SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Klatka piersiowa stoi prawie w miejscu od 2 lat

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1094

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 21
Cześć wszystkim.

Na początek zacznę od informacji, że jestem nowy na forum, szukałem podobnych tematów - znalazłem kilka, ale żaden nie pasuje w 100% do mojego profilu, stąd temat.

Otóż jak w temacie - klatka piersiowa bardzo marnie się rozwija.
Ćwiczę od ok. 2 lat, całe ciało - nie mogę narzekać, bardzo ładnie się rozwija, ręce, ramiona, plecy - ładnie zbudowane i wyrzeźbione, natomiast z mięśniami na klatce jest coś nie tak, nie nabieram masy mimo iż ćwiczę ją bardzo skrupulatnie i dokładnie (przynajmniej tak uważam).

Mam 22 lata, 85 kg, 182 cm wzrostu.

Ćwiczę 3-4 razy w tygodniu - klatkę raz w tygodniu.
W dniu kiedy ćwiczę klatkę, rano jem mono na czczo oraz po treningu wraz z carbo + przedtreningowy Superpump (superpump przed każdym treningiem, natomiast mono tylko w dniu robienia klatki, gdyż na niej najbardziej mi zależy i nie chce aby mnie zlało).

ćwiczenia:
1. Skos dół sztanga
2. Płaska sztanga
3. sztangle góra ławeczka
4. rozpiętki

lub:
1. sztanga skos górny
2. hantle płaska
3. wyciąg ściąganie linek (na dolną partie)
4. Rozpiętki na maszynie na dobicie lub przenoszenie sztangla leżąc zza głowy.

po treningu zwylke dość obfita kolacja (zazwyczaj coś smażonego więc może tu jest problem [kurczak])

2 kolacja ok 21:00 serek wiejski.

Dodatkowo biegam ok 2-3 razy w tygodniu na orbiterku ale w dni inne niż klatka.

Warto też dodać że po gainerze oraz serwatce gaspariego oraz mutant mass efekt był podobny - masa szła ale klatka bardzo ciężko.
Zwykle sztanga na dość szerokim chwycie, chociaz ostatnio również na węższym.

Jakie macie rady na zwiększenie masy dla mnie właśnie w tym obszarze?
Z góry dziękuję za treściwe odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3671 Napisanych postów 44831 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336101
Ankieta działu.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2341
Od tych pytań"jak poruszyć ..."zaczyna się kręcić w głowie!!!
LUDZIE użyjcie wyszukiwarki i poczytajcie trochę zanim zadacie pytanie x-setne o to samo.Oczywiście najłatwiej zapytać,ale pamiętajcie że czytając powiększacie swoją swoją wiedzę o informacje pokrewne.

Kolego chiczek zacznij od czytania,później zadawaj pytania.
Wiem,powiesz że każdy przypadek jest inny,ale przeglądając forum,znalazłem odp. na prawie wszystkie pytania,nie zaśmiecając forum.Pozdro

ツ ツChOć ŻyCiE cIĄżY, a PsYcHiKa SiAdA... jA sIę NiE pOdDaM tO mOjA zAsAdA... ツ ツ

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wyciskanie glową w dół na ławkce do brzuszków wygiętej

Następny temat

Trening na sile