SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka pytań. Plan treningowy do oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 908

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43
Witam serdecznie.
Ćwiczę na siłowni od około 2 miesięcy( jakieś efekty powoli już widzę ale nieznaczne) i nie wiem czy dobrałem sobie odpowiedni trening i dlatego swoje pytanie kieruje tutaj.
Ćwiczę 5 razy w tygodniu.

PON:
Klatka+ barki
Klata: wyciskanie sztangi na ławce 4x10, butterfly 3x10, przyciąganie linek stojąc 3x10.
Barki: wyciskanie sztangielek siedząc 4x10, unoszenie sztangielek stojąc 4x10.

WTO:
Nogi+ kaptury
Nogi: wyciskanie ciężaru na suwnicy 4x12, wspięcia na palcach 4x12, wyprosty i zginanie nóg na maszynie 3x12
Kaptury: podnoszeni i opuszczanie ramion z ciężarem 4x10.

ŚRO:
Brzuch+ przedramiona+ triceps
Brzuch: brzuszki i skręty tułowia
Przedramiona: uginanie nadgarstków nadchwytem i podchwytem siedząc 4x max
Triceps: wyprosty przedramion stojąc przy wyciągu 3x10, francuskie wyciskanie krzywki leżąc 3x10, uginanie ramion na poręczach ( ile dam rade tyle zrobię )

CZW:
Plecy+ Braki+ Kaptury
Plecy: podciąganie na drążku 2x10, przyciąganie uchwytu maszyny siedząc( wąskim i szerokim uchwytem na zmiane) 4x12, przyciąganie jedną ręką ( na zmianę) drążka wyciągu pionowego 4x10
Braki: wyciskanie sztangielek siedząc 4x10, unoszenie sztangielek stojąc 4x10.
Kaptury: podnoszeni i opuszczanie ramion z ciężarem 4x10.

PIĄ:
Biceps+ Nogi
Biceps: zginanie ramion przy modlitewniku 3x10, zginanie ramion stojąc przodem do wyciągu 3x10, zginanie ramion ze sztangielkami 3x10
Nogi:wyciskanie ciężaru na suwnicy 4x12, wspięcia na palcach 4x12, wyprosty i zginanie nóg na maszynie 3x12.

Ćwiczenia te dobrałem do treningu bardziej na rzeźbę.

Podam jeszcze swoje wymiary bo może to być przydatne
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 22

Waga : 93KG

Wzrost : 185

wymiary :