SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kcal w diecie - problem

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1875

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1107
Witam. mój problem polega na tym, że będąc na diecie nie jestem w stanie zjeść tyle kalorii ile mój organizm tego potrzebuje.
generalnie z ujemnym bilansem wychodzi, ze powinnam jesc okolo 1800/1900 kalorii. A nie mogę dobić nawet 1000...
swoją redukcje zaczęłam 1.5 tygodnia temu, ubyło mi 5kg, aczkolwiek czuję się coraz słabsza.
potrzebuje porady czym mogę dobić te kalorie, wychodzi na to ze jem 3 posiłki dziennie, co mogę przekąsić na drugie śniadanie i "podwieczorek"?
ponadto szukam pomysłów na wysokobiałkowe potrawy, bo żeby zjeść zalecaną ilość białek również mam problem.
z góry dziękuję :)

przykładowy jadłospis:
śniadanie:
1.płatki jaglane z truskawkami, na mleku,z dodatkiem otrębów pszennych z jagodami goji oraz siemię lniane, ile się sypnie z reguły łyżeczka bądz dwie ;)
2./albo/ chleb zytni z pomidorem, sałatą, kiełkami brokuła oraz jajko
3./albo/ omlet "wysokobiałkowy" z otrębami pszennymi, na to pomidorek i sczypiorek
obiad:
1.warzywa gotowane z soczewicą
2./albo/ omlet tak jak wyzej :D
3./albo/ ryż brązowy z kurczakiem, pomieszany z pomidorem, cukinią
4./albo/ pizza na mące żytniej z mozarellą, pieczarkami, suszonym pomidorem i kiełkami
kolacja:
1. chleb zytni z serkiem wiejskim ziarnistym wymieszany z tunczykiem
2. chleb zytni z pomidorem ;)
3. chleb zytni z twarogiem poltlustym z tunczykiem szczypiorkiem

mozecie podpowiedzieć, co wyrzucić, co dodać, czego unikać jeśli cos zle :) będę wdzięczna
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7902 Napisanych postów 80435 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680044
Jak będziesz jadła chleb , pizzę to będziesz się zapychać i wtedy apetyt będzie słaby . Musisz podbijać kalorycznosc tłuszczami .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7902 Napisanych postów 80435 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680044
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak zabrac-sie-za-ukladanie-diety
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5052 Napisanych postów 69395 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712657
http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Na początek wrzuć ankietę działu i rozpiskę Twojej diety według zaleceń w regulaminie. Musimu poznać szczegóły o Tobie i Twojej diecie.




Zmieniony przez - domer w dniu 2017-07-01 13:09:22

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmiana makro na redukcji

nutloveb