SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka pytan na temat redukcji - Beda Sogi

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1404

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 310 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4035
Elo pomagam kumplwoi ulozyc jakis plan zeby obciol na wakacje troche tluszczu no ale jako iz ja interesuje sie glownie tematami "na mase" nie za duzo wiem o redukcji dlatego prosze was o odpowiedz na kilka (dla was pewnie banalnych) pytan.

1. Czy wycinka i redukcja to to samo - zlaozenia oraz plany sa takie same czy inne? [kumpel niejest obrosnietym fatem ale chce zrobic typowa wycinke a ja neiwiem czy to jest to samo]

2. Ilosc posilkow oraz ich ogolny rozklad i glowne zasady sa takie jak w diecie na masie?

3.Wiem ze redukcje powinno sie zaczynac od zapotrzebowania na 0 i powoli znizac ale niedoczytalem o ile kcal obnizac na jaki czas [chodzi mi oczywiscie o brak efektow tzn chudniecie z tego co wiem powinno byc okolo 0.5kg-1kg na tydzien]

4.Przy redukcji powinno sie stosowac trening na sile? [dla pewnosci wole zapytac]

5. Rozklad kcal pochodzachych od ww i od tluszczy jakos na redukcji sie zmienia? Chodzi mi o to czy ogranicza sie jakos ww zastepujac je tluszczami.

Jezeli komus niechce sie pisac a zna jakis dobry art moze dac linka [sporo poszperalem ale niedoszukalem sie do wiecej niz 3 wartosciowych tematow].

Te naleza do nich:

http://www.sfd.pl/ODCHUDZANIE_PORADNIK_CIĄGLE_UZUPEŁNIAM_:_-t92199.html

http://www.sfd.pl/Odchudzanie_w_pytaniach_i_odpowiedziach_;-_-t128699.html

Z gory dzieki za wasze rady oraz odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 5044 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 106300
1.Jak nie jest obrosniety fatem to niech wycina(rzezbi)
2.Tyle samo posilkow,wiadomo ze zasady w diecie na mase beda inne niz w diecie jak bedzie sie wycinal.
3.masa +500 redukcja -500
4.trening na rzezbe
5.ww ograniczyc

http://www.sfd.pl/temat181100/
http://www.sfd.pl/temat203291/ 
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/47 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 310 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4035
hehe masz Sogacza

Arty przeczytam jutro teraz ide spac bo jestem lekko zmecozny

Jak cos mozecie dodawac cos od siebie i jak bedzie za co to rano dam sogi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 691 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23619
1.wycinka polega na redukcji tłuszczu,redukcja może być tłuszczu lub wagi,redukcja jest pojęciem ogólniejszym,wycinka węzszym:zastrzegam że mogę się mylić
2.6 posiłków dziennie przed i po treningu posiłku bez tłuszczu kolacja same białko i tłuszcz
4.tak na siłe albo na mase chociaż trening na siłe powoduje lepsze wydzielanie hormonów co sprzyja spalaniu fatu i utrzymaniu masy
3.obniżasz o 200 kalorii co 2 tygodnie
5.białko 2-2,5g na kgm masy,tłuszcze 1-1,5:reszta węgle

Ból przemija, chwała jest wieczna!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1250 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12689
1.
Redukcja a wycinka to 2 inne rzeczy mówiac krótko redukcje robi sie gdy ważysz bardzo dużo i chcesz sie odchudzić , natomiast wycinka gdy zrobiłeś masę mięśniową i chces żeby była ona bardziej wyźeźbiona
2.
Podobne tylko mniejsz ilośc kcal około 200-300 , przy redukcji niekiedy więcej

3.Zdecydowanie w większosci wypadków od 0 nic nie daje , trzeba po porsrtu zmniejszyć tą kalorycznosć

4.
Na rzeźbę najlepeij , czyli 1 minutowe przerwy między seriami, powturzenia oscylują w grnicach 16-20 powtórzeń , do tego dochodzą aeroby po treningu np. rowerek( stałę aerobowe tęp min. 30 min). Można robić 2 razy w tyg grupę mięśniową.

5.Obniżasz kalorycznosć diety , ale żeby zostały proporcje skłądnikó odzywczych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 691 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23619
Kapitan 16-20 powtórzeń na redukcji i do tego aeroby to najlepszy sposób na utrate masy mięśniowej.Aeroby jak już się robi po treningu siłowym to lepiej wziąć jakiś antykatabolik

Ból przemija, chwała jest wieczna!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 181 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3152
Witam ;]
Otóż wygląda to następująco....

1. j.w.

2. 2/6 z z wartości kalorycznych posiłków dostarczamy bezpośrednio po treningu, jesli chcemy przyspieszyc metabolizm wiecej tłuszczu w posiłku potreningowym niz przedtreningowym, i pamiętać zeby brać węgle z wit. z grupy B ;]

3. Mozesz zaczać od tych kilkusek kalorii mniej jednak podstawa to obeserwacja organizmu, niestety konkretnej liczby nie da się podać ;]

4. zdecydowanie trening na siłe moim zdaniem właśnie głównie z punktu widzenia hormonalnego, pozatym badania wykazują że działanie lipolityczne jest podobne co przy rzeźbiącym, także więcej korzysci mamy z siłowego ;]

5. ja bym początkowo obciął ww, zmniejszając tym bilans kaloryczny, jak będzie mizerny efekt to wziąć się za znaczne podwyższenie tłuszczu względem dużego obnizenia węglowodanów ;]

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 310 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4035
Ok dzieki tak jak pisalem dalem po sogu.

No teraz mam wystarczajaca wiedze zeby dobrze mu ta wycinka wyszla

thx
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cola light

Następny temat

Moja nowa dieta, na mase :)

BF