SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kilka ćwiczeń ktorych(chyba) jeszcze nie było ;-)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6509

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 49423 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316855
A no zacznę jak zwykle…nudzi mi się , wiec pomyślałem ze zapodam wam pare ćwiczeń których nie ma w atlasie(chyba ), będzie ich kilka wiec poczekajcie(jakby ktoś miał zamiar się wpisać ) aż skończę wklejać….na początek takie cos:

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 49423 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316855




Cel: rozwój mięsni obręczy kończyn górnych i ramion-akcenty główne: tricepsy, mięsnie piersiowe .

Pozycja wyjściowa: Stoimy tyłem do wyciągu. Ramiona wyciągnięte wzdłuż tułowia. Ręce opierają się na drążku za pośladkami.

Ruch; Zginamy przedramiona, prowadząc drążek do górnej części grzbietu(wdech),a następnie powracamy do pozycji wyjściowej(wydech).

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 49423 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316855


Wyskok ze sztangielkami z przysiadu (takie troche hardkorowe )

Cel: rozwój mięśni obręczy biodrowej i nóg

Pozycja wyjściowa: Stoimy trzymając sztangielki w rekach wyprostowanych przed klatką piersiowa.

Ruch: Wykonujemy przysiad z wymachem ramion w tył, a następnie wyskok w górę starając się utrzymać stopy razem. Sztangielki trzymamy równolegle do tułowia. Po wyskoku następuję wyprost i wdech.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 49423 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316855


Kolejny Hardkor

Marsz w przysiadzie, ze sztanga na barkach

Cel: Rozwój mięśni obręczy kończyn górnych i nóg

Pozycja wyjściowa: Przysiad ze sztangą na barkach

Ruch; Marsz w przysiadzie ze sztanga

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 49423 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316855


Rwanie, podrzut, wyciskanie

Cel; rozwój mięsni całego ciała

Pozycja wyjściowa: W pozycji wyjściowej sztanga dotyka piszczeli. Stopy są rozstawione na szerokości barków. Możliwe są dwa rodzaje uchwytu: szeroki dla rwania i na szerokości barków dla podrzutu i wyciskania.

Ruch: Wykonujemy wyciskanie na dwa tempa(zarzut i wyciskanie) podrzut również na dwa (zarzut i podrzut), rwanie na jedno tempo.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 49423 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316855


Cel: rozwój przedramion

Pozycja wyjściowa; Siedzimy z łokciem opartym na stole. Przedramię zgięte. Uchwyt obciążonego sznura(ja sznur zastąpiłem paskiem od spodni ) lub ekspandera trzymamy w zamkniętej ręce.

Ruch; zginanie i prostowanie ręki. Ćwiczenie wykonujemy obiema rękami na zmianę.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 49423 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316855


Cel ; jak w ćwiczeniu wyżej

Pozycja wyjściowa: W przyklęku lub siedząc, opieramy ramie i przedramię na ławce. Nadgarstek wystaje poza krawędź ławki. W ręku trzymamy sztangielkę obciążoną z jednej strony.

Ruch: wykonujemy nawracanie i odwracanie przedramienia.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 49423 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316855



Cel: jak w ćwiczeniu wyżej

Pozycja wyjściowa; Leżymy tyłem na poziomej ławce. Ramiona są wyprostowane za głową. sztangę trzymamy nachwytem.

Ruch: Wykonujemy ugięcia rak do przedramienia. Obciążane są mięśnie zginające rąk.


Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2006-04-30 23:32:52

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 49423 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316855
no to by bylo na tyle...cwiczonka z książki " Kulturystyka dla kazdego" Marka Kruszewskiego i Lucien'a Demeilles'a ( tak ją sobie zacząłem przeglądać i nie jest taka zla ).

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 6988 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52689
szkoda stawow, praktycznie kazde z tych cwiczen jest kontuzjogenne - w zyciu bym ich nie wykonal korzystajac z pelni sil tkwiacej w miesniach

-World belongs to strong and brutal-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 49423 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316855
Fu po tym pierwszym ladnie wchodzi,a na przedramiona takie urozmaicenie

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanie

Następny temat

Co to za mięsień?