SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka pytan

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2916

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam. Mam 20 lat, waze 86kg, wzrostu mam 180cm, moj staz na silowni to ok. 5-6 lat z roczna przerwa, trenuje 3 razy w tygodniu ale sa to ciezkie treningi. Bralem juz rozne suple i odzywki, teraz mam zamiar zrobic sobie cykl ze sterydami. Na poczatek chcialbym wziac cos w tabletkach, przypuszczam ze bedziecie mi radzili zeby wziac cos w strzalach ale narazie nie bede sie klul. Duzo czytalem na internecie i na forum ale nie moglem sam stwozyc sobie cyklu wole sie poradzic specjalistow. A wiec prosba jest taka abyscie napisali mi np:
Przykladowe PIERWSZE cykle srerydowe z:
-Meatanabolem(Polskim) 2-3-4-3-2 - to chyba najlepszy tak?
i wiem ze do tego oslonke trzeba(najlepszy chyba Sylimarol 2xdziennie) nastepnie po skonczonym cyklu Clomid - tylko czy brac odrazu czy poczekac dzien lub dwa bo tak i tak czytalem, Jakie bialko przy cyklu bedzie najlepsze(serwatkowe, zwierzece, mieszane) a moze lepszy gainer? i ile jego jesc zeby byly jak najmniejsze spadki, no i po skonczonym cyklu wiem ze tez trezba Kreatyne, to mam juz nawet teraz kupiona i wystarczy mi na cykl no i czy czegos brakuje...
-Winstrolem
Tutaj to nie wiem jaki powinien byc pierwszy cykl bo czytalem tyle roznych wersji ze poprostu tak samo jakbym sam cos wymyslil. Tutaj prosze wlasnie o taki cykl na poczatek, i wiem ze tez oslonke trzeba brac tylko czy tez trzeba clomid zeby sie odblokowac? I tutaj to mysle ze bialko przy winstrolu bedzie lepsze niz gainer bo buduje sie suchy miesien tak? No i jeszcze jaki winstrol w tabsach najlepszy? Moge miec rozne ale o jednym nie czytalem na necie - Winstrol V Jurox niepamietam ale chyba Australia.
ok to tyle, BARDZO prosze o pomoc ale konkretna i zebyscie nie pisali ze mam nie brac itd. bo kazdy podejmuje sam decyzje za siebie. Napiszcie jezeli wiecie to nieduzo...taki prezent swiateczny mi zrobcie :)
dzieki z gory i zycze wesolych swiat
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
thx M.

www.syn.dzika.geny.wieloryba.nogi.hipopotana.zjechane.pl
MAM JEDNĄ ******LONĄ SCHIZOFREMIE ZABURZENIA EMOCJONALNE PROSZE PÓŚĆ TO NA ANTENIE...POWIEM CI ŻE TO FAKT POWIESZ MI ŻE TO OBCIACH??? ******LE CIĘ!!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 4064 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 41783
czesc
dobra sluchaj mowisz ze duzo czytales to ja nie widzialem w zadnym madrym poscie ze ktos komus na 1 cykl doradza mete wiec sie zastanow....

nie ma problemow to nie ma przyczyn czy uczuc, przyczyny zawsze sa a uczuc nie ma bez zarzutow....

Nie moje problemy... są nie moimi problemami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja nie napisalem ze na tym forum tylko czytalem, czytalem tez na innych. Ale jezeli meta na pierwszy cykl sie nie nadaje to zostaje mi Winko. A wiec czekam jak juz mowilem na konkretne odpowiedzi
dzieki za pierwsza
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 3230 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 53403
Deca Duraboline. 8 tygodni/200 mg tygodniowo

Bóg, Honor, SFD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
No i widze ze nie czytacie postu uwaznie. Przeciez pisalem ze w Tabletkach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 3230 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 53403
Czemu tak sie uparles na te tabletki???
Najlepszy cykl dla ciebie to wg. mnie bylo by 200mg deki tygodniowo.
Meta odpada, po winstrolu duzo nieurosniesz, a pozatym na winko w tabletkach musial bys udac naprawde spora sumke.

Bóg, Honor, SFD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 6929 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32603
dlaczego meta sie nie nadaje na pierwszy cykl ?

chcesz najpierw zrobic dwa cykle na dece a pozniej na trzeci mete - wtedy juz na bank nic nie da

metka wg mnie nadaj sie na 2-3 cykle, w tym jeden tylko z niej w reszcie jako dodatek

Expert w dziale DOPING

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 6929 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32603
1. twoja rozpiska metki jest OK
2. sylimarol 3 x dziennie po 70mg przez okres cyklu i 2-3 tyg po jego skonczeniu
3. clomid 10-12 tab - zaczynasz zaraz po odstawieniu mety - 1tba/dziennie
4. po cyklu razem z clomidem kretka
5. biorac metke musisz szczegolnie zwrocic uwaga na ilosc spozywanego bialka albowiem wplywa ona na bilans azotowy organizmu

za konkretne sformulowanie pytania (chyba pierwszy raz jesli chodzi o mete) SOG 4 YOU

Expert w dziale DOPING

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 3230 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 53403
Deca deuko a niesadzisz ze deca byla by lepsza???

Bóg, Honor, SFD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
to moze napiszcie czy ja dobrze pisalem i odpowiedzcie na te pytania. narzie nie bede sie klul chce wziac cos w tabletkach prosilem zebyscie nie pisali ze to zle tylko jakie bedzie najlepsze dawkowanie.
jezeli myslicie ze meta to........piszcie
jezeli winko ......to tez piszcie
inne odpowiedzi nic nie dadza mi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 6929 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32603
pewnie ze by byla ale lepiej wziasc najpierw mete a na kolejny cykl dece niz odwrotnie

Expert w dziale DOPING

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Po jakim czasie

Następny temat

deca + winko

Black weekend