SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kojot 15/blog-powrót do formy 86str.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 94724

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51286


Blog rozpoczety w dniu 11 marzec 2007


Witam wszystkich



Postanowilem zalozyc tego posta w ktorym bede zdawal relacje z treningow i wrzucal filmiki z wyciskania... Posta zakladam by miec dodatkowa motywacje do treningow i aby zostaly skorygowane moje bledy jakie zapewne robie przez innych uzytkownikow forum ktorzy sa bardziej doswiadczeni... Najblizszym celem jest osiagniecie 140kg nastepnie dlugo terminowy cel ktory mam nadzieje osiagne juz na wkacjach to 150kg...




W lipcu bede mial 18lat
wzrost 175cm
waga w granicnach 71-72kg
lapa 40-41cm
wycisk aktualny to 134kg (z oderwaniem tylka) - 5 marca 2007 rok





Filmy z przed 11 marca


8x90kg



4x110kg



3x112kg



2x120kg










13 marzec 2007 18:37


##########1##########


No i po treningu bylo zaj.ebi.scie w doslownym tego slowa znaczeniu dawno mi tak dobrze juz nie szlo


Kumpel wpadl zmotywowal mnie do treningu i....


Przygorwanie do rekordu xD

najpierw sie rozgrzalem pozadnie barki lokcie etc

i zaczelem powoli isc z ciezarem do przodu

lajtowo od:

8x74kg
4x84kg
1x100kg
1x124kg
1x136kg - ledwo poszlo centymert po centymetrze do gory ale nei dalem sie i wygralem ta walke, walke z zimnym ciezarem bez uczuc...


z wypasnym humorem nastepnie zaczelem robic zaplanowany skos w gore:

8x74kg
8x80kg
8x88kg
5x94kg
1x100kg - dzis rozdziewiczylem setke na skosie sam po raz pierwszy dalem rade bez zadnej pomocy xD czyi mozna powiedziec ze dwa rekordy jednego dnia


nastepnie zrobilem 6 seri trica wyciskanie na wasko stalym ciezarem



jenda przykra sprawa jak mi sie przytrafila to maly wyciek a daladnie krew z nosa po rekordzie widocznie za duze cisnienie





16 marzec 2007 19:10

##########2##########

pieknie bylo normalnie cudownie

plaska

8x80kg 8x90kg 8x100kg 8x112kg 4x120kg 10x100kg


mam jeszcze jedn filmik z 8x100kg







potem tric 8-10pow wasko

ciezarem od 56kg do 76kg





19 marzec 2007 19:09

##########3##########


Myslalem ze powiedznie do 3 razy sztuka sie sprawdzi i bedzie to kolejny za***isty trening jednak nie bylo tak do konca brzuch mnie troche bolal nie moglem dac z siebie wszystkiego....


skos w gore

8x74kg 8x88kg 5x94kg 2x100kg 1x105kg


wyciskanie w waskim chwycie

8x60kg 8x68kg 8x78kg 4x90kg 2x100kg 8x80kg





Zmieniony przez - kojot15 w dniu 2007-04-01 13:38:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51286


Zdjecia z 22 marzec 2007
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51286


Zdjecia z 22 marzec 2007
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
myslalem ze zechcesz przeniesc tamten temat, Arnie

Zmieniony przez - WODYN w dniu 2007-04-01 13:41:14

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51286
23 marzec 2007 22:59


##########4##########

Trening na pewno udany dosc fajnie mi się cwiczylo tylko szkoda ze samemu od 120kg musialem zawolac ojca zebys stana za mna bo to już nie zarty nie chciałbym żeby mnie to przygniotlo bo było by nieciekawie



Wyciskanie na plaskiej


10x90kg 10x100kg 8x110kg 4x120kg (jedno z mala pomoca) 1x130kg 12x100kg (jedno z mala pomoca)


wycsikanie w waskim chwycie 8x68kg 8x76kg 8x80kg



czuje ze sila rosnie mi z tygodnia na tydzien xD oby tak dalej



Filmiki:

10x100kg



8x110kg



1x130kg





Zastosowalem sie do zalecen ze ma byc wszystko przejrzyste dlatego jeszcze raz zalozylem bo tam bylo tez troche spamu a chce zeby to wszystko ladnie wygladalo dlatego daj chwile zaraz skoncze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51286


Zjecie z 24 marzec 2007
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51286


Zjecie z 24 marzec 2007
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51286
29 marzec 2006

##########5##########


Ok wreszcie wracam do treningow po malych klopotach jest srednio ani super ani tragicznie ciezry wzgledne choc troszku spodziewalem sie lepszego trneing no ale nic trzeba wrocic do max formy


plaska

8x100kg 6x112kg 3x120kg 11x100kg

skoks w gore

8x70kg 8x80kg 6x88kg 5x90kg

wyciskanie w waskim chwycie

8x60kg 8x80kg 7x92kg



jak ja nie lubie spadkow formy po przeziebieniach nienawidze tego


filmikow nei daje z tego wzgledu ze nic sie nie polepszylo wiec nie ma po co nastepny trneing klaty mysle ze zrobie poniedzialek/wtorek wtedy powinno to sie o wiele lepiej prezetowac taka mam nadzieje przynajmniej....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51286


Zdjecia z 31 marzec 2007
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51286


Zdjecia z 31 marzec 2007
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51286


Zdjecia z 31 marzec 2007
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podkładki pod łydki - co najlepiej używać???

Następny temat

Rady dla chudzielca :)

FuckBaton