SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka pytan

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1115

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1421
Siema.Mam kilka pytan odnosnie treningu silowego na klate, cwicze kilka lat i wczesniej nigdy niestosowalem zadnych konkretnych planow treningowych na klate w celu zwiekszenia sily.Zawsze stosowalem takie ciezary z kturymi moglem robic 12-7 powturzen.Teraz niewiem czy mam stosowac jakies specjelistyczne plany czy poprostu zaczac cwiczyc wiekszymi ciezarami i robic mniej powtorzen?
Czy jak bede w okresie zwiekszania sily na klate czy inne partie trenowac lzej?
Jesli mam cwiczyc jakims specjalnym planem na sile to podajcie jaki jest dobry i skuteczny.
pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1137 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6903
takich treningow jest mnostwo. odpal wyszukiwarke. poszukaj a znajdziesz. generalnie wyciskacze ograniczaja inne partie do minimum, katuja klate i triceps. na forum jest duza ilosc treningow wycuskaczy, dzial trojboj czy nawet strongman. szukaj

TŚ, AF-TheCrew

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1421
No wlasnie tak przejzalem i troche tych treningow jest do wyboru,trening niemieckich ciezarow moze byc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 1439 Wiek 68 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7349
Witaj Wardog. Obecnie przerabiam ten program i jestem zadowolony.
Przetestuj.
http://www.sfd.pl/temat228420/
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1421
Witam i dziekuje Filar za ten trening , mysle ze za ok 2 tyg go przetestuje.Mam 2 pytania odnosnie tego planu
- w 2 tyg 1 seria 100% cięzaru + 8%= 108kg x max czyli to lancznie ma byc az 108 % mojego maxa?Czyli tu beda wymuszone pow.to ile ich robic?
-kazda seria pisze x max ,czyli kazda serie robic az do zalamania miesniowego?
i ostatnie pytanie ,czy robiac ten plan robic dodatkowo skos i rozpietki czy tylko skupic sie trzeba na plaskiej?
pozdrawiam



Zmieniony przez - Wardog w dniu 2005-10-31 19:43:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 1439 Wiek 68 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7349
Ten program polega na tym że przed jego rozpoczęciem szukasz ciężaru którym jesteś w stanie wykonać w granicach 7 - 8 ruchów na maxa i to obciążenie obierasz jako ciężar bazowy (100%)
Jesli jest to załózmy 130 kg to progresja wygląda tak:
100, 110, 120, 130 i ostatnia seria spowrotem na 77%130 to znaczy na 100.
Wszystko na maxa!
Regresja z kolei wygląda tak:
Do ciężaru bazowego( w tym przypadku 130 kg )dodajemy 8% = 140 i przyjmujemy ten cięzar jako wyjsciowy przy regresji.
130 + 8% = 140 i tym wykonujemy pierwszą serię a następnie 130, 120, 110,100, i powrót na 140 ( 1 może 2 ruchy )
Po tym ćwiczeniu spokojnie możesz jeszcze robić skos i rozpiętki.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1421
Acha teraz juz wszystko rozumie , dzieki raz jeszcze - fajny program , podoba mi sie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 345 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5724
oo.. widze ze filar zareagowal na uwage o ponurym zdjeciu :P

a tak a pro pos.. nie mozna ciwczyc na sile wsyzsktich miesnie w jednym cyklou ?

najlepsza chwila poranka - kreska koksu do sniadanka !

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan treningowy cały tydzień. pomoc, porady

Następny temat

Mięśnie szyji

nutloveb