SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

KILKA PYTAŃ ... PROSZĘ O DOBRĄ POMOC !

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1185

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 227
witam !!
mam kilka kwestii do rozważenia. mianowicie chodzi mi o to, czy można robić w ten sposób i czym to grozi.
jest sobie kobieta... młoda... dobrze wygląda, ale ona uparcie twierdzi, że musi pozbyć się tłuszczu na brzuchu i zmniejszyć obwód ud. w tym celu drastycznie się głodzi... jje może z 4 posiłki dziennie, które nie wiem czy zawierają 1000kcal, ale raczej nie zawierają, jeździ na rowerku stacjonarnym po 40 minut (chciała po godzinie) codziennie, trenuje brzuszki, pije dużo wody (wcześniej piła baaardzo dużo, teraz się ograniczyła z tym) ostatnio zaczęła pić soki (kubuś, tymbarki w kartonach...).
I pytanie: czym grozi taka dieta?
II pytanie: czy można (czy też trzeba) jeździć tak na tym rowerku jak ona to robi?
III pytanie: ile powinno się robić aerobów tygodniowo i przez jaki czas?

czytałem duuużo postów i wiem co nie co na ten temat. doradzałem jej, jak powinna robić, ale to nie skutkuje. muszę pokazać jej, czym grozi takie postępowanie. piszę "czym grozi" bo wiem, że to nie jest dobrze, jak codziennie na rowerku się jeździ po tyle czasu, jak jje się tak mało i takie rzeczy i jak nie spożywa się prawie w ogóle (albo w ogóle) tłuszczy.

proszę o odpowiedzi osoby znające się bardzo dobrze na odżywianiu i treningach aerobowych (tu kieruję szczególną prośbę do użytkownika TYKA)

dzięki !!
pozdrawiam !!

rzeźba, spalanie, redukcja !!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 199 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9875
1. Dieta o zbyt dużym deficycie kalorycznym prowadzi do spowolnienia metabolizmu i upośledzeniu zdolności regeneracyjnych organizmu. A także do kilku innych niekorzystnych zmian w tym problemów z układem hormonalnym.
2. Przy odpowiedniej diecie można spokojnie jeździć 40 minut na rowerku dzień w dzień chociarz proponowałbym pozostawić chociarz jeden dzień wolny.
3. Częstotliwość i długość treningów aerobowych jakie można wykonywać w tygodniu zalerzy od celów treningowych , stopnia wytrenowania i możliwości regeneracyjnych organizmu. Np. biegacze startujący w biegach ekstremalnych biegają często po 30 km dzień w dzień. Doświadczeni biegacze startujący w maratonach biegają tygodniowo nawet 120 km rozłożone na 5 treningów. Ale do tego dochodzi się oczywiście z czasem i metodą małych kroków.

Pośmiertny awans lub proces za przekroczenie uprawnień - dylemat policjanta.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 970 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8219
Kubusie, Tymbarki itp. moze sobie darowac - napoje slodzone, przetworzone, nie zawieraja tyle wartosci odzywczych, na ile je reklamuja.

Znacznie lepsze sa np. jednodniowe soki z marchwii czy z jablek (te sa chyba 2 albo 3-dniowe).

Albo oczywiscie samodzielnie wyciskane z owocow, swieze, ale chyba niewielu osobom chce sie tak bawic

...Only thing to do is jump over the moon...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 227
dzięki dla dwóch użytkowników, którzy odpowiedzieli na mój post.

ludzie piszcie cos wiecej na ten temat !!

rzeźba, spalanie, redukcja !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2860 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41203
zamiast sie głodzić polecam jej ułożenie diety..niech ją zrobi i da do oceny w dziale odchudzanie poza tym polecam pić soki wyciskane np z marchwi itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 227
czy dieta dla kobiety (młodej) na redukcję powinna się dużo różnić od diety dla mężczyzny ? wiem, że powinna zawierać o wiele mniej wszystkiego, ale głównie chodzi mi tu o białko napiszcie coś na ten temat.
dzięki.
pozdrawiam!!

rzeźba, spalanie, redukcja !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2860 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41203
specjaliści działu odchudzanie napewno pomogą...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11507
Odpowiem podobnie do moich poprzednikow, jezeli to jest osoba wytrenowana to taka ilosc aero nie zaszkodzi jej pod warunkiem ze nie bedzie miala zbyt ujemnego bilansu kalorycznego.
Oczywiscie sprawa zalezy tez od dlugosci takiego rezimu trenongowo dietetycznego.
Wszystko z umiarem i dobrym gustem, jezeli ta osoba bedzie widziala ze nadmiernie chudnie powinna zmniejszyc ilosc sesji aero.
Jednak jeden dzien powinien pozostac gratis dla organizmu -zero jakiegokolwiek treningu. Najgorsze co ludzie robia to wpadanie w skrajnosci.
Np zero wysilku-max wysilek ,az do choroby wlacznie.
Dieta powinna wygladac w ten sposob:
-co najmnie 6posilkow dziennie
-2,5g bialek na kg masy+2-2,5g wegli o niskim IG
-do tego zdrowe tluszcze tj. jednonienasycone, wielonienasycone i nasycone kwasy tluszczowe(oliwa z oliwek, olej lniany, tran, ryby, jajka cale), ale z tluszczami bez przesady, max 0,5g/kg
-duze ilosci wody
-mineraly i witaminy
-proteiny czerpane z bialek jaj i zoltek, ryb, piersi kukrczat, piersi indyka itp
-wegle czerpane z platek owsianych gorskich, kasz(gryczanej i jeczmiennej), ryzu ciemnego(naturalnego), ryz bialy tylko po trenigach silowych(jezeli takowe beda)
Proponuje ponadto zaczac robic delikatne treningi silowe. To spowoduje ze sylwetka zacvznie nabierac ladnych ksztaltow. Nie tylko bedzie poprostu chuda.
Ponadto trening silowy przyspieszy bardzo metabolizm i taka osoba nawet nie trenujac bedzie zurzywac znacznie wiecej energii do PPM.
POWODZENIA

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 227
dzięki Jacku R. !!! :) wielkie dzięki !!
pozdrawiam !!

rzeźba, spalanie, redukcja !!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mam problemik pomocy

Następny temat

Nietolerancja laktozy- artykuł

Fruzelina