SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka wskazowek zywieniowych

temat działu:

Z archiwum kulturystyki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1731

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 265 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 948
Jaja dostarczają wartościowego białka, lecz tuczą. Nie jedz ich więcej niż trzy dziennie.

Mięso takie jak wołowina czy wieprzowina zawiera duże ilości tłuszczu; zastępuj je jak najczęściej niskotłuszczowymi źródłami białka, jak kurczaki czy ryby.

Desery i dania zawierające przetworzony cukier dostarczają ci dużej ilości kalorii i praktycznie nic więcej; natomiast jarzyny takie jak ziemniaki, brokuły, szparagi itp., zawierają złożone węglowodany, bogate w różne podstawowe składniki odżywcze.

Owoce zawierają fruktozę, cukier kilkakrotnie słodszy od rafinowanego; jest go jednak w owocach mało, więc nie są kaloryczne. Ponadto owoce zawierają wiele ważnych dla zdrowia witamin i soli mineralnych.

Lepiej zjadać więcej mniejszych posiłków dziennie, niż parę dużych.

Jeżeli żywność jest przetworzona lub gotowa, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że dodano do niej cukru i soli.

Tracenie czy przybieranie na wadze następuje stopniowo - próbując zrobić to z dnia na dzień, można sobie zaszkodzić.




Co myslicie ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 657 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 51093
Z prawie wszystkim sie zgadzam, ale z pierwszym niebardzo bo niektórzy nawet po 10-15 jedzą. To nie jest potwierdzone
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dobry trening na brzuch

Następny temat

Trening Arniego...

Masa