SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka pytań od początkującego;)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 584

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 433
Ćwiczę od 4 miesięcy i od początku mam dziwne "problemy" z łokciami. Podczas wyciskania czy ogólnie zginania łokcia słychać takie lekkie chrupanie i można zauważyć, że taka mała kość rusza się podczas zginania. Na początku myślałem, że jest to spowodowane tym, że wcześniej nie byłem aktywny fizycznie, jednak wczoraj podczas wyciskania na ławeczce prostej postanowiłem stopniowo zwiększyć obciążenie z 2x10kg na 2x15kg(może to nie jest dużo, ale od czegoś trzeba zacząć;)). I przy 3 czy 4 powtórzeniu w lewym łokciu poczułem lekki ból(chyba w stawie). I nie wiem czy jest to spowodowane przeciążeniem czy poprostu mam jakiś problem ze stawami i trzeba iść do lekarza;)Wiem że przez internet ciężko jest coś doradzić, ale może ktoś miał podobny problem i mógłby mi coś doradzić;)


Mam jeszcze jedno pytanie. Kiedy robię klatę czy plecy to następnego dnia czuję, że były one trenowane. Natomiast robię barki to podczas treningu czuję że daję im wycisk i że te mięsnie pracują. Jednak dzień po treningu nie mam żadnych zakwasów, bólu itp. Czy robię coś źle? Czy to jest normalne?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 682
Jeżeli kość ci się rusza, to najprawdopodobniej rozerwałeś torebkę stawową i kość wyskoczyła ze stawu. Podejrzewam że ćwiczyłeś bez rozgrzewki :D
...
Napisał(a)