SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka zasad żywienowych do oceny!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1161

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1742
Cześć Już trochę czasu siedzie na tym forum ale nie zakładałem konta, jestem po 3 miesięcznym cyklu na sucha masę, ścisła dieta i mordercze ćwiczenia codziennie.Jestem trochę zmęczony chce trochę zwolnić ale mieć dalej efekty czyli palić fat i budować masę .. ile można się tak katować(chce ćwiczyć tak aby mi dieta i ćwiczenia sprawiały przyjemność a nie mękę) :( jeżeli chodzi o ćwiczenia to mam już plan na cały tydzień zakupiłem niezbędne akcesoria i zaczynam ćwiczyć w domu ale co do diety hmmm zamiast diety chce zastosować się do kilku reguł których będę się stosować i tutaj moja prośba, żebyście mi doradzili czy te reguły są odpowiednie i jaka zasadę mogę ewentualnie do nich jeszcze dodać. Moim celem jest nabranie koniecznie czystej masy mięśniowej. Aha mogę jeszcze powiedzieć że jestem endo. To moje zasady oceniajcie

1.Będę dostarczać codziennie odpowiednie ilości białka jakieś 2,8kg na kgmc w siadaniu i w 2 posiłkach około treningowych

2. 3-2h przed snem nie będę nic jadł tzn trening, posiłek bogaty w biało jakieś 2-3h i spać dopiero

3.Będę starał się jak tylko mogę ograniczać potrawy bogate w tłuszcze nasycone i węglowodany

4.Oprócz tych 3 posiłków bogatych w białko będę starał się nie obżerać tzn żeby od stołu nie odchodzić przejedzonym

Ps.Jaka skromną suplementacje możecie mi doradzić? tylko nic mocnego żebym po odstawieniu nie miał spadków

Co myślicie? Co dodać co ując?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1240 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8570
1.Jak chcesza dac ponad 200g bialka w 3 posilkach?
2.Przed snem posilek w postaci bialka i tluszczy
3.Proporcja tluszczy 1:1:1, weglowodany potrzebne do energii i sil
4.TO podstawa
Jesli jestes poczatkujacy nie oplaca sie ladowac w odzywki

Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.

www.wolny-finansowo.pl - zarabianie online i revshare
www.treningnamase.com.pl - indywidualne diety i plany treningowe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1742
Właściwie nie jestem początkujący ćwiczę od prawie 3 lat a od roku stosuje ścisłe diety ale męczyłem się na nich. W te trzy posiłki maja być moimi GŁÓWNYMI posiłkami jeżeli chodzi o białko resztę g będę jadł o nieokreślonych porach po treningu np oliwę łyżkę i białka jaj/tuńczyk mogę jeść.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1240 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8570
Nie powonienes tak robic bo z tego co wiem nie opyla sie dawac wiecej jak 40g bialka w jeden posilek na raz bo orgaznizm calosci nie przyswoi. Kazdy posilek powinein byc wzbogacony w dobre bialko a nie tylko okolotreningowe. Lyzka oliwy nie zaspokoi Twoich potrzeb na tluszcze. Co do odzywek moge Ci polecic jedyna jaka stosowalem a byla to kreatyna. Niedroga a bardzo skuteczna:)

Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.

www.wolny-finansowo.pl - zarabianie online i revshare
www.treningnamase.com.pl - indywidualne diety i plany treningowe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1742
Ale chyba takie jedzenie lepsze niż takie nie trzymające się żadnych zasad nie? :)

Zmieniony przez - ekss w dniu 2009-11-08 23:29:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1240 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8570
Lepiej jakbys rozpisal porzadniejsze zasafy albo wzial sie za normalna diete

Don't be afraid to be weak,
don't be too proud to be strong.

www.wolny-finansowo.pl - zarabianie online i revshare
www.treningnamase.com.pl - indywidualne diety i plany treningowe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 364 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2852
zamiast w suple lepiej zapodaj sobie białko w każdym posiłku i te 2.8g/kgmc to może być zbyt wiele...WW musisz uzupełnić skoro trenujesz aż tyle a tłuszcze są bardzo ważne nie możesz ich dawać w odstawkę a na wieczór przed snem i tak powinieneś zjeść coś co zawiera odpowiednią ilość białka w końcu chcesz rosnąc co nie?! No i nie zrobisz suchej masy tym bardziej gdy jesteś endo- masa albo redukcja nie da się inaczej, trening sobie ułóż i lepiej się przystosuj a dieta nie musi być męką tym bardziej że na masę :)

W tych haniebnych czasach, ta gra stała się dla mnie religią...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta mass potrzebuje pomocy .

Następny temat

dieta kulturystyczna a nadwaga

Shaker