SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kamil G - Przygotowanie do sezonu 2018r- Junior

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 44444

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 61721
Po wczorajszych zwiekszonych węglach dzisiejszy trening oceniam bardzo dobrze.
Pompa na duży plus
Siła na plus
Przed treningiem skromne 5g AAKG
Poleciała klata
1. Spięcia z linką jednorącz 3x20/15
2. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 4x15/6 + 1x10 (pierwsze wyciskania zaczęły bardzo pompować)
3. Wyciskanie hantli na ławce płaskiej, wolne ruchy z max dopięciem 3x10
4. Pompki na poręczach 4x12/10
5. Spiętki na maszynie 4x15

Na każdym ćwiczeniu albo większy ciężar, albo większy zapas niż ostatnio, takie treningi cieszą

Miska
Wczoraj już szama zwiększona ( +60g ww)
1. 40B 0W 30T
2. 40B 0W 25T
3. 30B 0W 20T (przedtreningowy)
4. 40B 140W 0T (płatki jaglane, daktyle, jabłko, wpc)
5. 50B 100W 0T
6. 50B 100W 10T

Śniadanko i po treningowy










...
Napisał(a)
Usunięty przez Banan za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 61721
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 8909 Napisanych postów 70038 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 925804
świetna forma, ale łydki [*] (łączę się w bólu )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 61721
Łydki zostawiłem w szatni :D
Caly czas kombinuje zeby ruszyly i nic, nie wiem co moze byc przyczyną, genetyka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 8909 Napisanych postów 70038 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 925804
zapewne tak, przyczepy , umiejscowienie itp
u mnie uda to nr 1 , a łydki kaplica , próbowałem wiekszosci opcji i metod treningowych , efekty mizerne, obecnie praktycznie ich dodatkowo nie trenuję , bo szkoda mi czasu marnować skoro jest jak jest , to te minuty wole przeznaczyć na np. kolejną serię na 4-ki lub 2-jki

ps. musze poprosić o skasowanie podpisu, niestety łamie to reg forum
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 61721
Dokładnie Banan, u mnie to samo, udo najlepsza partia, a łydki jakby zanik mięśnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 61721
Trening pleców zrobiony
Wszystko fajnie idzie w górę, ciężar, waga, nawet pompa z każdym trenngiem wydaje się być lepsza.
Przedtreningiem klasycznie 5g AAKG
Podczas treningu 20g Carbo, 20g BCAA, Sól himalajska (około 3g?)
1. Podciąganie szeroko 4x12/10
2. Wiosłowanie sztangą podchwytem 4x15/8 + 1x10
3. Ściąganie drążka do klatki podchwytem 3x12
4. Wiosłowanie hantlem, max wypyszczenie hantla i spięcie z łokciem skierowanym do zewnątrz (mega czucie od 'samego tyłka') 4x12/8
5. Przyciąganie linek z wyciągu dolnego w opadzie 3x15 + 6. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do bioder na prostych rękach 3x20/15
Dodatkowo brzuch
1. Allachy 4x20/15
2. Unoszenie nóg w zwisie
Dużo czasu było to lekkie cardio na rowerku 15min

Po skończonych plecach czułem palenie mięśni, nie wiem co to może być, mam nadzieje że jutro nie obudze sie z żadnym bólem.

Szama
1. 40B 0W 30T
2. 30B 0W 20T (przedtreningowy)
3. 40B 140W 0T (płatki jaglane, daktyle, jabłko, wpc)
4. 50B 100W 0T
5. 50B 100W 10T
6. 40B 0W 25T


Doszło moje zamówienie, smak ciastek oreo ma miejscu pierwszym


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 61721
Obudziłem się przed 7 i jak zawsze czas przygotować śniadanie i posiłki na resztę dnia.
W planie wypadły barki:
1. Odwodzenie ramion w tył 4x15/10
2. Unoszenie hantli w bok w opadzi tułowa 4x12/8
3. Wyciskanie hantli 4x15/8
4. Unoszenie ramion w bok z hantlami 4x15
5. Wyciskanie żołnierskie 3x10
6. Przyciąganie drązka do brody 3x20 + Unoszenie hantli w przód 3x15/12 + Unoszenie hantli w bok (ramiona proste) 3xmax
Kaptury- spięcia z hantlami 4x20/12 + spięcia na hamerze 3x15
+ 10min cardio (jeśli można to tak nazwać) na rowerku bo było troche czasu
Wszędzie ciężar dołożony wiec jestem zadowolony, barki bolą do teraz

Micha bez zmian:
Szama
1. 40B 0W 30T
2. 30B 0W 20T (przedtreningowy)
3. 40B 140W 0T (płatki jaglane, daktyle, jabłko, wpc)
4. 50B 100W 0T
5. 50B 100W 10T
6. 40B 0W 25T



class="link" target="_blank" rel="nofollow">



Zmieniony przez - KamGru w dniu 2017-11-16 16:22:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 41 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1791
Mój rocznik! Bardzo ładna separacja na scenie na czwórkach i wąziutka talia! To jest to! :) Powodzonka i widzimy się w 2018 :D
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 61721
W piątek przed pracą wypada zrobić łapy.
Troszke więcej powtórzeń niż ostatnio, serie łączone:
1. Francuskie wyciskanie sztangi skos góra 4x15/8 + 1. Uginanie ramion ze sztangą 4x15/8
2. ' Pompki ' na hamerze (duży ciężar) 4x15/10 + Młotki 4x15/8
3. Wyprosty ramion zza głowy z wyciągu górnego (max dopięcie) 3x15/12 + Uginanie ramion na maszynie siedząc (max dopięcie) 3x15/12
+ ostatnia seria łączona 30% mniejszym ciężarem.
Dodatkowo lajtowe 20min na rowerku, zleciało w moment, przyjemnie.

Filmik z przed ostatniej serii drugiego ćwiczenia. Muzyka na siłce lipa więc jeśli macie jakieś ciekawe kawałki proszę podzielcie się




Micha bez zmian, jak dodałem ww waga podskoczyła, ale już spada w dół:

1. 40B 0W 30T
2. 30B 0W 20T (przedtreningowy)
3. 40B 140W 0T (płatki jaglane, daktyle, jabłko, wpc)
4. 50B 100W 0T
5. 50B 100W 10T
6. 40B 0W 25T







Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

OLIKANEK- przygotowania do sezonu 2018, ostatni rok juniora trzeba wykorzystać na maxa!

Fruzelina