SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

KOTUZE KARKU :(

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1719

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miczelx ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 922 Napisanych postów 35146 Wiek 82 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 814700
Witam
macie moze jakies sposoby na konkretna rozgrzewke karku, juz chyba 4 razy mialem takie krecze szyi ze nie moglem wstac z maty.
ostatni znowy mi sie to przytrafilo ale nie mam zanmiaru wiecej tego przechodzic,juz prawie nie boli ale bylo****owo.
Jak to robicie ze wam sie to nie przytrafia????

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5413 dzień Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 158206
akurat kręcz szyji wynika z czegoś innego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5413 dzień Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 158206
a ćwiczenia mięśni karku stanowią początek mojego treningu (i siłowego i walki), zaczynam zawsze od góry i od małych grup mięśniowych.

zaczynam od krązen głowy, póżniej góra-dół, na boki, skosy, energiczne patrzenie lewo-prawo,
później przód-tył w klęku (głowa oparta o matę, najpierw z podporem rękami), dalej mostowania (też na początek z podporem) i stanie na głowie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miczelx ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 922 Napisanych postów 35146 Wiek 82 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 814700
okreslilem to kreczem bo tak mi powiedzial lekarz.
THX

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10942 Napisanych postów 50240 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
To na treningu nie rozgrzewacie karku?
Najprostsze i najlepsze to czolo na mate w kleku i ruchy, najpierw przod tyl, prawo lewo stopniowo we wszystkie kierunki, a nastepnie zwiekszenie obciazenia poprzez wspiecie na nogi.Pozniej mozesz robic karuzele mostowa jezeli wiesz jak (taka zapasnicza).
Polecam tez mosty na glowie,bo wzmacnaja miesnie karku, ale z tym to ostroznie.Na koniec naciagasz glowe w rozne strony i kark rozgrzany.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5413 dzień Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 158206
Vandalism najpierw trzeba rozgrzać kark bez obciążenia. później można go obciążać (w tym przypadku opierając głowę o matę).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10942 Napisanych postów 50240 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Kurde jak pisalem swoj post to Twoich Jakryc jeszcze nie bylo.Sorry.
Co do kolejnosci cwiczen to sie zgadzam.Ja zaczynam od czola na macie ale bardzo lekko, a naciagam na koniec po to aby rozciagnac troche miesnie.
Twoja metoda jest oczywiscie bezpieczniejsza dla tych ktorzy nie wiedza jak rozgrzewac szyje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5413 dzień Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 158206
nie ulega wątpliwości
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2911 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38448
miczelx jeżeli zdaża ci się to już kolejny raz to może warto zrobić rezonans magnetyczny. Możesz mieć wysunięty krąg a to może być niecekawe w skutkach (wiem ze swojego doświadczenia).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miczelx ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 922 Napisanych postów 35146 Wiek 82 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 814700
natolin to chyba nie to
mam krzywy kregoslup i chyba nie powinienem zajmowac sie sportem ,tu chyba tkwi problem

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10942 Napisanych postów 50240 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
To sie lepiej udaj do lekarza sportowego, on Ci powie co mozesz uprawiac a czego nie.Skieruje Cie najpierw do specjalistow a pozniej Ci powie jakie sporty Ci pomoga, a jakie zaszkodza.
Tego nie mozna lekcewazyc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cwiczenia na uda

Następny temat

czy istnieje w internecie strona

Wheya