SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

KLATECZKA- POMOCY!

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4746

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 294


witam. chciałbym dostac od was wskazówki na temat mojej "klaty". cwicze od 7 mies. waze ok 74 kg przy 180 cm. od poczatku cwicze na mase. duzo przytyłem. jestem załamany moją klatka, treningow mialem wiele(zawsze sztanga skos potem płaska i rozpietki) rozna ilosc powtorzen(od 12 do 6) rozna ilesc seri( 3-4) i nic! nie chce rosnąc, szczegolnie miesnie przymostkowe, kiedy swiatlo jest z gory widac na mostku zebra taki ubytek, o ile mam zewnetrzny troszke rozwinięty o tyle miesien konczy sie ok 3 cm przed mostkiem i pusto. zacząłem teraz trenowac z hantlami(plaska 12-10-86, skoks tak samo i rozpietki 3x10powt,)
Prosze sie nie smiac, (bo kazdy zaczynał) tylko pomoc.
Z gory dzięki

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 315 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1771
haniebnie to wyglada moze musisz wiecej bialka spozywac

szumak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1040
zmien rozkład cwiczen...jedz białko, najlepiej ostrowia....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1328
zwieksz mase bo przy twoim wzroscie 74kg to nic jest

jak chcesz poprawic srodek klaty to rob wyciskanie w wąskim chwycie ( uchwyt na szerokosc barków )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 425 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 36703
Zmieniaj ćwiczenia co trening tak aby zaskakiwać mięśnie czymś nowym.
Moja propozycja jest taka:
-Wyciskanie hantli/sztangi skos w dół,
-Wyciskanie sztangi/hantli skos w górę,
-Krzyżowanie linek w bramie (dobrze daje na część "przymostkową"),
-Pompki na poręczach 3x MAX/pompki na ziemi,

Staraj się urozmaicać trening, np. na jednym robisz sztangą, na drugim hantlami. Tak samo ze skosami w 1 tygodniu zaczynasz od skosu w dół na drugim od skosu w górę.

I tak ogólnie to jak nazbierasz trochę masy to klatka automatycznie będzie w lepszym stanie ;) Pzdr.

Zmieniony przez - killerx w dniu 2010-03-16 15:56:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 294
nie mam bramy, co proponusze zamiast sciągania linek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 3926 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28444
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 232 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3966
zamiast bramy proponuję rozpiętki - ale najpierw zapoznaj się z tym jak je poprawnie robić bo można się ładnych kontuzji nabawić... (niestety wiem z własnego doświadczenia)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4102
możliwe ,że masz szeroko rozstawione przyczepy mięśniowe więc nic na ten środek nie poradzisz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2777 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26262
zacznij jesc
1

Wychowany na Polskiej ziemi mych korzeni sie nie wypre

http://www.sfd.pl/Moje_Skromna_Domowa_Siłownia-t754975-s3.html#post11 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1250 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10562
mówisz że klatka kończy Ci się na jakieś 3 cm przed mostkiem, znaczy że jest krótka tak?? W takim razie proponuję najpierw spróbować robić skos ujemny, potem dodatni żeby priorytet był na dolną część klaty. Płaska możesz wyrzucić i dorzuć przenoszenie hantli za głowę żeby naciagnąć klatkę.
Weź się za układanie diety bo dieta to podstawa - od samych ćwiczeń nie urośniesz
postaraj się wyczuć taką ilość ćwiczeń przy której klatka najbardziej czujesz że rośnie. U mnie taką ilością powtórzeń jest 8 i staram się przy budowaniu masy mięśniowej klatki robić około 8 powtórzeń (10-8-8-6 np, albo cały czas po 8 z kombinowaniem przy ciężarze)

Zmieniony przez - Matat w dniu 2010-03-16 17:15:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co ze mna?

Następny temat

masa masa 17lat