SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kierwoca TIR'a a rzeźba

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1103

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5
Witam. Mam 23 lata, 175cm. i 78kg. Od niedawna (od 4 miesięcy) jestem kierowcą ciężarówki. Od poniedziałku do piątku jestem cały czas w trasie więc ćwiczenia na specjalistycznym sprzęcie nie wchodzą w grę. ;/ Od dziecka uprawiałem amatorsko różne sporty, głównie piłka nożna i tenis ziemny. Ćwiczyłem też troche mięśnie brzucha (A6W) Odkąd siadłem "za kółko" forma poleciała na łeb na szyję, a z "nie najgorszej" figury zaczyna pojawiać się coraz większy brzuszek. I o to mnie najbardziej boli ;/ Więc moje pytanie brzmi: jak w tym wypadku mam zachować dawny wygląd? chodzi mi głównie o brzuch i klatke. Po prostu idąc na plaże nie chce mieć sie czego wstydzić, a w najlepszym przypadku mieć sie nawet czym pochwalić ;P Nie chodzi mi o trening siłowy, bo tyle siły co mam w pełni mi wystarcza :) Z powodu miejsca pracy do dyspozycji mam tylko gniotek, hantle z regulowanym obciążeniem, niedawno zainwestowałem też w rolki żeby mieć troche więcej ruchu oraz pas (podobno wyszczuplający). Co do diety to też jest problem bo wiadomo że mam jedynie możliwość stołowania sie w przydrożnych barach i supermarketach. A więc ma ktoś jakieś porady??? Jak sie odżywiać i jak ćwiczyć na danym sprzęcie (ewentualnie jaki sprzęt niewielkich rozmiarów mógłbym dokupić) aby wyrzeźbić ciałko. Dodam jeszcze że może nieregularnie ale godzinke czasu dziennie powinienem znaleźć, czasem moze więcej.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca