SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka wątpliwości. Proszę o pomoc!!

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1008

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4171
Witam!
Przeczytałem trochę postów odnośnie HST i postanowiłem spróbować tego treningu.
Ale mam kilka pytań i wątpliwości dotyczącego treningu i roztrenowania. No wiec przeczytałem trochę o układaniu treningu ze jeżeli się ćwiczyło Splitem jakiś czas to powinno się podzielić liczbę serii przez 3 żeby było tyle ile w Splicie. no wiec podzieliłem 10 na 3 wiec wyszło mi ze 3 serie. Ułożyłem sobie taki trening:
Klatka:
1x ławka skośna/1x ławka pozioma sztangą- i tu mam pytanie czy trzeba oddzielnie mierzyć maxy do ławki skośnej i poziomej?? Pewnie tak;]
1x pompek na poręczach- i tu również mam pytanie ponieważ w którymś linku podwieszonym pisało ze ten trening hst przyzwyczaja mięśnie do wysiłku tzn. chodzi mi o to ze ja nie zrobię 15 pow. Na poręczach z obciążeniem wiec jak to w końcu jest?? Od razu po roztrenowaniu wychodzi ze robie max tzn. zrobię pewnie na maxa 15 pow. bez obciążenia to jak mam robić partner ma mi trzymać nogi i co trening mniej mi pomagac czy co??
Zamiast tych pompek mógłbym dać rozpiętki albo butterfly ale to tez trochę bez sensu w cyklu 5 i negatywów, tak mi się przynajmniej wydaje.
Plecy:
1x Podciąganie na drążku lub ściąganie drążka wyciągu - do podciągania to samo co do pompek na poręczach
Wiosłowanie sztanga 1x
Martwy ciąg 1x
Barki:
Wyciskanie z przed klatki 2x
Unoszenie bokiem handelek 1x - i tu również mam pytanie ponieważ w cyklu 5 i negatywów to ćwiczenie wykonywać chyba jest bez sensu wiec mam pytanie czy po cyklu 10 mógłbym wykonywać to ćwiczenie jak Splitem?? Czyli np. 3 serie po 15 pow??
Nogi:
Tu zamiast przysiadów dałem wyciskanie na suwnicy ponieważ chciałem wykonywać martwy ciąg 1x
Wspięcia na palce 1x
Uginanie nóg bądź mćnpn 1x
Biceps:
Uginanie ramion ze sztanga 2x
Triceps:
Wyciskanie francuskie leżąc 1x
Ściąganie drążka 1x
Czworoboczny:
Sztruksy 1x
W jakimś poście przeczytałem żeby nie trenować przedramion ale nie wiem czemu i tutaj mam pytanie czy mógłbym wykonywać przedramię w cyklu 15 i 10 a w czasie 5 i negatywów robić tak jak na Splicie czyli 3x max??
I mam jeszcze pytanie odnośnie roztrenowania czy w jego czasie można wykonywać ćwiczenia na brzuch np. a6w bądź ABS??
To wszystko z góry dziękuje za odp. Pozdro.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1271 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13387
pomoge CI tylko pls napisz to czytelniej...

doradca w AD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4171
to moze odpowiedz na to co zrozumiełeś;p

Zmieniony przez - MajewPL w dniu 2007-01-21 14:48:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1271 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13387
nie chodzi ze nie zrozumialem, ale to jest tak nieczytalnie napisane ze mi sie czytac nie chcialo . zrob jakies odstepy, itp. jak piszesz krotko to interpunkcja nie jest wazna, ale w dluzszych postach sie przydaje.

doradca w AD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4171
Witam!
Przeczytałem trochę postów odnośnie HST i postanowiłem spróbować tego treningu.

Ale mam kilka pytań i wątpliwości dotyczącego treningu i roztrenowania. No wiec przeczytałem trochę o układaniu treningu ze jeżeli się ćwiczyło Splitem jakiś czas to powinno się podzielić liczbę serii przez 3 żeby było tyle ile w Splicie. no wiec podzieliłem 10 na 3 wiec wyszło mi ze 3 serie. Ułożyłem sobie taki trening:

Klatka:
1x ławka skośna/1x ławka pozioma sztangą- i tu mam pytanie czy trzeba oddzielnie mierzyć maxy do ławki skośnej i poziomej?? Pewnie tak;]

1x pompek na poręczach- i tu również mam pytanie ponieważ w którymś linku podwieszonym pisało ze ten trening hst przyzwyczaja mięśnie do wysiłku tzn. chodzi mi o to ze ja nie zrobię 15 pow. Na poręczach z obciążeniem wiec jak to w końcu jest?? Od razu po roztrenowaniu wychodzi ze robie max tzn. zrobię pewnie na maxa 15 pow. bez obciążenia to jak mam robić partner ma mi trzymać nogi i co trening mniej mi pomagac czy co??
Zamiast tych pompek mógłbym dać rozpiętki albo butterfly ale to tez trochę bez sensu w cyklu 5 i negatywów, tak mi się przynajmniej wydaje.

Plecy:
1x Podciąganie na drążku lub ściąganie drążka wyciągu górnego; do podciągania to samo co do pompek na poręczach
Wiosłowanie sztanga 1x
Martwy ciąg 1x

Barki:
Wyciskanie z przed klatki 2x

Unoszenie bokiem handelek 1x – i tu również mam pytanie ponieważ w cyklu 5 i negatywów to ćwiczenie wykonywać chyba jest bez sensu wiec mam pytanie czy po cyklu 10 mógłbym wykonywać to ćwiczenie jak Splitem?? Czyli np. 3 serie po 15 pow??

Nogi:
Tu zamiast przysiadów dałem wyciskanie na suwnicy ponieważ chciałem wykonywać martwy ciąg 1x
Wspięcia na palce 1x
Uginanie nóg bądź mćnpn 1x

Biceps:
Uginanie ramion ze sztanga 2x

Triceps:
Wyciskanie francuskie leżąc 1x
Ściąganie drążka 1x

Czworoboczny:
Sztruksy 1x

W jakimś poście przeczytałem żeby nie trenować przedramion ale nie wiem czemu i tutaj mam pytanie czy mógłbym wykonywać przedramię w cyklu 15 i 10 a w czasie 5 i negatywów robić tak jak na Splicie czyli 3x max??
I mam jeszcze pytanie odnośnie roztrenowania czy w jego czasie można wykonywać ćwiczenia na brzuch np. a6w bądź ABS??
To wszystko z góry dziękuje za odp. Pozdro.

OK??:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1271 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13387
zacznijmy od poczatku:

1.) W SD najlepiej w ogole nic nie cwiczyc, tzn im mniej ruchu w SD tym lepsze efekty w HST
2.) używamy jak najwiecej cwiczen zlozonych(czyli nie ciczymy przedramion bo cwiczenia na przedramiona cwicza tylko miesnie przedramion.)
Używamy za to MC i przysiadow, ktore sa najlepszymi cwiczeniami na mase i sile calego organizmu.
3.) z tymi seriami to jest roznie. DLa poczatkujacych najlepiej jest wykonywac 1 serie w 15, 2 w 10 i 3-4 w 5.
4.) co do cwiczen to staramy sie je dobierac tak zeby atakowaly miesien w roznych plaszczyznach. IMO jak masz juz wyciskanie na plaskiej to olej wyciskanie na skosie.
5.) co do pompek na poreczach mozesz robic tak jak piszesz, a mozesz je wlaczycdo planu powiedzmy dopiero od 10.
6.) staraj sie zachowac stala objetosc, czy to serii czy powtorzen.

doradca w AD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4171
dzieki bardzo!
Czyli mam przeplatac martwy ciag z przysiadami na przemian co trening??
Ale niebardzo wiem jak ukladać ten ciężar z przysiadami i martwym zmieniać co trening czyli zamiast 5% dokładać 10 % co trening tak??czy moze robic martwy i przysiady na jednym treningu przysiady przed martwym?? acha i czy niezaszkodziło by ćwiczenie przedramion raz w tygodniu osobno?? a i na koniec czy plan jest ok??;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1271 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13387
plan nie jest ok. :P

przysiady i MC rob naprzemian co trening chyba ze dasz rade. Rob tylko cwiczenia wielostawowe. wywal unoszenie bokiem, rob albo plaska albo skosna. przedramion nie cwicz, strata czasu i tak urosna. po jednym cwiczeniu na ramiona albo wcale.

doradca w AD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4171
plan zły tylko ze wzgledu na te ćwiczenia na ramiona?? i mam robić tylko wyciskanie dla barków?? nie za mało na barki??

Zmieniony przez - MajewPL w dniu 2007-01-22 20:38:37
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FB na mase

Następny temat

2 pytania....

Wheyvita