SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kończę 1 cykl i co powinienem zrobić dalej?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 333

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 276
Witam, pytanie/a chciałbym skierować do kogoś kto naprawdę zna się na rzeczy.
Mianowicie rozpocząłem swój pierwszy 8-śmio tyg. cykl. Jako iż jestem początkujący, zdecydowałem się na propa 100 i bije co 2 dzień. Jestem już przy końcu tyg. 7

Przechodząc do puenty... Jestem w UK i wiem, że to był mój największy błąd, aczkolwiek nie wykonywałem żadnych badań, bo po prostu nie mam zbytnio gdzie. Ogółem czuję się znakomicie, wszystko w jak najlepszym porządku.

Pytanie brzmi co powinienem zrobić dalej, zważywszy na to, ze przez najbliższe 6 tygodni będę pracował po 90h/tyg... Czy powinienem dalej kontynuować jakiś cykl na czymś mocniejszym czy po prostu zrobić odblok i po powrocie do PL zrobić badania i tam zacząć od nowa? Jeśli za mało informacji to dopiszę. (PS. To mój pierwszy post..)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21745 Napisanych postów 71304 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 575840
Ankiete działu rozpisać w całości, nast krok - https://www.sfd.pl/]]]_ANKIETA_[[[_/_REGULAMIN_DZIAŁU_DOPING-t909463.html 

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 276
1.WIEK: 23
2. WAGA: 85KG
3. WZROST: 177
4. WYMIARY: (Po napince)
-biceps: 40
-klatka: 115.5
-udo: 61
-talia: 87