SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kencal trening proteo

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4052

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Antos098 z działu Dzienniki treningowe dla początkujących. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1555
Dane :

waga : 79 kg
klatka : 103 cm
talia : 91 cm
łydki : 39cm
uda : 56cm
biceps : 32cm
nadgarstek : 17 cm

Wiek : 22 lata
Wzrost : 176 cm

Nie robiłem testu z książki, gdyż brak mi drążka do ćwiczeń, a byłem ciekaw tego treningu i zacząłem ćwiczyć omijając ćwiczenie C1. Drążek będzie jutro, bo dziś kupiłem, ale okazał się za duży na moje drzwi... xD W każdym bądź razie wczoraj trening wyglądał mniej więcej tak:

1.1 Trening nr 1 (06,08,2012)
A= 25/22
D= 12/12
C1= 0 (brak drążka)
E = 8/4 , 8/2
F = 18/16
G = 18/12
K2 = 150/18, 140/13

I tak, ćwiczenia E chciałem wykonać na maksa ;p czyli na obu nogach uda równolegle do podłogi, ale lewa noga mi się zbuntowała ;p W spięciach po prostu trzymałem dłużej (ok 3 sek) i robiłem je do palenia.

Po tym treningu odczuwałem zakwasy, najdotkliwiej w okolicach ud i tricepsów.

Był to mój taki trening poglądowy i nie dawałem maksa z siebie. Poprawiłem to dziś.
1.1 Trening nr 2 ( 07-08-2012)
A= 25/27
D= 16/16
C1= Dalej brak drążka
E= 12/12, 10/10
F= 16/14
G= 18/14
K2= 140/20, 130/ 12

Ćwiczenie E zacząłem wykonywać do momentu w którym udo mi się poddaje i nie mogę go dalej zgiąć, dlatego dużo lepsze rezultaty niż wczoraj. Ćwiczenie G również wykonywane tak samo jak wczoraj. Jutro będzie drążek, także zobaczymy jak pójdzie podciąganie.

Zmieniony przez - Kencal w dniu 2012-08-07 21:21:27

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1555
1.1 Trening nr 3 (08-08-2012)
A= 30/31
D= 18/16
C1= Nie pytajcie o drążek...
E=12/12,15/12
F=18 /16
G=17/13
K2=150/14 150/15

Najbardziej martwi mnie ćwiczenie E... Wstyd mi robić takie byle co, a uda już jęczą z wysiłku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1555
Mam pytanie odnośnie diety. Jeśli zacząłem ćwiczyć dopiero tym planem to lepiej delikatnie się zmasować czy od razu postawić na redukcję? Moim głównym celem jest sylwetka typu Fit, więc ciężko mi to ogarnąć ;p przynajmniej teraz na początku ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 1868 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24162
Daj zdjęcia to się zobaczy. Wróżkami nie jesteśmy :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1555
Zdjęcia dodane ;p













...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1555
i jeszcze jedno ;p

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1541 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 82112
wstaw nazwy tych cwiczen bo nie ogarniam nic chyba... skad jestes wql?bo chyba kojarze

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1555
Wawa ;p
Pompki
Pompki w podporze tyłem
Pistolety
Wyskoki w górę
Spięcia
A to ostatnie to ch*j wie jak to nazwać ;D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 6418 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17630
Skłony do laski / na youtubie roji się od tego, bo podobno jedno z lepszych ćwiczeń bodyweight Masuj

G.O.A.T:

The Truth
Dr. J
Sugar Ray
CP3
RJJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1555
Dobra zaufam wam co do masowania ;d Chociaż większy niż teraz nie chciałbym być ;d Igor mógłbyś link podesłać do tego ćwiczenia? ;p sprawdze czy dobrze je robie ;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1895 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17603
Proponował bym koledze załatwić jednak ten drążek bo:
po 1 rozwala to metodę treningową
po 2 wartało by trenować plecy
po 3 w dalszych etapach treningu coraz więcej ćwiczen z drążkiem
po 4 narobisz zaległości z drążkiem i potem ciężko będzie gonić wyniki

...................................................................

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początki mega początkującego.

Następny temat

Plan na cały sezon.