SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Klata Biceps Triceps - do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3340

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 718 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4086
Witam posiadam ławke z rozpiętkami + wyciągiem na nogi :) Link:
http://aukcjewp.wp.pl/item1085185610_skladana_lawka_spokey_heros_zestaw_80kg_tanio.html posiadam rowniez Ab Rocket i mam zamiar zakupic drążek do ćwiczen

Ułozyłem sobie taki trening :
TRENING 1:
1.Uginanie na maszynie lezac 3x10
2.Prostowanie na maszynie siedząc 3x15
3.Przysiady ze sztangą 2x15
4.Wyciskanie sztangi na płaskiej 3x10
5.Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem 3x5
6.Wyciskanie sztangi zza głowy 2x10
7.Unoszenie sztangielek w opadzie 2x10


TRENING 2:
1.Rozpiętki 2x12
2.Szrugsy 3x10
3.Wiosłowanie sztangą w opadzie 3x8
4.sztangi wzdłuż tułowia 3x12
5.Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3x8
6.Uginanie ramienia z hantlami z supinacją 2x12
7.Uginanie ramienia ze sztangą siedząc 2x10

Trening wykonuje 1 w poniedzialek 2 w srode a 1 w piątek a potem 2 w poniedzialek 1 w srode i 2 piątek i tak na zmiane jestem w 3 tygodniu. Biceps urósł o jakiś cm ale nie czuje sie silniejszy ani nie wyciskam więcej. Fajnie jak byscie pomogli cos ulozyć na biceps triceps klate albo podali rady. Przyao by sie inne cwiczenie zamiast przysiadów z stzangą gdyż albo mnie krzyż boli od trzymania sztangi albo wogole moje mięscnie nóg sie nie meczą. Zastanawiałem się nad HACK-PRZYSIADAMI. Jak coś moge powrzucać zdjęcia pokazujące jak dane ćwiczenie się wykonuje.

Moje zdjęcia:











Mam tez pytanie ile jest seri + powtorzen przy ćwiczeniach : na sile , mase , rzeżbe Bardzo prosze o pomoc. Czytalem o FBW ale tylko jak juz ktos mial swoj plan pozmieniany.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 77

Wzrost: 183

Cel treningowy: klata biceps triceps

Staż treningowy na słowni: 3 tygodnie

Uprawiane inne sporty: Mam zamiar biegać 2 razy w tygodniu + 2 razy w tygodniu ćwiczyć na worku treningowym zwykłe uderzenia.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławka firmy spookey

Dieta: brak ale ograniczam słodycze :)

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: mam białko ale jeszcze za szybko ( tak myśle )

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Pomogłem? :) Daj SOG'a.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1793 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11645
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 718 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4086
ale ty nabijasz posty zamiast pomoc prosze Cie jak bym tego nie czytal i nie robil napisalem swoj plan prosze o pomoc czy cos zmienic a nie mi tematami rzucasz.

Pomogłem? :) Daj SOG'a.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15517
Są gotowe plany przecież. A i zgadzam się z tg3: TRENUJEMY CAŁE CIAŁO !

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 718 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4086
jak byście chociaż przeczytali mój plan to tam jest dokładnie na całe ciało biceps triceps wszystkie aktony mięśni naramiennych na nogi plecy ale proszę odpowiedzcie na moje pytanie ile jest powtórzen by mieć na siłę ile na masę ile na rzeźbę. Słyszałem ze do 6 na siłę do 12 masę do 20 rzeźbę czy jakoś tak proszę odp i pomóżcie z planem na prawdę dużo szukałem czytałem ostatnio pierwsze 20 stron przeczytałem i nic fajnego nie było chyba ze coś przeoczylem przosze pomóżcie coś zmienić by mieć większą siłę biceps triceps itp :)

Pomogłem? :) Daj SOG'a.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 718 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4086
i

Pomogłem? :) Daj SOG'a.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1793 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11645
Plan jest beznadziejny. Poczytaj o FBW masz gotowe treningi i zasady. Kolejność ćwiczeń zła, ćwiczenia izolowane nie powinny mieć miejsca itd.

Life is to short to be small :)
http://www.sfd.pl/Moja_siłownia_:_-t821837.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 718 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4086
Moglbys podpowiedziec jak to wtedy podzielic i jaka kolejnosc cwiczen? Chodzi o to by: Klata + nogi , Biceps + Triceps , Plecy + Barki czy jak?

Pomogłem? :) Daj SOG'a.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1625 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12063
FBW. poszukaj co to jest uluz cos i wklej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 274
widzę, ze kolega trenuje tylko sprzęt dyskotekowy
w najlepszym przypadku będziesz nie proporcjonalny w takim układzie trenując tylko klate, biciol i triceps
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1793 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11645
Ja od siebie powiem tak. Jeśli nie potrafisz poszanować mojego czasu, który marnuję, żeby Ci pomóc i nie stosujesz się do wskazówek tylko chcesz wszystko "na tacy" to nie mamy o czym rozmawiać.

Life is to short to be small :)
http://www.sfd.pl/Moja_siłownia_:_-t821837.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

split do sprawdzenia

Następny temat

czy dobrze dobralem partie w dane dni tygodnia??