SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kalkulator - potreningu.pl

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 803

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam.
Mam pytanie dotyczące kalkulatora zapotrzebowania BMR na stronie potreningu:
https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html
Pisze tam, że kalkulator podaje również wartości właściwe do utrzymania wagi, redukcji i zwiększania masy ciała.
Nie moge się w tym połapać. Mianowicie chciałbym wyliczyć sobie zapotrzebowanie do redukcji wagi 1kg na tydzień, może mi ktoś powiedzieć jak to przestawić na wartości dla redukcji?
Ewentualnie prosiłbym o polecenie innego kalkulatora którym można wyliczyć zapotrzebowanie na redukcji. Chodzi mi o to aby procentowe było pokazane ile dostarczyć węgli, białka i tłuszczu.
Jestem laikiem w tym temacie i dopiero zaczynam przygodę z redukcja także przepraszam jeśli palnąłem jakąś głupote.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2543 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14764
Jeśli pokazuje Ci wynik jako "utrzymania wagi" to od tych ilosci kcal stopniowo odejmujesz ok 100-200 kcal tygodniowo i obserwujesz efekty ...

Trzeba trawę tyrać nosem,żeby zostac komandosem...

Systema Specnaz Training...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 27