SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kcal w dni ćwiczone i niećwiczone

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 519

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 42
Witam. Mój problem to to, że w temacie diety jestem zielony i nie jestem pewien swoich ustaleń dotyczących zapotrzebowania na kcal w dni niećwiczone. Chodzi mianowicie o to, że układałem dietę opierając sie o ten temat: https://www.sfd.pl/Dieta_na_masę__dodatkowe_kg_dla_wszystkich_potrzebujących!-t240536.html
i na dni ćwiczone wszystko wyszło ok. I tu pytanie: Czy w dni niećwiczone jest inaczej, czy też ilość kcal z punktu 2 przykładowych obliczeń jest dzielona na siedem żeby rozłożyć na cały tydzień kcal spalane podczas treningu? I jeśli nie to jak mam wyliczyć ilość kcal potrzebnych mi w dni niećwiczone? Poprostu wywalić z wyliczeń TEA?
Dodam, że dietę układam pod HST, jeśli ma to jakieś znaczenie. Z góry dziękuję za pomoc. ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 246 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8814
Redukujesz? Masujesz? Nikt tutaj nie ma szklanej kuli.
https://www.sfd.pl/dieta_masowa_dla_ektomorfika-t649407.html
Tutaj masz b.dobry przyklad diety na mase zebys mial sie na czym wzorowac. Generalnie jem tyle samo kcal w treningowe i nietreningowe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 42
Masuję, zapomniałem napisać. Ok, dzięki, poszedł SOG.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja - plan, dieta, suplementy do oceny

Następny temat