SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Klata-jak ćwiczyc ????-pomózcie blagam

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4964

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 569 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3270
CZESC MAM 17 lat i wyciskam 92kg.TRENUJE RZUT DYSKIEM.ALE OBECNIE MAM PRZERWE I CHCE JA WYKORZYSTAC NA TO BY WZMOCNIC KLATKE.CHCIALBYM JESZCZE W TYM ROKU WYCISNAC 110kg i NIEWIEM CZY TO JEST MOZLIWE>WIEC PROSZE NAPISZCIE MI JAK MAM CWICZYC I I(LE RAZY W TYGODNIU
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 823 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20575
Napiszę ci mój trening, dzięki któremu w 8 tygodni mój wynik na ławce skoczył o 22,5 kg:
4s Wyciskanie sztangi na płaskej (8,4,2,2)
4s Wyciskanie sztangi "trój stopniowe" (5 pow od połowy początku ruchu do połowy, 5 od połowy do konca, 5 całych ruchów)
4s Wyciskanie sztangielek w skosie głową w górę (8-10)
4s Wyciskanie sztangi głową w dół (8-10)
4s Opuszczanie sztanig na płaskej - ruchy negatywne (4-2)

To był mój trening, który mi bardzo pomógł. Wykonywałem go raz w tygodniu. Nie kopiuj tego planu, ale ćiwczenia w nim opisane mogą się wydać bardzo pomocne.
Powodzenia

I'll be back!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 569 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3270
wytlumacz mi co to sa za 3 ostatnie cwczenia ktore napisales.prosze.AHA a brales jakies odzywki???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 823 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20575
Wyciskanie sztangielek w skosie glową górę-masz w atlasie
Wyciskanie sztagii głową w dół- też masz w atlasie
Opuszczanie- Za pomocą partnera wykonujesz ruch do góry, a później bez jego pomocy opuszczasz jak najwolniej

I'll be back!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 823 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20575
A propos odżywek: to sama klasyka
Aminokwasy proste
Witaminki
i dożuciłem kreatynkę po 10 gram dziennie w dwóch porcjach (5g rano po przenudzeniu, 5g po treningu. Po treningu gainer.

A propo diety to zwiększyłem liczbę węglowodanów. Praktycznie nie liczyłem ile ich jem. ważne było dla mnie jedynie spożycie białka 2,5g/kg masy ciała.

I'll be back!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 931 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 14292
Hmm nie za duzo tych cwiczen troche? Jeszcze negatywne do tego to pala miesien strasznie. Tobie pomogly, ale z tego co widze Przemooo nie jest doswiadczonym wyciskaczem i wg. mnie taki plan moze mu przyniesc wiecej szkod niz pozytku.

"Life is full of compromises."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 958 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 17700
Ja ćwiczę systemem 5x5 raz w tygodniu, do tego triceps na drugi trening i siłą idzie, pomimo że nic nie zażywam. Proponuję taki trening, nie zamęczy Cię po 10 tygodniach.
Pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3045 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 30013
Na początek ta rozpiska będzie dobra https://www.sfd.pl/temat55072/ 

www.theanimalrescuesite.com - daj 6 misek pokarmu dla głodujących zwierząt!
www.thehungersite.com - daj 1,1 ciepły posiłek dla głodujacych na świecie!
www.therainforestsite.com - uratuj 10m2 lasów tropikalnych!
www.thechildhealthsite.com - pomóż chorym dzieciom!
http://www.pajacyk.pl/ - nakarm glodne dziecko
http://www.sfd.pl/temat209527/ - ZAPRASZAM

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 823 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20575
dlatego napisałem "nie kopiuj" tego planu.

I'll be back!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 132


ja wale jak ten mass 1987 i sa efekty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 132


ja wale jak ten mass 1987 i sa efekty
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Puchar Europy Strong Woman 2005

Następny temat

Kluby w WLKP

nutloveb