SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Klatka piersiowa

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 950

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1747
Witam, zacząłem ćwiczyć w tamtym tygodniu.
Moj trening to FBW:
A
Nogi: przysiady ze sztangą 3s lub MC 3s
Plecy: Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3s lub podciąganie na drązku
Klatka: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3s
Barki: Wyciskanie sztangi sprzed klatki 3s lub Sztrugsy 3s
Triceps: Francuskie wyciskanie zza głowy leżąc 2s
lub pompki na poręczach
Biceps: Uginanie ramion ze sztangą stojąc 2-3s
Brzuch: Skłony tułowia z przyciąganiem kolan na ławce 2s

B
Nogi: Wspięcia na palce ze sztangielkami 3-4s
Plecy: Wiosłowanie sztanga 2s Martwy Ciąg 3s
Klatka: Rozpiętki na ławce poziomej 3s
Barki: Wyciskanie hantli 2s
Triceps: Wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie 3s
Biceps: Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano. 3s
Brzuch: Skręty ze sztangą na barkach 3s

Ćwicze w niedziele-wtorek-czwartek.
Dieta jest. (5-6 posiłków)
Suplementacja: Gainer (Mass Activator 3kg Malina - bardzo dobry w smaku, dziś go dostałem + 3 próbki ze sklepu SFD:
-Hot Blood - wziąłem przed treningiem i ładnie mnie rozruszało
-G-BOMB (1 porcja)
-Anabolic Whey (2 porcje)
Sprzęt: Ławka pozioma, gryf prosty, hantle, 51kg obciążenia

Nie znam swoich wymiarów, bo nie mam miarki ... podam jak kupie miarke.

ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 18 (w listopadzie 19, 94')
Waga : 67
Wzrost : 182-184
Staż treningowy: ponad tydzień
Obwód pasa : nie wiem
Obwód klaty: nie wiem
Obwód uda: nie wiem
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): piłka nozna (ostatni mało), obecnie duzo koszykówki.
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : -
Stan zdrowia: bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Mass Activator 3kg
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:
Wrażliwość na stymulanty: -
Możliwosci finansowe: są pieniądze
Cel/problem/opis: Cel: Masa, dobra sylwetka Problem: Pompa/napiecie klatki piersiowej.

WL max: 51kg pare razy, nie moge sprawdzic czy dam rade wiecej, bo nie mam narazie tyle obciążenia.

Mam problem, po treningu nie czuje klatki piersiowej, ile bym jej nie cwiczył nie ma tzw "pompy", napiecia. Technicznie próbowałem różnie wyciskac, różne ćwiczenia i nadal nie ma tego napiecia po treningu. Podobnie jest z plecami. Tylko biceps, łydki i barki są dobrze napięte. Czy klatka i plecy tez nie powinny ? Co moge robić źle ? Próbowałem już różnych sposobów. Wiem, że jest wiele podobnych tematów, czytałem, ale nie dowiedziałem się nic szczególnego.

"Jeden mały krok może zmienić cały świat, tak jak w Twoim małym świecie możesz postawić wielki krok"
"Mój gryf zaj**any jest talarami walimy konkret biceps, łączymy to z plecami!"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47910
na plecy daj MC, a w innym podciąganie na drażku.
Pompa to nie wyznacznik odpowiedniego treningu.

W B daj wyciskanie na skosie hantelki na klate.
na te suple to za dużo jak dla Ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1747
Nie mam regulowanej ławeczki, tylko poziom.
Suple ? Tylko Gainera mam (Mass Activator 3kg), a te Hot Blood, G-BOMB to po jednej porcji, a Anabolic Whey 2 porcje (dostałem próbki ze sklepu SFD).

Czyli pompy nie musi być po treningu ? A co z zakwasami, bo miałem tylko po pierwszym i drugim treningu).

"Jeden mały krok może zmienić cały świat, tak jak w Twoim małym świecie możesz postawić wielki krok"
"Mój gryf zaj**any jest talarami walimy konkret biceps, łączymy to z plecami!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 190
Trenuję tak samo, tyle różnicy, że ważę więcej, bo 74 kg. Też dopiero zaczynam. Suple jakie zaczynam właśnie brać to Mass XXL, HMB i kreatyna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47910
po co Ci HMB ?
Cemazet: nie, nie musi być, a pompa to także zależna jest od tego, co zjadasz.
Zakwasy to także nie zawsze wyznacznik mocnego i dobrego treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 190
HMB był w zestawie :D Podobno czasem daje trochę początkującym czy coś :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1747


Co o tym sądzicie ?

"Jeden mały krok może zmienić cały świat, tak jak w Twoim małym świecie możesz postawić wielki krok"
"Mój gryf zaj**any jest talarami walimy konkret biceps, łączymy to z plecami!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 604 Napisanych postów 36399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 297123
Dieta cała do zmiany, węgle na noc zbędne, gainera daj tylko po treningu, po co ładujesz go gdzie tylko możesz skoro taką ilość kalorii spokojnie dostarczysz z jedzenia?

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-06-17 17:05:10

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót na siłownie. Pomoc w doborze ćwiczeń

Następny temat

Redukcja/Masa

nutloveb