SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

KK- kwadratowa kobieta prawie 2m x 2m

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 877

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26
Płeć : Kobieta

Wiek : 23

Waga : 98 kg (szaleństwo)

Wzrost : 180 cm

Cel treningowy : schudnąć z nabyciem minimalnej masy mięśniowej

Staż treningowy na siłowni : 2 lata temu ćwiczyłam przez pełny rok, 7 dni w tyg. Robiłam to dość chaotycznie, ale efekty jakieś były.

Uprawiane inne sporty : obecnie posiadam karnet na siłownie. Umowa na 2 lata. :D

Dostęp do sprzętu full osprzęt siłownia (Pure w Blue City, Warszawa)

Dieta : doskoczno-odskoczna (doskakuje do lodówki zabieram cokolwiek i odskakuje) ;)

Przeciwskazania medyczne : zupełnie zdrowa

Zażywane suplementy : :o
posiadam HMB, l-arginine 500 i l-karnityne i kreatyne firmy starlife
narazie nie jadam, albo łykam, jak mi się przypomni. Produkty z tej firmy mogę mieć każdy w każdej ilości.
Posiadam jeszcze 3 szt specyfiku protein for women w(różne smaki).

Mogę ćwiczyć 7 dni w tygodniu w godzinach porannych (6.30-14) i bardzo późnych 20-22. Zależy mi na spadku masy ciała przy nabyciu minimalnej masy mięśniowej. Mam już bardzo umięśnione nogi.
Swego czasu jako nastolatka trenowałam piłkę nożną nie będę się rozwodzić ile razy w tyg(co i jak ;) ) chce przez to powiedzieć, że psychicznie jestem przygotowana na ciężki trening. Mogę ćwiczyć 2x dziennie 7 dni w tyg, ale tylko w konfiguracji: siłownia rano, bieg/chodzenie wieczorem.
Chciałam sprawdzić ostatnio zawartość w moim organizmie zawartość wody i tłuszczu, ale waga, (nawet nie jedna, powtarzałam eksperyment na 3 różnych) wyświetlała przy tym punkcie error :o .

___________________
Taka jedna

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 11397 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44004
wagi sa do dupy z takimi pomiarami:P co do samej wypowiedzi to nie wiem czego konkretnie oczekujesz bo nie ma zadnego pytania;) wiem tylko ze chcesz zrzucic troche fatu ale nie widze propozycji treningu itd.

piszesz ze silownia rano, biegi wieczorem. wiec ile czasu jednorazowo chcesz poswiecic na trening? przydałoby sie ulozyc jakas diete. z dieta duzo szybciej zauwazysz efekty. --- dzial odżywianie

mozesz tez zajrzec do dzialu Ladies, mysle że tam Panie beda bardziej pomocne w kwestii typowego kobiecego treningu. pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26
Pyatania nie ma postawionego, ale cel jest:

[quote]Cel treningowy : schudnąć z nabyciem minimalnej masy mięśniowej


Ile czasu...
Nie wyobrażam sobie ćwiczyć początkowo przez 4-5h, ale rano spokojnie mogę poświęcić 2h na ćwiczenia.
Mój fat (jak to ładnie brzmi ;) ) zgromadził się najbardziej w okolicach brzucha.
Myślę o czymś takim:
40 min treningu interwałowego z rozgrzewką. Później ćwiczenia na brzuch i na końcu myślałam o orbitreku ok 15 min w stałym tempie.

Później myślę dorzucić do biegu ciężarki do rąk po kilogram na rękę.
Jednak to perspektywa w dłuższym czasie.

ZA ułożenie diety się zabiorę :)

___________________
Taka jedna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 11397 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44004
widze ze jest cel;) ale forum jest od tego zeby sie wymieniac doswiadczeniami i czegos nauczyc;) trzeba wymusic troche inicjatywy:P 2h to kupa czasu. spokojnie mozna w to zmiescic trening silowy i areobowy i jeszcze zostanie czas na prysznic hehe:P co do treningow 4-5h w pozniejszym okresie to nie widze zbytniego sensu, rowniez narazie pozostal bym przy treningu raz dziennie np rano, po jakims sniadaniu lub dwoch posilkach. zalezy jak chcesz to rozlozyc w czasie i kiedy trening

kwadratowa

Myślę o czymś takim:
40 min treningu interwałowego z rozgrzewką. Później ćwiczenia na brzuch i na końcu myślałam o orbitreku ok 15 min w stałym tempie.


widzisz i juz wyszla jakas inicjatywa;) brakuje jeszcze tylko propozycji jakiegos treningu silowego. na poczatek bym to rozegral w taki sposob: 5-10min rowerek, trening silowy a po nim 20-30min areobow + dieta bedzie dobrze. pozniej mozna dolozyc pare min areo w zaleznosci od kondycji i efektow. jezeli odrazu czujesz ze wytrzymasz kondycyjnie interwaly to 20min interwaly w dni bez silowni.

co do samego treningu silowego to nie wiem co chcesz robic. jaki to ma byc trening itd

kwadratowa
Później myślę dorzucić do biegu ciężarki do rąk po kilogram na rękę.
Jednak to perspektywa w dłuższym czasie.


nie widze potrzeby. co to ma dac? twoje stawy i tak juz beda obciazone, nie ma sensu stosowanie dodatkowego obciazenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 21399 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 141202
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26
Crazy_Thug 4-5h dlatego że zwyczajnie lubię się męczyć :), ale jeszcze nie teraz. Suplementy mam ale zwyczajnie nie wiem jak z nimi postąpić. Wiem tyle że l-karnityne powinnam przyjąć 40 min przed wysiłkiem, ale nie wiem w jakiej dawce.

Już teraz robię trening interwałowy ok 40 min później parę brzuszków ok 10 szt z podniesionymi nogami pod kątem prostym, w 6 dość szybkich seriach, a później orbitrek.

Mam jeszcze do dyspozycji saunę mokrą i suchą. Wiem że jest możliwość włączenia rutuału sauny do treningu. tylko też nie wiem czy przed czy po i ile.

Zmieniony przez - kwadratowa w dniu 2011-12-08 14:29:12

___________________
Taka jedna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 11397 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44004
Viren juz proponowalem ale koleżanka woli zostać z nami:)

sauna lepiej po treningu. najlepszym suplementem na poczatek bedzie dieta;) potem cos sie pomysli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26
Dokładniej teraz to wygląda tak:
interwały ok 40 min później parę brzuszków ok 10 szt z podniesionymi nogami pod kątem prostym, w 6 dość szybkich seriach, a później orbitrek.
Dokładnie to wygląda tak:
10-15 min rozgrzewki na bieżni prędkość 6.5 (jakiejś jednostki) i po każdych 2 min zwiększenie nachylenia bieżni)
25-30 min w konfiguracji
5 min biegu przy prędkości 9-9.5 i nachyleniu 0
3 min chodzenia przy prędkości 6 i nachyleniu 0
7-10 min "cool down" tutaj jest program "jak bieżnia ustali"

Co do treningu siłowego to nie mam pojęcia. Nigdy nie pracowałam z siłowiną, wiem że treningi robi się w seriach, a ale co jak i dlaczego to nie wiem.

___________________
Taka jedna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 11397 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44004
to nie sa interwaly tylko zwykly trening areobowy;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena planu treningowego

Następny temat

FBW (Traktor i Drsquat) kiedy dorzucić aeroby?

nutlove nowy