niestety za długo sobie pofolgowałam od ćwiczeń i teraz mam co odrabiać. Wiem, że trzymanie tzw. czystej michy, to 80% sukcesu, dlatego chcę podejść do tematu poważnie Zaczęłam od 1 września i wpadam już powoli w rytm, a i jakieś tam małe efekty już są
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 63007 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678648
Efekty bez wątpienia będą. Należy tylko skupić się na podstawach, czyli solidnym treningu siłowym, dobrze dobranej diecie i odpowiedniej regeneracji. Poza tym czas i cierpliwość, czyli to czego brakuje dużej większości osób. Kilka lat ciężkich treningów i zmiana będzie znacząca. Podstawą jednak będzie to, żeby wszystkie te nawyki żywieniowo-treningowe stały się dla Ciebie pasją i czymś zupełnie naturalnym. Jeżeli nie czerpiemy z czegoś przyjemności, to niestety bardzo ciężko jest trwać w tym przez długie lata.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10675 Napisanych postów 118106 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1386628
Mzoesz wiekszy posiłek przed treningami zjeść a po treningu coś przegryźć lekkiego by nie obciażać organizmu.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 887 Napisanych postów 11102 Wiek 256 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188504
Witaj,
Jak ułożysz dietę możesz spokojnie wrzucić tutaj do sprawdzenia :) mi osobiście lepiej jak w porze wieczornej mam większą ilość kalorii.
Pozdrawiam
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11719 Napisanych postów 11543 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317560
również wolę przez cały dzień zjeść mniej, a dopiero po treningu większość kcal z całego dnia, ale to już kwestia indywidualna, czy nie masz problemów ze snem po większym posiłku
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masło orzechowe plus miód?

Wheyvita