SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

KRATA NA lato 2021 wg Kerad37

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1962

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 267 Napisanych postów 4640 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 68574
Witam. Postanowiłem przystąpić do zadania, żeby dopiąć celu, który sobie postawiłem i osiągnąć zarys kraty na lato a może coś więcej.
Coś o mnie:
Mam 52 lata 185 cm wzrostu oraz 96kg czyli tak jak myślicie jest nadwaga. Jestem zawodnikiem PZPL lubię sport a w czasie wolnym zajmuję się filmowaniem.
Pomimo faktu, że ciągle brakuje mi czasu to moje treningi staram się wykonywać starannie.
Treningi:
Przechodzę z 3 dniowego FBW na 4 dniowy split. Treningi będę wykonywał w godzinach porannych około 6.30 czyli na czczo. Trening popołudniowy zajmuje mi za dużo czasu, pakowanie, dojazd, trening, sklep, powrót i 2 godziny stracone. Staram się w ten sposób wydłużyć sobie dobę i mam nadzieję, że mi się to uda.
Od poniedziałku do piątku po południu będę kręcił aero na steperze w warunkach domowych dodatkowo wrzucę dłuższe spacery i rower. Bez ruchu nie ma redukcji.
Dieta:
Dieta zbilansowana na początek 2800kcal.
Zapraszam Was do śledzenia oraz wspierania moich poczynań. W dniu jutrzejszym wrzucę moją aktualną formę a raczej jej brak.

3
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 267 Napisanych postów 4640 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 68574
ojan
kerad37
Jutro jest termin dla mojego rocznika do zapisania się na szczepionkę. Cały czas mam dylemat a jak jeszcze zaproponują ,,Astrę" to wątpliwości będzie więcej.
Wątpić jest rzeczą ludzką!
Nie zastanawiałem się wiele i jutro idę na drugą dawkę szczepienia.


Jaki środek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8615 Napisanych postów 26588 Wiek 71 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1103383
Pięknie piszesz!
Oby chciało Ci się wstawać
Dorabiasz do emerytury czy tak jak ja dysponujesz wolnym czasem tak jak chcesz (tzn. gdy żona pozwoli )?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1864 Napisanych postów 9973 Wiek 56 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 142786
kerad37

a w czasie wolnym zajmuję się filmowaniem.


Moze coś więcej o tym napiszesz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6456 Napisanych postów 27378 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 712364
Zaraz przypominaja mnie sie prorocze próby zorganizowania zawodów w przeciaganiu liny z 2011.

Ale jak przyszło co do czego-wszyscy odpuścili :)

Teraz temat wraca przez pandemie,bo to jest sport olimpijski nadal,choć na Olimpiadzie od bardzo dawna nie ma tej konkurencji.
A szkoda,bo fajnie by było :)

Brałem udział w tych przeciąganiach choć makabrycznie mnie bolał odcinek ledźwiowy-stara kontuzja sie jak na złość odezwała wtedy.



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6456 Napisanych postów 27378 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 712364
Kerad-zgodnie z obietnicą-przedstawiam trening w systemie,który tobie bedzie bardzo pasował i spokojnie dasz rade do konca konkursu w nim wytrzymać.

Jak ktoś obserwuje moje treningi na gumach,pewnie się domyślał ,co zaproponuje.

Zasada treningu jest bardzo prosta-wykonujemy na każdą grupę mięśniową łącznie 200 powtórzeń ale w każdej serii należy wykonać 25 powtórzeń.

Na dane ćwiczenie wykonujemy 2 serie po 25 powtórzeń a zeby było 200 ruchów-trzeba zrobić 4 różne ćw po dwie serie.


Głowne zalety tego treningu:

-praktycznie zrobić 8 serii po 25 powtórzeń nie zajmuje wiecej niż 20-25 minut.
I mamy trening bardzo dobrze zaliczony a mięśnie dopakowane na maxa.

-trening oszczedza aparat ruchowy,bo ta ilość wymusza na nas korzystanie z mniejszych obciażeń niż normalnie.

-do tego nietypowy zakres ilości powtórzeń pobudza do reakcji najbardziej oporne mięśnie.


Myślę,że przy twoich obostrzeniach czasowych bedzie to idealne rozwiazanie .

Jestem ciekaw twoich wrażeń na cięzarach,bo ja tylko na gumach to testuje i jestem bardzo zadowolony.



Ćwiczenia dopierasz sobie,jakie ci są potrzebne lub można się wzorować na John Meadows-zrobił kilka filmów z ćw na niektore mieśnie w tej konwencji.




















Zmieniony przez - masti w dniu 2021-03-27 22:08:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 267 Napisanych postów 4640 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 68574
Masti zainspirowałeś mnie. Jutro siadam i coś opracuję. Największy problem będzie z doborem obciążenia. Podciąganie raczej nie jest wskazane hehe.


Zmieniony przez - kerad37 w dniu 2021-03-27 22:58:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7376 Napisanych postów 14834 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 554566
Ciekawa koncepcja z tym treningiem, może sobie spróbuje coś takiego zrobić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 267 Napisanych postów 4640 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 68574
Na dobry początek dnia śniadaniu (pierwszy posiłek jem tak jak na zdjęciu ewentualnie wpada omlet) wrzucam moją pozycję startową. Jest jak jest może po 3 miesiącach będzie lepiej. Teraz siadam do planu treningowego, który później przedstawię. Miłego.





Zmieniony przez - kerad37 w dniu 2021-03-28 12:15:28
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8615 Napisanych postów 26588 Wiek 71 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1103383
kerad - jesteś modelowym przykładem do robienia kraty na lato!
Posiłek smakowity - zjadłbym z przyjemnością 3 takie!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 267 Napisanych postów 4640 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 68574
Krótko i na temat lecę takim treningiem 2x25. Czyli na każdą partię 200. Ciężko będzie dobrać obciążenie

Poniedziałek tylko barki jako mój priorytet. Muszą być wypoczęte bo dostaną po tyłku.
-unoszenie przód
-unoszenie bokiem
-face pull
-unoszenie w górę na dobicie

Wtorek nogi łydki
-przysiad klasyczny
-prostowanie na maszynie
-odwodzenie w tył maszyna lub na zmianę żuraw
-łydki wspięcia na palcach ze sztangą

Czwartek klata triceps
-WL co tydzień zmiana z opcja na +
-spięcia na bramie poziomo
-spięcia na bramie dół
-przenoszenie hantla do tyłu na zębate plus rozciąganie klatki

-kalifornia press
-prostowanie ramion z hantlami na ławce+
-prostowanie ramion w opadzie na wyciągu
-dipy z obciążeniem na dobicie (nie zrobię 25 i tu będzie jedyne zniekształcenie opcji Mastiego)

Piątek plecy biceps nie wiem czy te 200 na biceps to nie będzie za dużo
-ściąganie linki wyciągu drążek szeroki
-przyciąganie na hammerze szeroko
-przyciąganie linki wyciągu wąsko
-narciarz

-uginanie sztangi stojąc
-uginanie sztangielek siedząc
-uginanie na modlitewniku
-młotki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 267 Napisanych postów 4640 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 68574
ojan
kerad - jesteś modelowym przykładem do robienia kraty na lato!
Posiłek smakowity - zjadłbym z przyjemnością 3 takie!


Będzie coś z tej mąki?????
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

KRATA NA lato 2021 wg 6ripley

Salsa