SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka pytań dot. treningu początkującego.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 911

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 110 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1592
Witam!
Mam kilka pytań. Jestem początkujący, mam 15 lat za 2 miechy, wzrost 165 cm (prawie najniższy w klasie :( ).
1. Jakie ćwiczenia polecacie na następujący sprzęt: 2x4kg hantle, drążek, gdzieś mam ekspander ale trochę rozwalony. Tata mi coś doradzał, ale koledzy gadali, że bez sensu podnoszenie do nieskończoności tych ciężarków. Bo na razie jestem w takiej formie, że dochodzę pod 300 i dalej nie chce bo nie wiem czy jest sens ale może i dałbym spokojnie rade. Podnoszę na stojąco tak, że składam łokieć i potem do góry. Robię tez tak, iż daję na nogę i zginam łokieć w dół do ziemi i do góry. Poza tym pompki/brzuszki itp.
2. Czy kawa/herbata/tabaka (nie wciągam, z ciekawości)/ćwiczenie na hama jak to robiłem spowalnia wzrost?? Lub podane używki czy powodują spadek formy??
3. Jak mogę ćwiczyć boks na gruszce?? Bo sam nie wiem czy samo okładanie ma sens.

PS: nie mam kasy na sprzęt a na siłownię będę chodził jak nabiorę formę.

Zmieniony przez - filip369 w dniu 2010-02-05 21:35:05
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2885 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 32920
Jesli masz mozliwosc chodzenia na silownie to idz bez wiekszego namyslu!