SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilogramy w górę ale bez pośpiechu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 940

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 153 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5998
Witam wszystkich.

Jestem po redukcji i chciałbym się teraz skupić na budowaniu jakościowej masy. Nie zależy mi na szybkich przyrostach a tym bardziej chciałbym uniknąć "zalania". Mam 182 cm wzrostu, ok. 75 kg, ćwiczę od 4 lat. W planach mam wykonać trening siłowy 4x w tyg. i aerobowy co najmniej 2x na tydzień (dla potrzymania kondycji itp... przed aero bcaa).

Co do diety, to do posiłku 1,3,4,5 dorzucam warzywa (świeże + ew. gotowane brokuły). W przemyśleniach miałem do 2,5g białka (zwierzęcego), 0,5 - 1g tłuszczy i ok. 4g węgli na kilogram masy ciała. W razie braku postępów sukcesywnie będę zwiększał węglowodany w diecie.

Proszę o waszą ocenę, pomoc oraz sugestie.
Pozdrawiam



wychodzi 210g białka (175g zwierzęcego) 55g tłuszczy 310 węglowodanów


Zmieniony przez - Raiben w dniu 2012-07-04 19:58:00
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
białka tylko 2 g daj jes za dużo
do każdego posiłku warzywa
tuńczyka wywal da ryby mrożone
i monotonia zaj**ista

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
Podbij też tłuszcz do ok.1g/kg

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 153 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5998
Co do białka, to utnę po 50g piersi z posiłków około treningowych i wyjdzie ok. 20g białka mniej w diecie. Zostanie blisko 2g zwierzęcego na kg masy ciała.
Następne tłuszcze. Dodam do śniadania odrobinę migdałów/orzechów włoskich a do posiłku 4 i 5 odrobinę więcej oliwy (tak żeby całość podbić do tych 75g).
Tuńczyka zamienię na morszczuka, mintaja bądź pangę (zależnie od ceny) ale jeżeli sporadycznie będę go spożywał to nic się nie stanie. Zamieniłbym go na twaróg ale chce go na jakiś czas odstawić i zobaczyć efekty.
W takim razie czy macie dla mnie jeszcze jakaś rady, zastrzeżenia odnośnie diety? ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
Białko jeszcze obniż do ~170g
Pangi nie jedz bo to syf

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 153 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5998
Mam akurat morszczuka w lodówce :D

Nie wiem z czego uciąć te białko... chyba po jakieś kilka gram z 1,4 i 5 posiłku. Tak swoją drogą to ta odrobina białka więcej w diecie nie zrobi jakiś poważnych szkód?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34420
Spokojnie możesz uciąć piersi z kurczaka okołotreningowo do 100g na porcję
Nie ma sensu dawać większych ilości białka bo nie wpłyną na przyspieszenie efektów

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę i problem duży.

Następny temat

Zapotrzebowanie kaloryczne - jak najlepiej obliczyc

WPC zestaw