SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Karate + ?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2251

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 408
Witam. Trenuję Oyama Karate od niecałych 2 miesięcy. Mam 16 lat, 175cm wzrostu i 70kg wagi. Treningi mam 3 razy w tygodniu (pon, czw, pią). Co do karate? Myślałem nad basenem - lepsza kondycja, siłownia - masa, siła, bieganie. Doradźcie mi. Efekty? Chciałbym mieć więcej siły i lepszą kondycję i być lepiej rozciągnięty. Siłownia była by chyba dobra, ale nie wiem czy dam rade - 3dni trening + 3 dni siłka. Drugie pytanie, czy jakies suple do karate ktoś używał? Chciałbym się pozbyć zbędnych kilogramów tłuszczyku:D i przybrać na masie mięsniowej. Znajomi polecają białko, albo HMB.
Proszę o porady:)
Peace.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 732 Wiek 33 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 8051
envies:
pisałeś że diety nie będziesz miał, ja bym jednak sie zastanowił nad jakąś dietą albo przynajmniej z zapoznałbym sie na Twoim miejscu z ogólnymi zasadami żywienia w sporcie bo na tyle treningów ile chcesz w przyszłości robić to bez dietki ciężko będzie wyrobić-wiem coś o tym bo sam trenuje 6-8 razy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 408
Aha zapomniałem dodać, że karate jest z elementami boxu i kickboxingu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 706 Napisanych postów 4378 Wiek 48 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 75792