SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Klatka raz w tygodniu -

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4201

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49632 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Byla kiedys dyskusja na forum jak lepiej cwiczyc klatke dwa czy jeden raz w tygodniu. Ja cwiczylem dotychczas dwa razy w tygodniu i bylem zadowolony ale jestem obecnie zmuszony zmniejszyc ilosc treningow z 4 do 3.
W zwiazku z tym mam pytanie do tych ktorzy klate robia raz w tygodniu jak meczycie klate zeby starczylo raz na tydzien interesuja mnie rodzaje cwiczen\liczba serii na cwiczenie\liczba powtorzen itp.
Z gory dzieki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49632 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Pewnie ze da rade- trzeba tylko powaznie podejść do treningu-wykonywać dokładnie powtórzenia, zróznicować trening i jak ćwiczysz klate to mysl tylko o klacie a nie o dupie Maryny...
Od Ciebei zależy czy to ma myć trening na mase czy cos innego i wg. tego zmontuj program treningowy.
Ja robie zwykle 8-10 powtórzeń i po 3 serie kazdego ćwiczenia (zwykle cztery)...to jak nie mam czasu
Pozdrawiam
Yo!

XXL
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49632 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Fajnie ze odpowiadasz, rozumiem ze klate cwiczysz raz w tygodniu. Interesuje mnie jeszcze tylko jakie 4 cwiczenia wykonyjesz, bo ja mam tylko lawke z wciagiem i hantle, wiec jedyne co robilem to wyciskanie na plaskiej, rozpietki i wyciskanie na pochylej.
Prosze tez innych o podpowiedzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 506 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 7933
K.O. Klatkę ćwicze raz w tygodniu od dłuższego czasu i wcale nie jest gorzej - jest nawet lepiej. Wykonuje 3 cwiczenia w każdym 3 serie, progresja 10-6. Na każdego działa coś innego, dlatego zastanów się na czym Ci najbardziej zależy, na górze klatki itd? W zależności od tego zaczynaj trening ćwiczeniem na właśnie tą część mięśnia. Np. ja stosuje taki trening klatki, ale łącze go z treningiem pleców:
- wyciskanie sztangi na ławce płaskiej
- wyciskanie sztangielek na ławce pochyłej
- rozpiętki na ławce płaskiej
Wszystkiego razem 9 serii. Mało...ale to na mnie lepiej dziala.
Pozdrawiam

"Nie ma słabych ciosów, są tylko źle trafieni"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49632 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Główne 4 ćwiczenia to:
-wyciskanie na prostej
-rozpietki
-wyciskanie na skosnej
-ściaganie linek na wyciagu - to jak mam czas
-podciaganie na poręczach - tez jak mam czas

W takiej kolejnosci, potem po miesiacu zmieniam kolejność i dodaje np. wymuszone powtórzenia lub serie rozgrzewkowe albo progresje
Pozdrawiam


XXL
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49632 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
bad_boy je praktycznie cwiczylem identycznie tyle ze dwa razy w tygodniu i bez progresji i bylo spox. Teraz zmienie trening na raz w tygodniu ma nadzieje ze utrzymam tendencje wzrostowa. Linek nie mam w domu wiec jestem skazany na dosc proste cwiczenia z hantlami i sztanga.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening modego człowieka-kiedy zacząć

Wheya