SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jestem załamany efektami klatki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 329

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 40 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1567
Od 7 miesięcy ćwiczę FBW, jak zauważyłem wcześniej słabe efekty to
Dołożyłem ćwiczenia które w dużym stopniu angażują klatkę, oto one:
Trening 1:
Rozpiętki na ławce poziomej z hantlami 2x12
Wyciskanie na ławce poziomej leżąc 2x12
Pompki z nogami na krześle 2x12
Trening 2:
Pompki z sekundowym przytrzymaniem w górze i w dole 2x15
Pompki diamenty 2x12
Wyciskanie na ławce poziomej z hantlami 2x12

Ćwiczenia są proste, nieskomplikowane myśle ze jak na trening FBW to i tak dość mocno się przykładam do klatki.
A efekty praktycznie takie same jak kilka miesięcy temu, (z barkami bicepsem i tricepsem jest efekt zadowalający)
Co mogę robić źle?
Dodam Ze nie codzienne udaje mi się dobić nadwyzke kaloryczna. Czy może być w tym problem?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 249 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4024
Generalnie moim zdaniem im prościej tym lepiej, pompki zapomniane na siłowni, a jedno z najlepszych ćwiczeń na klate :) Nie chodzi o to ile ćwiczeń robisz na klatke, a jak ją czujesz, spróbuj się nauczyć dobrej techniki i wyczuć klate, a efekty przyjdą :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 146 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4532
A jak często ćwiczysz, może za często ? Mi klatka dobrze poszła dopiero jak zacząłem robić dwa razy w tygodniu po 2 ćwiczenia max na klatkę ( 3 razy w tygodniu po jednym ćwiczeniu w tygodniu też w miarę rosła )


Zmieniony przez - Sliwa85 w dniu 2019-01-31 14:56:24

Bóg zesłał mnie na Ziemię by siać zamęt i zniszczenie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8235 Napisanych postów 150067 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187811
rozpisz moze caly plan treningpwy, calkowita objetosc treningu w skali tygodnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 40 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1567
Mam dwa treningi, wykonuje je na zmianę co trzy dni. Nie mam stałych dni, po prostu ćwiczę co 3 dni, czyli np. Poniedziałek-czwartek-Niedziela-Środa-Sobota itp.

Podaje rozpis treningu bez klatki bo klatkę podałem wyżej

FBW 1
Barki:

– unoszenie ramion w gorę z obciążeniem (hantla, kettlebell, butelka z wodą ) 2x 10 powtórzeń

Plecy:

– wznosy rąk i nóg leżąc na brzuchu [„foczka”] 2x 15 powtórzeń

– „martwy ciąg” z ciężarem zastępczym (sztanga, hantla, wypełniona torba treningowa, tornister

pierwszoklasisty;) 2x 12 powtórzeń

Nogi:

– wykroki 2x 15 powtórzeń

– przysiad głęboki 2x 20 powtórzeń

Bicepsy:

– uginanie ramion w pozycji siedzącej z podparciem na kolanie (hantla, kettlebell) 2x 15 powtórzeń

FBW 2
Barki:

– „boksowanie w powietrze” z obciążeniem w dłoniach, dopuszcza się wariant wyprostów rąk na płaszczyźnie poziomej („proste”) jak i pionowej 2×20 powtórzeń

Plecy:

– Wiosłowanie sztanga/ hantlami 2x 12 powtórzeń

– „martwy ciąg” na prostych nogach 2x 15 powtórzeń

Nogi:

– przysiady z wyskokiem 2x 10 powtórzeń

– wchodzenie naprzemiennie na stopień/ podwyższenie

Bicepsy:

– naprzemienne zginanie ramion w pozycji stojącej 2x 10 powtórzeń
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 249 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4024
Przekąbinowane, skup sie na podstawowych ćwiczeniach wielostawowych i czuciu mięśniowym, a będzie ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 40 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1567
Co zmienić co dodać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 249 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4024
Wpisz sobie w wyszukiwarke FBW dla początkujących'
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 183 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
Wejdz w temat podwieszony "pierwszy rok treningów". Zdaje sie, ze etap 4 będzie dla Ciebie odpowiedni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 792
Może skup się na jednym ćwiczeniu np tych pompkach lub wyciskaniu hantli leżąc i osiągnij w nim jakiś fajny poziom a wtedy dopiero dodawaj następne ćwiczenia na klatę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1052 Napisanych postów 4759 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 128852
Co tu komentować, jak nie będziesz miał wzrostu wagi to Ci klata nie urośnie, na łapach widać efekty bo Ci pewnie zarysy się po prostu uwidoczniły

Na klatę to nie wiem jakich efektów się spodziewasz robiąc jakieś śmieszne 30 pompek w 2 seriach, co to niby ma dać? Rozgrzewka przed treningiem tak, ale nie dedykowany trening, litości>

Nie wiem, może Ciebie nie stać na normalną siłkę ale to co robisz to Ci za bardzo efektów nie da.
Martwy ciąg z plecakiem? I niby ile on waży, 10 kg, tyle co siatka z zakupami?

Nie masz drążka w planie, poręczy?

Jak chcesz robić kalistenicznie klatę to ze 2 cwiczenia na trening pompek w różnym rozstawie, po kilka serii i w każdej co najmniej 25 powt. To może efekty zauważysz

Pompki diamentowe są na trica bardziej...

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja - medium-high carb

NutLove