SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Koślawiec po wypadku wkracza do akcji :)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 347

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 dni Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 54
Witajcie,
Kiedyś strzelałam sportowo, więc o treningach jakieś pojęcie mam, ale wypadek pokrzyżował mi plany. Mam 3 prace, więc szukam efektywnego treningu do 1h, max 1,5h, najlepiej split, gdyż z powodu powikłań - zespołu napięcia mięśni szyi i m. czworobocznych te mięśnie muszą nieraz ok. tygodnia odpoczywać, nic złego się nie dzieje, ale FBW wtedy nie wchodzi w grę.
Więcej w ankiecie.

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: jazz1tall
WIEK: 33
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: parę lat w klubie strzeleckim, obecnie 0 siłowni, z aktywności dodatkowej: 10 km pieszo do jednej z prac i 10 z powrotem, co parę dni taszczenie pieszo 20 kg zakupów, wózków itp. (opieka nad starszą rodziną), okazjonalnie spacerki po górach

WAGA CIAŁA: 70
WZROST: 180

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Nabrać mięśni! No i żeby z mniejszym wysiłkiem się tachało przedmioty :)

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: parę lat temu po wypadku złamanie kości krzyżowej, przewlekle zespół napięcia m. szyi i czworobocznych - obecnie mogę hasać, wszystko jest ok; uważać na szyję, ale na rehab mi podali codzienne ćwiczenia i jak poważny ból łapie to ok. 2 razy do roku i bardziej z powodu stresu, a nie ruchu.
ALERGIE: nietolerancja laktozy, alergia na białko krowie, jaja, orzechy, niektóre leki
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? probiotyki

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - 3000 kcal dziennie, bo jestem żarłokiem i dużo łażę :D ale po konsultacjach gastrolog/dietetyk ułożona dieta lekkostrawna, od dziecka brak nabiału, jaj, brak przetworzonej żywności, w pełni własna kuchnia dieta nie do zmiany, jak już to na potrzeby treningu dołożę kalorii
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? utrzymuję

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: tak

Dodam jeszcze, że mam pewien dylemat - ramiona są chude, ale szerokie, zależy mi bardzo na rozwoju łap, tylko nie wiem, jak to wizualnie wyjdzie przy tych szerokich ramionach. Tyłek w rzeczywistości jest bardziej wypukły niż na foto, więc może się zrównoważy?
Dzięki za sugestie i pozdrawiam.





Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 90 Napisanych postów 240 Wiek 32 lat Na forum 164 dni Przeczytanych tematów 4691
Nie uwazam, zebys miala szerokie ramiona, bo sa na rowni z biodrami. Sama jestem wlascicielka podobnego typu sylwetki (poza wzrostem bo jestem 9 cm nizsza) i nawet spora ilosc cwiczen na gorna partie nie rozbudowala mnie bo po prostu jestem kobieta bez AAS. Kobieta nigdy nie osiagnie takich wynikow co mezczyzna. Szczegolnie przy dlugich konczynach 'brzuszki' np. miesni ramion nie beda tak bardzo spektaularne co u osob nizszego wzrostu. Poza tym nawet jesli bardzo sie postarasz i zyskasz sporo miesni to beda one raczej widoczne na pompie i przy napince. Ogolnie szczupla sylwetka z miechem wyglada OK, najlepszym okresleniem jakie przychodzi mi do glowy- posagowo. Pisze wylaczie o swoim doswiadczeniu.




Zmieniony przez - Gryfina_Rabarbell w dniu 30/07/2019 09:14:34

„Ten, kto życzliwie wskazuje drogę błądzącemu, jest jak człowiek, który drugiemu pozwala zapalić pochodnię od swojej: wszak jego własna pochodnia nie będzie przez to świecić mniej jasno” - Quintus Ennius, 239 – 169 p.n.e.
https://www.sfd.pl/Gryfina_Dziennik_Ciazowy-t1191586.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3446 Napisanych postów 29429 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 639144
Fajna sylwetka wyjściowo. Tak jak Gryfina napisała - kobieta naturalnie nie jest w stanie zbudować dużych mięśni - szczególnie jeśli idzie o górę ciała. Co do treningu to poszukaj w biblioteczce działu - sporo tam ich jest.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1303 Napisanych postów 9640 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 576437
I ja też nie widzę szerokich ramion czy obręczy barkowej :) a pupa bardzo fajna. Sylwetka wyjściowa super. Splitow u nas dużo gotowych nie ma ale może coś znajdziesz.
Podglądam i życzę powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3244 Napisanych postów 9278 Wiek 49 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 539901
Fajne proporcje. Powiem Ci, ze rusztowanie masz super. A i pupę masz już "zrobioną" - tylko pozazdrościć.
Napisz jaki trening wybrałaś i zacznij. Na pewno w trakcie będziesz mogła liczyć na pomoc tych co się znają:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 dni Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 54
Poszukam, przejrzę splity i dam znać :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3446 Napisanych postów 29429 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 639144
Ja bym sugerował najpierw jakiś podział góra/dół, push/pull lub push/pull/legs - i ten ostatni daje możliwość chyba największego skrócenia czasu treningu.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 dni Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 54
A będzie to działało w sytuacji, którą opisałam? Bo co jakiś czas będę musiała na tydzień sobie odpuścić trening pleców i ramion. Nie chodzi o wyeliminowanie ćwiczeń, bo wg fizjo mam te konkretne mięśnie wzmacniać, ale w kryzysowych sytuacjach nie wykonywać ćwiczeń, które mocno je angażują.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3446 Napisanych postów 29429 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 639144
Jakikolwiek to będzie trening - to podobne ćwiczenia będą wypadać. Niewiele to zmienia.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomocy jak mam ćwiczyć??

Zestaw 1