SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Karol Małecki - Pytania i odpowiedzi

temat działu:

FITMAX

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 78639

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2187 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9227
Aminokwasy to podstawa! Możesz tak zrobić i będzie bardzo dobrze, ww po treningu a po aero posiłek.

jak robisz mc to unoszeń tułowie nie musisz, rób te ćwiczenia zamiennie.
reszta ok pozwodzenia

Get fit...
Be fit...
Stay fit!

www.zostanfit.pl
www.my-gym.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47754 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Karolu więc jak wygląda u ciebie przejście z dużej ilości węglowodanów na dietę białkowo-tłuszczową?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2187 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9227
Stopniowo je obcinam 50ww/tydzień.

Get fit...
Be fit...
Stay fit!

www.zostanfit.pl
www.my-gym.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47754 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
No tak obcinasz co tydzień 50g ww , ale zastępujesz to tłuszczami czy zawsze trzymasz tłuszcze na dosyć wysokim poziomie i po prostu ścinasz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2187 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9227
Obcinam i dodaję tłuszcze. Teraz jem już ww tylko rano i po treningu, w 4 kolejnych posiłkach jem białko z tłuszczem.



Get fit...
Be fit...
Stay fit!

www.zostanfit.pl
www.my-gym.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 7513 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 58456
Karolu, ja rozumiem, że Twoją rolą jest namawianie ludzi do kupna supli, ale ten filmik, który przed chwilą wkleiłeś, naprawdę wywołał u mnie niesmak... O ile BCAA jest OK (choć dla amatorów bez hipertrofii też raczej zbędne) to glutamina i HMB należą do grona supli, które nawet jeśli mają jakiekolwiek działanie, to tak małe, że zupełnie nie warto wydawać na nie pieniędzy. Bulk - po co komuś dodatkowe niesycące kalorie na redukcji? Też jest raczej niepotrzebny - posiłku potreningowego nie zastąpi, a wpadają dodatkowe ww. Aeroby - dlaczego na maszynach? Biegając w terenie spala się więcej energii. Katabolizm? U przeciętnego człowieka następuje po 40h głodowania. Wystarczy spojrzeć na ludzi, którzy są na IFie. Gdyby ten mityczny katabolizm rzeczywiście rujnował mięśnie po zrobieniu treningu bez bcaa, gluty i hmb to ludzie po treningach na czczo (!) wyglądaliby jak "szczury" - a tak nie jest.

Naprawdę uważam, że można promować suple bez wciskania takich kitów. Mam nadzieję, że w żaden sposób Cię nie uraziłem, ale uwierz mi, że starałem się to napisać najłagodniej jak potrafiłem.

"Nie głaskało mnie życie po głowie
Nie pijałem ptasiego mleka
No, i dobrze! No - i na zdrowie!
Tak wyrasta się na człowieka!"

DZIENNIK http://www.sfd.pl/DT__Chudzi_moga_iśc_na_ryby__by_pilkaPN-t1006905.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 815 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 55127
Witam. Mam kilka pytań.

1) Co sądzisz o takich oszukiwanych ruchach, ale w treningu Bicepsów?
2)Co sądzisz o treningu siłowym naczczo. Ostatnio spróbowałem, w związku z wieloma kontrowersjami w tym temacie, i powiem szczerze, że nie zaważyłem różnicy, o dziwo energii jest sporo, pompa słuszna. A po treningu mógłbym wszamać górę jedzenia.
3)Każdemu radzisz zmieniać ciągle trening, czy warto trzymać się pewnego schematu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 342 Napisanych postów 12634 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 106377
Karolu mam do Ciebie pytanie odnośnie "bujania" się łokci przy wszelakich wyciskaniach...

Otóż. rozgrzewkę zawsze robię dokładna, trwa nie krócej jak 10 minut. staw barkowy zawsze dobrze dogrzany, robie pare serii wprowadzjących/rozgrzewkowych do serii zasadniczych. Gdy przechodzę do pierwszych serii wyciskania np. hantel poziomo łokcie kiwią się jakby ciężar był cholernie za duży a taki nie jest. Niżej zamieszczam krótki filmik z wyciskania gilotynowego, smieszny ciężar 40kg, zapas zostawiłem spory, łopatki spięte, wszystko wydaje mi się że zrobiłem jak należy a łapy latają. To samo jest podczas wszelakich innych wycisków, Przy wyciskaniach na barki ten defekt nie występuje, a przynajmniej nie udało mi się go zauważyć. Przy ściąganiu drążka średnim chwytem wyc.gornego tez te łokcie różnie chodzą a staram się ruch jednostajny wykonywać.

Spotkałeś się może z podobnym przypadkiem ?
Może to być przyczyna słabych rotatorów?

Szukałem po necie osób które mogłyby miec podobny problem jak ja, i pare sie nawet znalazło, jednak nikt nie potrafił pomóc, wszyscy o rozgrzwce i tym że ciężar jest za duży a tu nie o to chodzi. Może Ty coś na ten temat wiesz? Bardzo mi na tym zależy




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Sly-tech FitMax
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3583 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16407
pilkaPN
Karolu, ja rozumiem, że Twoją rolą jest namawianie ludzi do kupna supli, ale ten filmik, który przed chwilą wkleiłeś, naprawdę wywołał u mnie niesmak... O ile BCAA jest OK (choć dla amatorów bez hipertrofii też raczej zbędne) to glutamina i HMB należą do grona supli, które nawet jeśli mają jakiekolwiek działanie, to tak małe, że zupełnie nie warto wydawać na nie pieniędzy. Bulk - po co komuś dodatkowe niesycące kalorie na redukcji? Też jest raczej niepotrzebny - posiłku potreningowego nie zastąpi, a wpadają dodatkowe ww. Aeroby - dlaczego na maszynach? Biegając w terenie spala się więcej energii. Katabolizm? U przeciętnego człowieka następuje po 40h głodowania. Wystarczy spojrzeć na ludzi, którzy są na IFie. Gdyby ten mityczny katabolizm rzeczywiście rujnował mięśnie po zrobieniu treningu bez bcaa, gluty i hmb to ludzie po treningach na czczo (!) wyglądaliby jak "szczury" - a tak nie jest.

Naprawdę uważam, że można promować suple bez wciskania takich kitów. Mam nadzieję, że w żaden sposób Cię nie uraziłem, ale uwierz mi, że starałem się to napisać najłagodniej jak potrafiłem.


Witaj nie jestem Karolem, ale chciałbym odpowiedzieć ze swojej strony na Twój post.
Co do BCAA i L-Glutaminy nie mogę się z Tobą zgodzić bo one faktycznie działają, wiem po sobie i po kolegach którzy ich używają. Co do HmB są różne sprzeczne dla siebie badania i wypowiedzi to samo co z L-Glutaminą. Ja jestem tego zdania, że każdy jest inny i jeżeli opinia jest wyrażona po przetestowaniu na sobie to się z nią zgodzę, bo tak samo jak program treningowy, suplementy działają każde inaczej na każdego, miałem tak np. z L-carnityną gdzie nie byłem do końca przekonany o jej działaniu na treningu SW i wytrzymałościowym.
Co do L-Glutaminy i BCAA to jest zwykle pierwsza trójka suplementów, o które proszą ludzie z naszego Szwadronu, i nie jest to w żaden sposób im narzucone, używają tego na co dzień i jak widać dla jest to odpowiednie.
Co do Bulka to jeżeli nie mamy po ręką zblinasowanego posiłku lub nie mamy czasu go zrobić, bo trenujemy w trakcie pracy bądź późno lub jakaś inna jest tego przyczyna to proporcje zawarte w recepturze typu Bulk doskonale się nadają po treningu.
Aeroby w terenie zgadzam się, ale musisz zauważyć, że nie każdy mieszka blisko lasu np. lub pogoda nie jest odpowiednia do biegania w terenie, lub z jakiegoś innego powodu nie może tam dojechać lub poprostu gdy jest w siłowni nie chce mu się jechać poza miasto żeby zrobić bieganie.

Pozdrawiam serdecznie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 302 Napisanych postów 2297 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 99511
Sly-tech
pilkaPN
Karolu, ja rozumiem, że Twoją rolą jest namawianie ludzi do kupna supli, ale ten filmik, który przed chwilą wkleiłeś, naprawdę wywołał u mnie niesmak... O ile BCAA jest OK (choć dla amatorów bez hipertrofii też raczej zbędne) to glutamina i HMB należą do grona supli, które nawet jeśli mają jakiekolwiek działanie, to tak małe, że zupełnie nie warto wydawać na nie pieniędzy. Bulk - po co komuś dodatkowe niesycące kalorie na redukcji? Też jest raczej niepotrzebny - posiłku potreningowego nie zastąpi, a wpadają dodatkowe ww. Aeroby - dlaczego na maszynach? Biegając w terenie spala się więcej energii. Katabolizm? U przeciętnego człowieka następuje po 40h głodowania. Wystarczy spojrzeć na ludzi, którzy są na IFie. Gdyby ten mityczny katabolizm rzeczywiście rujnował mięśnie po zrobieniu treningu bez bcaa, gluty i hmb to ludzie po treningach na czczo (!) wyglądaliby jak "szczury" - a tak nie jest.

Naprawdę uważam, że można promować suple bez wciskania takich kitów. Mam nadzieję, że w żaden sposób Cię nie uraziłem, ale uwierz mi, że starałem się to napisać najłagodniej jak potrafiłem.


Witaj nie jestem Karolem, ale chciałbym odpowiedzieć ze swojej strony na Twój post.
Co do BCAA i L-Glutaminy nie mogę się z Tobą zgodzić bo one faktycznie działają, wiem po sobie i po kolegach którzy ich używają. Co do HmB są różne sprzeczne dla siebie badania i wypowiedzi to samo co z L-Glutaminą. Ja jestem tego zdania, że każdy jest inny i jeżeli opinia jest wyrażona po przetestowaniu na sobie to się z nią zgodzę, bo tak samo jak program treningowy, suplementy działają każde inaczej na każdego, miałem tak np. z L-carnityną gdzie nie byłem do końca przekonany o jej działaniu na treningu SW i wytrzymałościowym.
Co do L-Glutaminy i BCAA to jest zwykle pierwsza trójka suplementów, o które proszą ludzie z naszego Szwadronu, i nie jest to w żaden sposób im narzucone, używają tego na co dzień i jak widać dla jest to odpowiednie.
Co do Bulka to jeżeli nie mamy po ręką zblinasowanego posiłku lub nie mamy czasu go zrobić, bo trenujemy w trakcie pracy bądź późno lub jakaś inna jest tego przyczyna to proporcje zawarte w recepturze typu Bulk doskonale się nadają po treningu.
Aeroby w terenie zgadzam się, ale musisz zauważyć, że nie każdy mieszka blisko lasu np. lub pogoda nie jest odpowiednia do biegania w terenie, lub z jakiegoś innego powodu nie może tam dojechać lub poprostu gdy jest w siłowni nie chce mu się jechać poza miasto żeby zrobić bieganie.

Pozdrawiam serdecznie


Sly-tech dobrze prawi,muszę się z nim zgodzić, w kwestii BCAA - to absolutne niezbędne minimum dla osób ćwiczących, chcących zabezpieczyć mięśnie przed (czasami w trakcie) jak i po treningu. Nie mówię tu tylko o ćwiczących na siłowni,sporty walki,ale również o lekkoatletach,piłkarzach,siatkarzach... Co do L-glutaminy,sam próbowałem przez pewien okres czasu jej nie stosować. Co mogę powiedzieć to to, że przez ten okres czasu zauważyłem sporo gorszą regenerację po ciężkich treningach, mięśnie były dłużej obolałe,to samo z zakwaszeniem. Ponadto L-glutamina bardzo korzystnie wpływa na organizm w okresach przejściowych,kiedy masa ludzi choruje, elegancko wspomaga odporność. Nawet jeśli dopadnie mnie jakieś przeziębienie,zwiększam dawkę glutaminy,jakoś spokojniej wtedy przechodzę przeziębienie.
Poruszyłeś kwestię katabolizmu u przeciętnego człowieka - ale chyba nie wziąłeś pod uwagę,że osoby ćwiczące siłowo,a zwłaszcza takie osoby jak Karol - nie są przeciętne i mają o wiele bardziej od przeciętnego człowieka eksploatowany organizm poprzez katorżnicze często treningi. W związku z tym zapotrzebowanie takiego organizmu w substancje typu BCAA czy L-glutamina i inne jest jak najbardziej uzasadnione, by zabezpieczyć mięśnie,a dodatkowo jeszcze spowodować ich rozrost.
Jesteś młody stażem i wiekiem,z czasem wiele rzeczy zrozumiesz,przekonasz się na własnym ciele o słuszności lub nie stosowania powyższych suplementów.
peace
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

KAROL MAŁECKI W SZWADRONIE FITMAX'A

Następny temat

Karol Małecki - Dziennik Treningowy

Fruzelina