SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka pytań odnośnie diety.

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1217

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1164 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9517
Czy w młodym wieku musze stosować jakąś specialistyczną diete (makroskładniki wyliczone co do grama itp) np na masę zeby trochę przypakowac czy wystarczy jak będę się zdrowo odżywiał i ćwiczył tak jak do tej pory.Do tej pory trenowałęm boks 5 razy w tygodniu i startuje cał czas w zawodach bokserskich, ale mam zamiar trenowac tylko 3 razy w tygodniu boks i dołożyć 3 razy w tygodniu siłownie.Mam diete ułozoną i wyliczona ale czasami nie mam jak jej trzymać.Jestem już troche przypakowany (klata jest widoczna,na brzuchu kaloryfer jest,biceps też w miarę dobry).Zaczałbym ćwiczyć na siłowni od lipca np do stycznia byłby jakieś efekty?Moja dieta wyglada tak:

Posiłek I:100g płatków owsianych,30g odżywki białkowej,250ml mleka 2%,banan,50-100g dżemu niskosłodoznego.

Posiłek II:Do tej pory jadłem w szkolnej stołówce ale zaczeły się wakację więc tutaj wrzuce piers z kurczaka+ryż,albo jakieś jajka lub inne mięso.

Posiłek III:Tez pierś z kurczaka albo jakieś kanapki

Posiłek IV:Jest to posiłek przedtreningowy więc pierś z kurczaka+ryż/kasza/makaron/ziemniaki jakaś surówka,owoc

Posiłek V:Po treningu 30g odżywki białkowej i jakiś owoc

Posiłek VI:100g twarogu półtłustego,50g pieczywa.
Mam 174cm wzrostu,ważę około 60kg
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 36649 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 115251
Oczywiście, że możesz po prostu zdrowo się odżywiać, a nie trzymać się ściśle schematu. To co nakreśliłeś wygląda nawet ok, staraj się jedynie częściej zjadać jakieś warzywa i owoce. W zasadzie ta Twoja rozpiska wygląda lepiej niż niejednej osoby, która chwali się pewnym stażem.

Efekty oczywiście będą, pamiętaj tylko żeby trenować rozsądnie. Tzn. odpowiednio rozplanować treningi w układzie tygodniowym i poszczególne ćwiczenia wraz z zakresem powtórzeń. Jak wkleisz trening to na pewno Tobie skorygujemy tak, żeby było najlepiej :)

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MrPapaj T. Lech
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3172 Wiek 44 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18690
po treningu dodaj koniecznie węglowodanów w postaci np.ryżu,kaszy lub ziemniaków pieczonych. Natomiast dżemu z rana 50gr wystarczy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1164 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9517
King_Odin
Oczywiście, że możesz po prostu zdrowo się odżywiać, a nie trzymać się ściśle schematu. To co nakreśliłeś wygląda nawet ok, staraj się jedynie częściej zjadać jakieś warzywa i owoce. W zasadzie ta Twoja rozpiska wygląda lepiej niż niejednej osoby, która chwali się pewnym stażem.

Efekty oczywiście będą, pamiętaj tylko żeby trenować rozsądnie. Tzn. odpowiednio rozplanować treningi w układzie tygodniowym i poszczególne ćwiczenia wraz z zakresem powtórzeń. Jak wkleisz trening to na pewno Tobie skorygujemy tak, żeby było najlepiej :)

Właśnie z tymi owocami to pisali żeby uważać bo fruktoza i inne złe rzeczy więc jak jeść czesto czy nie?Jeszcze mam wątpliwości co do planu jaki wybrac SPLIT czy FBW jak myslisz?Co da lepsze korzyści.Bo po treningu na siłowni na następny dzień idę na trening bokserski a SPLI tak myślałe msię chyba nie nadaje bo trzeba w jeden dzień ostro ćwiczyć daną partie a chyba jak zrobie 12-16 serii na klatę to na drugi dzień może być ciężko z treningiem bokserskim czy nie?Plan treningowy SPLIT tak rozpisałem:
Poniedziałek:
Klata:

Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej leżąc 3x12
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc 3x12
Wyciskanie hantli złączonych młotkowo 3x12
Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej leżąc 3x12
Pompki 3x12
Biceps:
Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem / ze sztangielkami 3x12
Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc uchwyt młotkowy 3x12
Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc z supinacją / siedząc 3x12
Środa:
Nogi:

Wykroki ze sztangielkami 3x12
Wspięcia na palce stojąc 3x12
Przysiad ze sztangą na barkach 3x12
Przysiad ze sztangielkami trzymanymi z przodu na barkach 3x12
Barki:
Szrugsy 3x12
Wyciskanie żołnierskie 3x12
Wyciskanie sztangi zza głowy / na maszynie 3x12
Unoszenie sztangi w przód 3x12
Piątek:
Plecy:

MC 3x12
Wisołowanie sztangą 3x12
Wiosłowanie hantlami 3x12

Triceps:

Wyciskanie francuskie hantli jednorącz 3x12

Wyciskanie na ławce w wąskim uchwycie 3x12

Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3x12
Mam pytanie jak wybiorę FBW to jakie partie na początku a jakie na końcu ćwiczyć?
Plan FBW:
Klata:

Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc 3x10
Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej leżąc 3x10
Wyciskanie hantli złączonych młotkowo 3x10
Rozpiętki na ławce poziomej / w bramie 2x10
Plecy:
Wiosłowanie sztangą 3x12
Martwy ciąg 3x12
Szrugsy 3x12
Nogi:
Przysiad ze sztangą na barkach 3x12
Wspięcia na palce stojąc 3x12
Wykroki ze sztangą 3x10-3x12
Barki:
Szrugsy 3x12
Wyciskanie żołnierskie 3x12
Wyciskanie sztangi zza głowy / na maszynie 3x12
Biceps:
Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc z supinacją / siedząc 3x12
Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc uchwyt młotkowy 3x12
Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem / ze sztangielkami 3x12
Triceps:
Wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie 3x12
Wyciskanie francuskie sztangi leżąc / sztangielki oburącz 3x12
Wyciskanie francuskie sztangi siedząc / sztangielki oburącz 3x12




















Zmieniony przez - ~Igor w dniu 2013-06-29 16:11:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 36649 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 115251
Ja jestem zwolennikiem treningów FBW. Zwłaszcza w Twoim przypadku taki trening może się sprawdzić. Ułóż sobie dwa zestawy: A i B. W A rób po 10-12powt, w zestawie B po 5-7powt. Na każdą partię jedno ćwiczenie i 2-max 3 serie. Możesz zerknąć do mojego profilu, tam jest parę linków do tematów o FBW.

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1164 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9517
Oba zestawy robić na jednym treningu np najpierw A potem B?Czy np poniedziałek a środa b piątek a?

Zmieniony przez - ~Igor w dniu 2013-06-29 21:53:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MrPapaj T. Lech
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3172 Wiek 44 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18690
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1164 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9517
Jak ćwiczę na siłowni 3 razy w tygodniu to mogę jeden dzień zamienić np czwartek zamiast normalnego fbw to trening siłowy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1164 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9517
King_Odin
Ja jestem zwolennikiem treningów FBW. Zwłaszcza w Twoim przypadku taki trening może się sprawdzić. Ułóż sobie dwa zestawy: A i B. W A rób po 10-12powt, w zestawie B po 5-7powt. Na każdą partię jedno ćwiczenie i 2-max 3 serie. Możesz zerknąć do mojego profilu, tam jest parę linków do tematów o FBW.



Te dwa zestawy to są podzielone na duże partie i małe?Jeżeli nie to dlaczego w zestawie B dać mniej powtórzeń?Teraz ćwicze tak że jedno lub dwa cwiczenia na każdą partie po 10 powtórzeń 3 serie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trec-Trening

Następny temat

GH turbo

nutloveb