SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

KONKURS - WAKACYJNA FOTA Z ACTIVLABEM v3 !!!!!!!!

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14069

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 254666


Witam!
wraz z TOMQ, BPL-G i firma Activlab www.activlab.pl , przygotowaliśmy kolejny konkurs na wakacyjna fote poprzednia edycja cieszyla sie dosc duzym zainteresowaniem wiec jedziemy z koksem znowu

PULA NAGRÓD
1000 zł!!!!!!!!

podzial nagrod nastapi dopiero przy zakonczeniu konkursu gdyz mozliwe jest tak, ze ktos zgarnie 800zl ktos 200zl, lub bedzie po rowno zalezy od frekwencji i pomyslow WASZYCH

zasada jest prosta: WKLEJACIE w TEMAT WAKACYJA FOTKE na ktorej bedziecie wy i suplement/y activlaba

jak poprzednio
vol http://www.sfd.pl/NOWY_WAKACYJNY_KONKURS_NA_FOTKE_Z_ACTIVLABEM_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-t871273.html
vol2 http://www.sfd.pl/KONKURS_wakacyjna_fotka_z_Activlabem_vol_2_!!!!!!!!!!!!-t953125.html


Regulamin:
1.uczestnikami w konkursie mogą być użytkownicy spełniający następujące wymagania:
- min. 3 miesięcy na forum
- min. 500 LPA
2.osoby nie spełniają kryteriów a będą starały się wziąć udział otrzymają bana na 14 dni na dzial JuniorSFD
3. zdjecia majstrowane czyli z doklejanymi suplami beda usuwane, suplementy musza byc na zdjeciu "na zywo".
4. twarz moze byc zaslonieta, ale tylko w sposob mechaniczny na zywo, nie przerabiana w programach graficznych. czyli mozecie ubrac
smieszna maske, czapeczke czy pomalowac sobie jakos itp SZALIKI DRUZYN PILKARSKICH I KOMINIARKI NIE WCHODZA W GRE
5.wyobraznia i inwencja tworcza bez granic
6. konkurs trwa do 31 sierpnia, wtedy rowniez oglosimy wyniki.
7.kwestie sporne nie ujete w regulaminie pozostaja do rozstrzygniecie w gestii moderatorow dzialu.

temat dyskusyjny:
http://www.sfd.pl/TEMAT_DYSKUSYJNY__KONKURS_NA_FOTKE-t1029498.html


W TYM TEMACIE TYLKO ZDJECIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



NO TO LECIMY I MIŁEGO WYPOCZYNKU

Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2014-06-19 11:05:53
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9760 Napisanych postów 154944 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210879
AMOK
Tu nie chodzi o zawiść tylko np. moja palemka nie była brana pod uwagę... następnym razem dajcie konkurs bez regulaminu to nie będziecie musieli go przestrzegać i będą bardziej kreatywne prace ;D


prawda jest taka, ze w tej edycji fotki byly slabe, zero kreatywnosci i pomyslu, wiec zadecydowalismy tak, a nie inaczej. o czym jest jasno napisane w regulaminie, ze kwestie sporne, beda przez nas rozstrzygane, i dotycza one zarowno zdjec jak i kwestii regulaminowych.
kolejna sprawa, jak bierzesz udzial w konkursie, akceptujesz jego regulamin, jak dosc elastyczna formulka, stanowiaca o tym, ze mozemy zmieniac zdanie we wlasnym gronie ci nie odpowiadala, wystarczylo sie wycofanc, nie brac udzialu, to takie proste.




anitka132a
Mydlić oczy to można ale małym dzieciakom a nie dorosłym ..
Jak widać w dzisiejszych czasach słowa " grono moderatorów zdecydowało tak a nie inaczej "
oznacza ;
kolesiostwo , którym śmierdzi na kilometr ( patrz ostatnia rozmowa na temat konkursu!)
no i wypinanie dupy i cycków (pani zajmująca miejsce 1!)
i nawet dziecko by się domyśliło...
Only truth !
:D


rozumiem, ze chlopak/brat/tata/kuzyn poplakal sie w domu i bylas zmuszona interweniowac na sfd?
bo jak inaczej wytlumaczyc ze z tego samego IP korzysta kolega anty11 ktory bral udzial w konkursie?





drodzy Panstwo, apeluje o ogarniecie sie
ktos tutaj zarzuca komus mydlenie oczu dzieciom, a sam zachowuje sie jak dziecko, bawiac sie w chowanego z moderatorem, ktory widzi powiazane profile z danym ip jednym kliknieciem myszki.


ale taka nasza polska mentalnosc jak ktos wygra, cos dostanie, to nie zadajemy sobie pytania, "kurcze, co moglem/moglam zrobic lepiej zeby wygrac nagrode, co poprawic jaki pomysl wrzucic" tylko od razu piszemy, kolesiostwo, zlodziej, walkarz i inne przymiotniki


wstyd mi troche, ale jak taka wasza wola, bedziemy nagradzac osoby wnoszace cos do dzialu, piszace codziennie merytoryczne posty, nie na ilosc, a jakosc glownie, a nie bedziemy juz rozdawac kasy za free, bo praktycznie to robimy organizujac takie konkursy.







pozwolilem sobie zacytowac usuniete posty, niech koledzy i kolezanki widza, jacy z was przyjaciele

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6672 Napisanych postów 48249 Wiek 41 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 378986
Zaczne żeby zachecić innych do wrzucania fot , moze nie ma supli Activlaba ale z Activlabem na piersi przebiegam przez mete .

Activlab Sport !!!






Zmieniony przez - rutkow w dniu 2014-06-20 21:54:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 478 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4309
No to zarzekałam się, że coś wrzucę, tooo wrzucam
...aczkolwiek myślę, że to jeszcze nie koniec heh





Train hard
Stay cute

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 671 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6710
Razem z suplami Activlab'a blisko kołobrzeskiej plaży w ujęciu Morza Bałtyckiego


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 125 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4093
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 IFBB PRO
Ekspert
Szacuny 10018 Napisanych postów 29405 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 603506
Z Activlabem po formę

Codzienna porcja bcaa na redu przed porannymi aerobami na czczo










Zmieniony przez - MARIAN 17 w dniu 2014-08-18 13:04:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
k00ndzi00 VMistrz Świata i SFD
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 6679 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20906
Z racji że co miesiąc dostaje solidne wsparcie od Activlabu i dzięki temu wygrywam zawody Scieteca popijając Bcaa Xtra wrzucam fotkę po za konkursem :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 55 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3862
Ćpaj sport :) W każdy możliwy sposób :)


A mi tak mijają wakacje :(



Zmieniony przez - maniol12 w dniu 2014-08-21 13:15:35
...
Napisał(a)
Usunięty przez TomQ-MAG za pkt 1 regulaminu
k00ndzi00 VMistrz Świata i SFD
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 6679 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20906
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 253 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5206


Pudełko po butach+siatka+listki+FLEXACTIVE+zdjęcie hawajów w tle+piasek zajumany dzieciom z piaskownicy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 253 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5206


A to takie na rozgrzewkę, bo wakacje jeszcze są, ale już zimno!
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

TEMAT DYSKUSYJNY - KONKURS NA FOTKE

Następny temat

Trening- 2 miesięczne wyzwanie na wykroki.

nutloveb